Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
Hahahah zag Luque dat publiek de hele tijd uitdagen. ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
waarom werd sammartean gewisseld? | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: D_Original schreef op 28-10-2007 @ 14:27 Hahahah zag Luque dat publiek de hele tijd uitdagen. Jaa, reken maar dat daar een flink aantal utrechters flink zitten te schuimbekken nu. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2007 @ 14:38:49 ] ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
spannend einde man, met de billen samengeknepen bij die lange ballen op Nelisse en Rossini! lekker resultaat dit![]() @ Seubie, volgens mij was hij geblessseerd of hij was niet geheel fit aan de wedstrijd begonnen (volgens de commentator) ---------------------------------------- beng! | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
jetzt 1 - 0 ![]() | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
oke danku, heb hem met CVHJ hehe | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
cool, een snelle goal ![]() | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Agg az is toch geen concurrent meer voor de top, prima dat jullie ook weer eens scoren. Zit ik nie mee. ![]() Wel jammer van die psv goal alweer.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
godsamme nu al 1-0 achter groningen .. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Nee hoor, v/d Laak.. 2 penals ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
kenker. dat heb ik nog nooit gezien. en ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2007 @ 14:41:42 ] | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Hey warrom kan ik geen uitslag vinden van ado? Wie helpt me even? Ik wordt net wakker! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Top van je Bizzy, dat je er niet gelijk op klapt. Eindelijk een keer iemand die me niet zo serieus neemt! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 28-10-2007 @ 14:43 Hey warrom kan ik geen uitslag vinden van ado? Wie helpt me even? Ik wordt net wakker! Ado is net bezig. 0-0 ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe, wintertijd MuSSje.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
ja haha die scheids heeft er zsin in vandaag | ||
![]() | ![]() |
ey hoe snel is die goal van Lazovic wel niet? d'r staat (1) maar daar heb je weinig aan ik zet zo TV aan vlak voor begin, staan er nog geen cijfertjes, komen de blauwe cijfertjes 1-0 gelijk als het vernieuwd wordt. ziek. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2007 @ 14:45:43 ] | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
maar maar heerlijke vrije trap ![]() | ||
![]() | ![]() |
pff me moeder zei dat het half 4 was ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zat half 12 ook al klaar voor Ajax hoor. Hihi, NAC ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2007 @ 14:52:04 ] ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
gelukkig nu rtv west aan ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Svejdik rood? Zie ik dat goed? ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
jep ... had al geel van die penal .. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
az weer.. Ari ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
yay ![]() Svejdik was toch die lul de behanger die tegen AZ scoorde? ![]() | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
ja dat was hij, de topper. | ||
![]() | ![]() |
en de stakker dat ie een penalty veroorzaakt en rood pakt ![]() | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
en de stakker die met ze cluppie boven jou cluppie staat ![]() | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Kwam door de wind zeg ik altijd maar. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
voelen ze ook een keer hoe dat is seub ![]() | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Ach liever een club van het volk die uefa cip speelt, dan een club van 1 man die uefa cup speelt , maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Historie is niet te koop Dirk. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
haha, heb jij het over Dirk kijk naar je eigen bestuur flapdrol | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
gelukkig hebben ze altijd nog hun kampioenschaps spullen van vorig jaar hè. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bizzy_D schreef op 28-10-2007 @ 15:26 haha, heb jij het over Dirk kijk naar je eigen bestuur flapdrol Dat is tijdelijk. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
3-1 AZ, Jenner | ||
![]() | ![]() |
hoppakeee ![]() edit: Pocognoli is echt een wereldaankoop. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2007 @ 15:36:14 ] | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Jans stond gister trouwens nog te kijken bij mij wedstrijd, dope kerel dat echt 3-2 nu bij NAC, weer lurling.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2007 @ 15:44:02 ] | ||
![]() | ![]() |
Penalty NAC ![]() edit: 2-3 [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2007 @ 15:43:55 ] | ||
![]() | ![]() |
JAAA!!!!!! 1-0 Rankovic!!!! Totaal onverdiend, maar ik geef er geen tyfus om! edit kut 1-1 edit kanker 2-1 [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2007 @ 15:56:41 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
kanker, groningen 2-1 achter.. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Jaa, NAC geeft zich nog niet gewonnen heb ik alweer door. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Sparta ook niet, Polak schiet er een penalty in en gaat meteen de bal halen hahaha. Alsof ze nog gaan terugkomen ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
3-1 nec nu, jammer maar helaas volgende week beter,, | ||
![]() | ![]() |
2-2 ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Zou wel vet zijn, geef toe ![]() Waar haalt NEC trouwens dit scorend vermogen ineens vandaan? 4-1 alweer.. Edit: 5-1 dus. En MuSS, ik heb met je te doen hoor.. Edit: ow, 2-2, niet zeuren dan. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2007 @ 16:14:57 ] ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
2-2 gebleven, met geluk Uitwedstrijd dus ben tevreden ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
NEC scoort in 1 wedstrijd 2.5 keer zoveel als in de acht voorgaande wedstrijden ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
dit is wel drama hoor 5-1, had dit toch niet verwacht.. | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
als ik van gaal was zou ik em echt knijpen nu hehe, ze moetten echt een x winnen dan komt het wel goed. | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |