Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
CBs_finest | ![]() | ![]() |
Quote: Kadee schreef op 23-12-2007 @ 00:08 als hij niet wist dat t echt was... kan je m t ook ni kwalijk nemen Maar alsnog een fatsoenlijke reply op de 4 lines lijkt me geen slecht plan... | ||
O-Jay Veni Vidi Vici ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: CB-finest schreef op 22-12-2007 @ 23:34 (...) 2 maanden geleden is mijn ma overleden, vandaar dat de meesten haar maar hebben vermeden.. Maar ey.. zoals altijd doet O-jay weer debiel... onze enige echte pedofiele necrofiel... je ma is dood ? ik condoleer in deze rap game ben ik de gene die leert en controleert jullie haten mij niet jullie zijn gewoon jaloers jullie lezen mijn text en raken uit de koers ---------------------------------------- Veni Vidi Vici | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kadee schreef op 23-12-2007 @ 00:08 als hij niet wist dat t echt was... kan je m t ook ni kwalijk nemen klopt... alleen een beetje jammer dat hij dan via pm weer dezelfde houding blijft houden als waar het hele forum zich al aan stoord... boeit niet... gast is als poep aan mijn schoenzolen... [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-12-2007 @ 00:14:11 ] ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Quote: 038-RAZ schreef op 23-12-2007 @ 00:11 maar je moeders dood is niet het onderwerp om over te liegen dus toen hij het zei kon hij dat ook wel fftjes nagaan Precies... | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
negeren afleren kan ni dere ik zweer je (4 lines hehe) ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
ja.. psies kadee.. komop... volgende.. genoeg over dit onderwerp! ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kadee schreef op 23-12-2007 @ 00:15 negeren afleren kan ni dere ik zweer je heerlijk eerlijk deren peren braap 4 dopere lines [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-12-2007 @ 00:18:06 ] ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
kadee dropt rijms als zwarte pieten pepernoten altijd onvoorspelbaar net als mijn eetgewoonte en jij eet t ook dus dus je weet wel hoe ik kom ja +kaboem+ de bom wind er geen doekjes om ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Quote: O-Jay schreef op 23-12-2007 @ 00:12 (...) je ma is dood ? ik condoleer in deze rap game ben ik de gene die leert en controleert jullie haten mij niet jullie zijn gewoon jaloers jullie lezen mijn text en raken uit de koers Jaloers op jou... Hey, voel je je wel lekker? Die O-Jay maakt het met de minuut gekker... Ga lekker ergens anders mensen vervelen Liever dan je gezeik hier met ons te delen | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: CBs_finest schreef op 23-12-2007 @ 00:22 (...) Jaloers op jou... Hey, voel je je wel lekker? Die O-Jay maakt het met de minuut gekker... Ga lekker ergens anders mensen vervelen Liever dan je gezeik hier met ons te delen Kijk jij schrijft tekst, maar niemand roept "Flex!" Je bent slechts een bitch met behoefte aan groupie sex Klaar voor het laatste avondmaal, omdat het nu echt tijd is We hebben geen zin in nog zo'n bitch die het aanrecht kwijt is! [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-12-2007 @ 00:28:38 ] ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kadee schreef op 23-12-2007 @ 00:21 kadee dropt rijms als zwarte pieten pepernoten altijd onvoorspelbaar net als mijn eetgewoonte en jij eet t ook dus dus je weet wel hoe ik kom ja +kaboem+ de bom wind er geen doekjes om fock een eetgewoonte, je weet het gozer. Ik blaze hem doper, op de stage of woning. Rage is koning, fock gays die flowen. Ik space met dope en, act great op lopers,... de rode dan hé ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 23-12-2007 @ 00:17 (...) heerlijk eerlijk deren peren braap 4 dopere lines grappig dat als jij dropt ik je zie kakken ![]() beter blijft raz gewoon strictly beatbakken want je ziet wat het opleverd een grote bak poep dus stop met die shit dan doe je ook eens wat goed ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Kadee is homo, voor jou is Rage een grote, Want ik ga door op multi's met eetgewoonte. Meelopers? Omdat Kadee nu mee wilt lopen. Maar dat mag die niet dus ik zeg hem 'nee dus gozer'. yeahhh dit wordt die binnen beatzcollectibe beef, we noemen het b3 [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-12-2007 @ 00:31:06 ] ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Quote: SketchR schreef op 23-12-2007 @ 00:25 Kijk jij schrijft tekst, maar niemand roept "Flex!" Je bent slecht een bitch met behoefte aan groupie sex Klaar voor het laatste avondmaal, omdat het nu echt tijd is We hebben geen zin in nog zo'n bitch die het aanrecht kwijt is! Voel je je echt beter door dat miniatuurtje in je broek? Beter pak je je loep en ga je ernaar op zoek... Duidelijk een triest geval als je me daarmee wilt dissen Dergelijke shit kunnen we hier als kiespijn missen | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 23-12-2007 @ 00:26 (...) fock een eetgewoonte, je weet het gozer. Ik blaze hem doper, op de stage of woning. Rage is koning, fock gays die flowen. Ik space met dope en, act great op lopers,... de rode dan hé ja tuurlijk begin jij met fok een eetgewoonte, skere reppertjes als jij die slaan het zeker over ![]() k heb nog wel eten over maar steekt deze gozer zn vinger in zn strot en dan geeft ie over ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
Quote: CBs_finest schreef op 23-12-2007 @ 00:32 (...) Voel je je echt beter door dat miniatuurtje in je broek? Beter pak je je loep en ga je ernaar op zoek... Duidelijk een triest geval als je me daarmee wilt dissen Dergelijke shit kunnen we hier als kiespijn missen Misschien toch de gedachte dat je beter kan rappen Me lul ben ik kwijt, omdat jij hem zonodig wilde hebben Leven als een vrouw is moeilijk, slechts een gerucht? Quasimodo, daar lijk je in ieder geval op, met die 2 tieten op je rug! en nu heb ik geen zin meer ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-12-2007 @ 00:39:14 ] ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kadee schreef op 23-12-2007 @ 00:33 (...) ja tuurlijk begin jij met fok een eetgewoonte, skere reppertjes als jij die slaan het zeker over ![]() k heb nog wel eten over maar steekt deze gozer zn vinger in zn strot en dan geeft ie over breng dat eten maar want ik heb last van een vreetkick. check tis kadee, een pussy mc's yo! die eet ik. rage is, great bitch, weet dit, ik breek je. tevens, geef ik, geen kik, jij smeekt me. ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Quote: CBs_finest schreef op 23-12-2007 @ 00:32 (...) Voel je je echt beter door dat miniatuurtje in je broek? Beter pak je je loep en ga je ernaar op zoek... Duidelijk een triest geval als je me daarmee wilt dissen Dergelijke shit kunnen we hier als kiespijn missen wajow sketch-r geklaard door een nieuw forum member je hoort m emmeren , tis tijd voor een pamper! je schijt woorden met je laatste post sketchie zo krijg je natuurlijk t laatste woorde echt niet ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
zucht ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
ja, het is alweer duidelijk mag ik nu stoppen? ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Quote: SketchR schreef op 23-12-2007 @ 00:35 (...) en nu heb ik geen zin meer ![]() Ben je blijkbaar nog steeds... ![]() | ||
![]() | ![]() |
Yep, ik ga gewoon luidfluitend verder No way, dat ik word gedisst door een wijf met een kop van een duitse herder Oke, nog een paar woorden voor deze zogenaamde dame ach, ik plak je liever achter het behang dan dat ik je zie achter de ramen! [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-12-2007 @ 00:49:54 ] ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb kadee geklaard ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 23-12-2007 @ 00:51 ik heb kadee geklaard hahahahahahahahahahahahaha ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
laat me in me waan dus edit het weg [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-12-2007 @ 01:02:27 ] ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 23-12-2007 @ 00:38 (...) breng dat eten maar want ik heb last van een vreetkick. check tis kadee, een pussy mc's yo! die eet ik. rage is, great bitch, weet dit, ik breek je. tevens, geef ik, geen kik, jij smeekt me. je bedoelde zeker: "laat dat vette eten maar staan ik heb last van acne shit wat heb ik aan een pussy als ik kadee's reet lik mijn naam is rage , en elke dag smeek ik om kadee's pik omdat die zo heet is" ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
damn, ik vote Kadee, die bars klaren ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kadee schreef op 23-12-2007 @ 01:02 (...) je bedoelde zeker: "laat dat vette eten maar staan ik heb last van acne shit wat heb ik aan een pussy als ik kadee's reet lik mijn naam is rage , en elke dag smeek ik om kadee's pik omdat die zo heet is" Ach, zolang je maar weet dat m'n flow ziek is, en het kan alleen maar beter worden. Jep, ik bite zijn line kom er voor uit, damn dat concept is te great voor woorden. .............................................................................................. Leterlijk dus hé, sprakeloos,......... van de manier waarop ik speel met woorden. ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
![]() | ![]() |
Quote: SketchR schreef op 23-12-2007 @ 00:49 Yep, ik ga gewoon luidfluitend verder No way, dat ik word gedisst door een wijf met een kop van een duitse herder Oke, nog een paar woorden voor deze zogenaamde dame ach, ik plak je liever achter het behang dan dat ik je zie achter de ramen! Achter het raam gast? nieteens in je dromen... No way dat deze sma op je penis gaat komen. Noem haar maar een duitse herder alsof je verder niks weet. Chi-wawa MC, met een dikke moffenpik in zijn reet... ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
oke onderschriften dus he... met puntjes![]() je bent geen mc en niet technisch waardig ik ben degene die jouw skills weg liet waaien (woeiiiii)...........................................stilte reppertjes als jij raz.......................ik kill ze! ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Raz...pas, je bent vast niet aan de beurt gast. Dikke losers verliezen en tja dan gebeurd dat. En ja je zeurd wat, dat doe je wel vaker. Voor ik vergat, ben niet eens aan het haten. | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kadee schreef op 23-12-2007 @ 01:11 oke onderschriften dus he... met puntjes ![]() je bent geen mc en niet technisch waardig ik ben degene die jouw skills weg liet waaien (woeiiiii)...........................................stilte reppertjes als jij raz.......................ik kill ze! biterrrr biterrr biterrr,.. damn dat is wack faggot. tenzij je het als mij echt erg brengt hé. ik geef wel een woord naar je track, echt een meeloper. naja als ik klaar met je bent kan je alleen maar scheef lopen. ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Quote: SketchR schreef op 23-12-2007 @ 00:49 Yep, ik ga gewoon luidfluitend verder No way, dat ik word gedisst door een wijf met een kop van een duitse herder Oke, nog een paar woorden voor deze zogenaamde dame ach, ik plak je liever achter het behang dan dat ik je zie achter de ramen! Een dame als ik zal je achter de ramen nooit zien Ik heb genoeg skills waarmee ik mijn geld verdien En vrouwen die wel achter een raam moeten verschijnen Sluiten als jij eraan komt van schrik gauw de gordijnen | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
weazel de man met de grootste woordenschatten het gevaarlijkste tekstuele roofdier "je hoort 'm katten" eet je op als een voorafje snapje de ille grootmeester zn tekst flowt even dope.....maar toch ben ik gewoon beter ![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
MC-Nick POPOPO ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 23-12-2007 @ 01:13 (...) biterrrr biterrr biterrr,.. damn dat is wack faggot. tenzij je het als mij echt erg brengt hé. ik geef wel een woord naar je track, echt een meeloper. naja als ik klaar met je bent kan je alleen maar scheef lopen. Praat niet gozer want ik sla hier doper raz is zo dom, hij krijgt bij driveby�s het raam niet open dus praat geen straat, want je bent gewoon een sloeber, jongen jouw fokkin streetcred komt in de vorm van voedselbonnen ---------------------------------------- breng het heter dan de meeste | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kadee schreef op 23-12-2007 @ 01:17 weazel de man met de grootste woordenschatten het gevaarlijkste tekstuele roofdier "je hoort 'm katten" eet je op als een voorafje snapje de ille grootmeester zn tekst flowt even dope.....maar toch ben ik gewoon beter ![]() ik ben zo'n grootmeester, je mag je jan gaan noemen. jij ook, maar met een korte achternaam, boeler.. die trouwens even lang is als je pik, dat je het weet. ik zit in herhalingstrance, rage is great, voordat je 't vergeet. Quote: MC-Nick schreef op 23-12-2007 @ 01:19 (...) Praat niet gozer want ik sla hier doper raz is zo dom, hij krijgt bij driveby’s het raam niet open dus praat geen straat, want je bent gewoon een sloeber, jongen jouw fokkin streetcred komt in de vorm van voedselbonnen Ik ben zo straat gozer, drive by's doe ik lopen. fock auto's,.. ik kan ze trouwens niet betalen. waar de fock moet deze kill z'n tabacca van halen? maar tatta, pas ma, op of ik ga rampa op je sma, ja? straattaal in je face [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-12-2007 @ 01:22:47 ] ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 23-12-2007 @ 01:13 (...) biterrrr biterrr biterrr,.. damn dat is wack faggot. tenzij je het als mij echt erg brengt hé. ik geef wel een woord naar je track, echt een meeloper. naja als ik klaar met je bent kan je alleen maar scheef lopen. ik loop alleen scheef met jouw last op mn schouder ik plas op je ouders je bent vast niet veel ouder dan ik was toen ik jouw fakking moeder hard balde ja goed hard dat wou ze , ze was niet te houden grappig dat iemand zo veel van een plasser kan houden ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kadee schreef op 23-12-2007 @ 01:22 (...) ik loop alleen scheef met jouw last op mn schouder ik plas op je ouders je bent vast niet veel ouder dan ik was toen ik jouw fakking moeder hard balde ja goed hard dat wou ze , ze was niet te houden grappig dat iemand zo veel van een plasser kan houden ik hou inderdaad van m'n pik, dikke vandalen, me pik is zo dik als jullie hihihihi, last van discalculie? lastig hé tot 4 tellen, ik smack je hier faggot kom het hier rappen en breng m'n steez verder ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
MC-Nick POPOPO ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ik ben zo straat gozer, drive by's doe ik lopen. fock auto's,.. ik kan ze trouwens niet betalen. waar de fock moet deze kill z'n tabacca van halen? maar tatta, pas ma, op of ik ga rampa op je sma, ja? jou sma geilt op mij, ze voelt me mayne kan dr op meer posities krijgen dan een fokking goed CV wahuha dus fok it je staat in de min sukkel Als jij ooit nog in de Plus staat moet je vakken vullen [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-12-2007 @ 01:28:59 ] ---------------------------------------- breng het heter dan de meeste | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC-Nick schreef op 23-12-2007 @ 01:27 (...) jij sma geilt op mij, ze voelt me mayne kan dr op meer posities krijgen dan een fokking goed CV wahuha dus fok it je staat in de min sukkel Als jij ooit nog in de Plus staat moet je vakken vullen nee man, het enigste positive in m'n leven. is m'n hiv-uitslag, kortom kan jou line nog playder? maarja even voor de verheldering, mayne en cv rijmen niet. leip hé, niet? ik schrijf op beats en jij dus niet. ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Kim van de Wouw vraagt een ring als ze trouwt niet een of ander lullig ding nee dat word +bling+ fokking +blouw+ maar zeg me vind je t vertrouwd met deze gasten op t forum? lees van boven naar benee , niet van achteren naar voren ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
MC-Nick POPOPO ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 23-12-2007 @ 01:29 (...) nee man, het enigste positive in m'n leven. is m'n hiv-uitslag, kortom kan jou line nog playder? maarja even voor de verheldering, mayne en cv rijmen niet. leip hé, niet? ik schrijf op beats en jij dus niet. Ik kom uitstekend, ja ik steek je ogen uit G.. dan zijn je ogen voortaan net als jij, omdat je er niet uit ziet En daarintegen ik spitt hot het wil nu beter lukken Hoop dat je niet van suiker bent ,want het regent punches ---------------------------------------- breng het heter dan de meeste | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kadee schreef op 23-12-2007 @ 01:17 weazel de man met de grootste woordenschatten het gevaarlijkste tekstuele roofdier "je hoort 'm katten" eet je op als een voorafje snapje de ille grootmeester zn tekst flowt even dope.....maar toch ben ik gewoon beter ![]() Woordenschat?, ik hoorde dat Kadee juist woorden had. Met ze kat als roofdier ik maak af, als een muis dood hier. Kadee dickrided vies en is daarbij ook nog hoog over datum En zit toch tot en met ze kloten bij Beatzcollective in de anus. | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC-Nick schreef op 23-12-2007 @ 01:35 (...) Ik kom uitstekend, ja ik steek je ogen uit G.. dan zijn je ogen voortaan net als jij, omdat je er niet uit ziet En daarintegen ik spitt hot het wil nu beter lukken Hoop dat je niet van suiker bent ,want het regent punches Die operen is nog playeder als breezersletjes,. <--- en die line. Eigenlijk, is alles best wel played, dus het werkt niet, ait? Rage is uitstekend, check die rijm, ey ey ey, check die line. Heerlijke rijme! Echt te leip, op z'n minst gezegd best wel nice? ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Quote: Kadee schreef op 23-12-2007 @ 01:30 Kim van de Wouw vraagt een ring als ze trouwt niet een of ander lullig ding nee dat word +bling+ fokking +blouw+ maar zeg me vind je t vertrouwd met deze gasten op t forum? lees van boven naar benee , niet van achteren naar voren Mijn liefde voor het leven zou te koop zijn voor een ring? Nee hoor, ook tevreden met zo'n cheap plastic ding... Degene die mij heeft is het dubbel en dwars waard En onthoud dat deze chick boven al die gasten staat | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 23-12-2007 @ 01:36 (...) Woordenschat?, ik hoorde dat Kadee juist woorden had. Met ze kat als roofdier ik maak af, als een muis dood hier. Kadee dickrided vies en is daarbij ook nog hoog over datum En zit toch tot en met ze kloten bij Beatzcollective in de anus. je rijmt "woorden had" op"dood dier" ze zijn ver te zoeken! mijn woordenschat is gevaarlijk tjap,als vlijmscherpe boeken je lijkt een ster te zoeken man, als een homo uit het oosten van al dat ""bruine nose'n" zal je ook zo ruiken gozer ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: CBs_finest schreef op 23-12-2007 @ 01:42 (...) Mijn liefde voor het leven zou te koop zijn voor een ring? Nee hoor, ook tevreden met zo'n cheap plastic ding... Degene die mij heeft is het dubbel en dwars waard En onthoud dat deze chick BOVEN AL DIE GASTEN staat Boven al die gasten?, dan ben je mij vergeten. Stel me even voor, Weazel...kom de vloer aanvegen. Het voer gaan geven aan de leden met honger. Meid sta te beven als ik zeg je bent een jongen. @Kadee Quote: Kadee schreef op 23-12-2007 @ 01:45 (...) je rijmt "woorden had" op"dood dier" ze zijn ver te zoeken! mijn woordenschat is gevaarlijk tjap,als vlijmscherpe boeken je lijkt een ster te zoeken man, als een homo uit het oosten van al dat ""bruine nose'n" zal je ook zo ruiken gozer Ik hoef geheid niet ver te zoeken. Als jij je snijd aan scherpe boeken. Ik zou je bij wijze troosten, je bent gedist. Door DE wijze uit het Oosten! [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-12-2007 @ 01:51:53 ] | ||
MC-Nick POPOPO ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 23-12-2007 @ 01:40 (...) Die operen is nog playeder als breezersletjes,. <--- en die line. Eigenlijk, is alles best wel played, dus het werkt niet, ait? Rage is uitstekend, check die rijm, ey ey ey, check die line. Heerlijke rijme! Echt te leip, op z'n minst gezegd best wel nice? nee niet nice , face the facts, geen ene fan, tis over vent als jij groupies neukt tippel je op een rolling stones concert beter ga je weg matterfackkker beter doe je als je woordgrapjes en laat je me niet lachen ---------------------------------------- breng het heter dan de meeste | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
haha als je klaar bent met de vloer mag je ook mijn auto wassen ik vind t keigezellig , maar ga echt nou zo plassen ik hou m vast he.... anders worden de tegels nat wezel vast welterusten , doe je ding ik spreek je gap ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |