Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Sjezusss. Wéér. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
in buitenspelpositie maakt alves het af in de allerlaatste seconde, wil van gaal wel horen vanavond ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Ajax here we come. 3e plaats inzicht. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben ook nu al benieuwd naar het voetbal vanavond wordt een mooie avond. Ajax is eigenlijk ook maar een slechte grap hahaha ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 21-10-2007 @ 16:45 Ajax is eigenlijk ook maar een slechte grap hahaha ![]() | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
wat een top dag zeg ! später fctwente | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vingerbreuk Stekelenburg valt mee: Niet twee, maar één vinger gebroken. Het zit ons weer mee jongens, wat een geluk!!!!! Sjongejonge Jaakke: Quote: We luisteren goed naar onze supporters. Denk het ook wel John. [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2007 @ 14:01:27 ] ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Ik ga morgen psv - fenerbace kijken :o.(gratis hehehe) Hopen dat ik wat goede zitplaatsen heb ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Hups, Arsenal laat even zien wat je met een club als Slavia Praag moet doen. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Inderdaad, zo supergoed is dat Slavia dus ook weer niet ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Zooo Arsenal was wel even on fire ja, ik bleef maar teletekst checken. En juist op die momenten baal ik zo erg dat je tot morgen moet wachten voor die samenvattingen. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
zonde van PSV wel schandalige overtreding van die Fenerbahcer (ofzo) net voor rust trouwens hij stond even stil en sprong toen gewoon doelbewust op Kromkamps been ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Arsenal speelt goed dit jaar man, en dan speelde Persie gister nog niet eens mee ---------------------------------------- beng! | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
niveauverschillen? ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
oei 7-0, dat zal wel hard aankomen bij Ajax ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
hoezo marseille porto dan? 2 b-teams ---------------------------------------- beng! | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
wat was psv slecht en fenerbache goed...mu echt kapot zitten ergeren hoeren wedstrijd | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
fenerbace was echt niet goed. Turken waren maar tijd aan het rekken (zeker na die rode kaart). Psv is ook een zuivere penalty geweigerd, echt slechte spelleiding ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
die scheids webb was een lachertje, en die turken hebben het gewoon slim uitgespeeld en goed geanticipeerd op de wissel KoEf ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
het gaat lekker daar bij AZ ari scoort, ari rode kaart, strafschop tegen ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
volgens me pa is die scheids omgekocht door die ''rotrussen'' hehe.. zou nog is kunnen ook kwa arbitrage.. ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
![]() | ![]() |
ja hij strooit met gele kaarten ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Zo ken ik ze weer! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden hoe AZ presteert (en vooral hoe ze ook spelen) in verhouding tot de afgelopen seizoenen. Nu ook weer zo onprofessioneel en onmachtig hoe ze voetballen. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
RapZuchtig "Zinnige Zinnen" ![]() |
![]() | ![]() |
Feyenoord gaat het maken dit seizoen ![]() ---------------------------------------- Zieke Zuiden | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Addo hoort flinke straf eisen na spuugincident De aanklager van de UEFA eist een flinke straf tegen Eric Addo voor het spugen naar tegenstander Semih Sentürk van Fenerbahçe. De Ghanese verdediger van PSV dreigt voor vier wedstrijden geschorst te worden. Vrijdag velt de tuchtcommissie van de Europese voetbalbond een definitief oordeel. Addo werd aangeklaagd op basis van televisiebeelden. Scheidsrechter Howard Webb was het ontgaan dat Addo voor eigen rechter speelde na een elleboogstoot van Sentürk. Als de verdediger inderdaad vier wedstrijden moet toekijken, komt hij de rest van de groepsfase van de Champions League niet meer in actie. Ook het eerstvolgende Europese duel na de groepsfase gaat dan nog aan de neus van Addo voorbij. vi.nl ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
![]() | ![]() |
haha die jaliens ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Jaliens 2x geel en er niet uitgestuurt![]() | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Zo, dat was flink billen knijpen! Maar goed, een punt uit is een prima resultaat. Zeker na zo'n wedstrijd. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nickert schreef op 25-10-2007 @ 19:12 Jaliens 2x geel en er niet uitgestuurt ![]() Serieus? Kan weer lachen worden. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
AceInc Breaking Atoms ![]() |
![]() | ![]() |
nee is niet waar het was Martens en niet Jaliens die al geel had. ---------------------------------------- hate when wack rappers say they hate wack rappers | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Kwam die verslaggever later mee inderdaad. | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RapZuchtig schreef op 25-10-2007 @ 18:19 Feyenoord gaat het maken dit seizoen ![]() FC Twente - Feyenoord (2 - 0) ![]() ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
-fotosynthese- vankwaadtoterger |
![]() | ![]() |
klote zooi,nouja niet in paniek raken volgende week gewoon weer punten pakken vandaag nac-az ik ben erbij,word lastig voor az denk ik ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Agg iedereen verspeelt altijd punten.. Dit kon je ook aan je water aan voelen komen.. Ze werden al wat te enthousiast in rottedam. utreg uit! Ben benieuwd.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.myp2p.eu/Matches/Match12.htm tele2 kanaal te volgen via sopcast ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Zeker! Ik heb em al aanstaan.. Beetje vreemd geluid maar goed. Bunnikside komt nog niet boven het uitvak uit ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2007 @ 12:48:57 ] ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Props eh? hoessut ![]() |
![]() | ![]() |
damn die sopcast is handig ![]() zat altijd maar op die links te drukken gebeurde er niets ![]() ! ---------------------------------------- verre oosten, verder hoef ik je niet te melden | ||
![]() | ![]() |
slordige pot man. Ajax wel de betere kansen, ik heb wel vertrouwen ---------------------------------------- beng! | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
Ik snap alleen niet dat er maar geen herhaling kwam van die overtreding op Maduro, helemaal in t begin na die bal op de lat van Rommedahl. Volgens mij was die namelijk gewoon binnen de 16. Ohjah en die Utrecht supporter toen Emanuelson eruit moest: "Heb je pepernoten" o.i.d. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2007 @ 13:32:01 ] ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
![]() | ![]() |
doet sopcast het nog bij jullie? ik heb geen beeld meer ---------------------------------------- beng! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Je moet die Robinn Online doen, beter beeld en geluid ook nog. http://nl.myp2p.eu/Matches/Match12.htm Ze spelen goed, maar ze moeten dat nu echt gaan uitdrukken in doelpunten.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2007 @ 13:49:25 ] ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
klaasje!! ^^ Werd tijd ook, spelen hele 2e helft al zo'n stuk beter.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2007 @ 13:59:25 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Props eh? hoessut ![]() |
![]() | ![]() |
0-1 schitterende goal ![]() Kron Delh nu geraakt door vuurwerk, utrechters! [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2007 @ 14:00:03 ] ---------------------------------------- verre oosten, verder hoef ik je niet te melden | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Jaa hoor Stuntie ![]() Ik gok trouwens dat volgend seizoen utreg - Ajax zonder uitpubliek zal zijn.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2007 @ 14:01:17 ] ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Weet het niet, vuurwerk kwam van Utrecht kant zelf? ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Dat zei die commentator idd, zal wel wezen maar in het uitvak zit men ook niet bepaald rustig op de stoel ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
vuurwerk was van eigen aanhang ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
En hij is binnen ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
kantje boord weer, maar wel verdiend. vuurwerk wil ik vanavond wel terugzien ![]() | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |