Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
Freedom Ssst! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kadee schreef op 30-12-2007 @ 00:28 haha dat vond je zeker wel fijn zo met al die stoere knapen maar je ma is nu alleen: ook ik heb die hoer verlaten! dus sta niet zo stoer te praten als je de straf loopt uit te zitten van de allerslechtste rapper -en je ma achter de ruiten zitten....- En of ik het fijn vind, ik heb die bitches geklaard, Je moeder was ook aanwezig, mijn kindje gebaard. K3 cel 9 geboren en getogen, ze was mijn logee. Een klein lelijk jongetje, zijn naam was ;; ---------------------------------------- Freedom!! | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
natuurlijk was die lelijk hij leek op zijn vader een lelijk gezicht zoals hij dreef op het water (je schrijft in vt dus...verzopen?) en ehm sugar lee.... dat is mijn moeder nie! word een beetje onpasselijk als ik jou met die hooper zie (was wel lastig deze) ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
ladykiller01![]() |
![]() | ![]() |
duidelijke taal is wat freedom hier nu spreekt gabber want kadee zijn tekst is shit en zijn flow is fokkin bagger een schijterig ventje wat alleen zich zelf hier nou meer fokt met een pik in zijn smoel en hier zinloos maar wat neer dropt [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2007 @ 00:58:08 ] ---------------------------------------- Je haalt alles uit de kast maar kan van mij ook de klere krijgen | ||
Freedom Ssst! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kadee schreef op 30-12-2007 @ 00:48 natuurlijk was die lelijk hij leek op zijn vader een lelijk gezicht zoals hij dreef op het water (je schrijft in vt dus...verzopen?) en ehm sugar lee.... dat is mijn moeder nie! word een beetje onpasselijk als ik jou met die hooper zie (was wel lastig deze) Ik dreef op het water? Gast ben je weer aant trippen? Je slaat weer een flater, temoeilijke begrippen? Aan het pijpen van je chickie, nee was niet aan te tippen Ook al had ze geen tanden, en 2 hazelippen. (Wat bedoel je met ''was wel lastig deze'' ![]() ---------------------------------------- Freedom!! | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
duidelijke taal? freedom zegt geen ene fok we ziteen op een forum let je wel even op? "een schijterig ventje WAT ZICH (spatie)ZELF hier nou MEER fokt"?????? wat voor zin is dat? haha waren je pillen soms weer op? ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Freedom Ssst! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ladykiller01 schreef op 30-12-2007 @ 00:49 duidelijke taal is wat freedom hier nu spreekt gabber want kadee zijn tekst is shit en zijn flow is fokkin bagger een schijterig ventje wat alleen zich zelf hier nou meer fokt met een pik in zijn smoel en hier zinloos maar wat neer dropt ladiekiller, ik heb geen steun van jou kant nodig, dus kom niet kontkissen, je bent overbodig. Je dropt heel wat teksten, maar geen is intersant, Je hebt een waterhoofd, hoe is de waterstand? ---------------------------------------- Freedom!! | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Kill doet stoer over chicks, maar ze bitch die is te lelijk Ze lijkt op sinterklaas met die schimmel tussen dr benen Gelijk al zo'n voorsprong voor mij, en je zal me geur niet ruiken Me moeder leerde me om achter me reet de deur te sluiten ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
kil doet stoer over chicks? tis geen hoer of een bitch waar freedom over spreekt, gewoon een boer met een sik eentje die ladys killt met de stank van zn mond daarom zit ie op een forum te janken die hond [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2007 @ 02:28:31 ] ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
eldizzy![]() |
![]() | ![]() |
maxima spoort niet als pro-rail, moe van het koraal check die flow ywah ik ben een kleine jongen met een hoge eigendruk dizzle gebruikt die dagelijkse skunk als die skunk ---------------------------------------- krabbel krabbel | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
zelefs zonder een beat ja dan kom ik te ziek tot je geen pap meer kan zeggen en geen donder meer ziet daar bossen we en droppen we rockken we en stoppen we er nooit mee (oow nee) je mag je gaan verwonderen ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
eldizzy![]() |
![]() | ![]() |
yo ja we bossen het strakker en doper ja dizzle en de leon overleven op antibiotica ongelofelijk maar waar, ik maak schatten en vind ze terug en alle haters die praten die zitten op de brug ---------------------------------------- krabbel krabbel | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
@Ladykiller (ghe he gimmick) Ladykiller loopt gevaar in de openbaring, en Je ziet de reet van je broer en stopt hem daarin vent Vies vuil mannetje met een ziek vuil plannetje Ik prop jou en je ouders in een kannetje, en zet het in de fik pik! (Ode aan ladykiller & G-ridah) ![]() | ||
Freedom Ssst! ![]() |
![]() | ![]() |
Kadee is weer terug, en scheld me uit voor boer, zelf is hij een sletje, met een chick als bijstandshoer gast wat wil je nu aankaarten? een potje black jacken? ik speel je rond de tafel, en je kan meteen vertrekken ---------------------------------------- Freedom!! | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
shit gaat hard hier het is spastisch en niet praktisch fack klieren dit is hard piepen om reacties veel droppen betekent niet altijd meteen doper komen shit fock het ik blaze het hier altijd space met hoge tonen ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
O-Jay Veni Vidi Vici ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 28-12-2007 @ 14:29 Hehehehe. Je wilt daar niet aan beginnen jongen Het word chaos als SLM en zijn brekers binnen komen We spitten dope heh, G-Ridah volgens mij zit het zo gek Je hebt geen talent, jij bent de enige die denkt dat je dope bent ey bitch drop je eindelijk ook eens vier bars ? ik had meer verwacht , dus kom me niet dwars dus bitch afmars gehoorzaam je generaal wees niet associaal want ik bepaal jouw mentaal ---------------------------------------- Veni Vidi Vici | ||
Freedom Ssst! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: O-Jay schreef op 30-12-2007 @ 12:54 (...) ey bitch drop je eindelijk ook eens vier bars ? ik had meer verwacht , dus kom me niet dwars dus bitch afmars gehoorzaam je generaal wees niet associaal want ik bepaal jouw mentaal 1234 ik tel er 4, wat is je probleem? zie hoe ik jou eer afneem, dmv een behandelsysteem 5678 wat had je dan wel verwacht ik gehoorzaam me generaal als ik zijn bitch verkracht ---------------------------------------- Freedom!! | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Kadee is best bezig De rest als de pest afwezig, gein Het is slechts een kwestie van wat bezig zijn Maar ze hebben het niet door...best triest hoor. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ik adem in en zie rode doppen als ik de rook er weer uitlaat als mezelf ook weer uitlaat, komt er rook uit me uitlaat simon de huisbaas, je hebt geen huur betaald.. ik verkoop je wel klappen komt je duur te staan, biatch ---------------------------------------- joahh | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Ik zie rode doppen en ik blaas er lomp rook in Je ogen gaan tranen bitch, verdomd sloom kind Huisbaas? vraag het eens na aan je moeder en vader Ze zullen zeggen loeder blijf praten, ey kiddo...LATER. | ||
Freedom Ssst! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zal me aanpassen aan het slechte niveau hier, Mijn teksten schuren harder als korrel 20 schuurpapier De teksten die gedropt worden, zijn in een dalende lijn, Ik zal weer wat droppen en het hoogtepunt zijn. ![]() Ik denk doe eens creatief, lol [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2007 @ 17:49:49 ] ---------------------------------------- Freedom!! | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
doe dan is multi of een originele woordspeling ---------------------------------------- joahh | ||
Freedom Ssst! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik doe me best ![]() ---------------------------------------- Freedom!! | ||
Aquarius suck this ![]() |
![]() | ![]() |
ik zet de boel op stelten en haal ze onderuit zo snel als een bliksemschicht ik donder bijzonder luid ik overdonder iedereen met mijn bliksem zo geschokt door het nieuwe wereld wonder dat je tien jaar gaat liggen niksen | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
jawel kadee hiero: de drop je 4 line King Al wat ik zeg is dope en dit hier mijn ding jullie rapjes zijn wel leukmaar de datum is verlopen ik pakte freedoms vrijheid af en heb aquarius verzopen ![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
klap op je borst, jimmy is slimmer als sjors ik geef meer gas, dan een jood in een porsche strip meer dan ik in verhalen kan spreken Zoek je me nummer lummel? ga de krant lezen ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
als Jimmy écht slimmer was had er "DAN Sjors" gestaan Dopoloog de gay stripper: "Hans Worst" genaamd ![]() je bent geen groot licht je naam is ook niet logisch ik zie in je rijms ook niks alleen je avatar die dope is ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Heb ik dan je klep dicht als ik je drie keer mep? Man je rapt slechts totdat je geen kansen meer hebt Alles verspeeld omdat alles van jou verveelt vent Dit is pas een deel en, de rest komt later...dit is gericht, aan de willekeurige hater. (zo dat was het weer met me lamme kop, mensen fijne jaarwisseling!) | ||
Freedom Ssst! ![]() |
![]() | ![]() |
hoe meer ik me bezuip, ja hoe mooier de meiden deste dieper thc gaat, en voelde schaamte verkleinen k stapte op ze af, en zag goed ze was bescheiden mn hormonen gaan nu dansen gaat mn pik in stijgende lijnen ---------------------------------------- Freedom!! | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
freedom je bars rijmen amper, plus het mist een inhoud, je dacht ik post iets snel, en dus ging het weer fout, dit is helderziend gezien, mijn laatste post van nul-zeven, die dis heb je niet verdient, daarmee wacht ik nog wel even, ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
DN volgens mij post jij maar gewoon wat snel op zn dutch gezien ben je de zoon van nel dus gast loop naar de hel met je dutchnelson die naam is misplaatst (of je de kut wel vond!) ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Freedom Ssst! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: DutchNelson schreef op 31-12-2007 @ 23:09 freedom je bars rijmen amper, plus het mist een inhoud, je dacht ik post iets snel, en dus ging het weer fout, dit is helderziend gezien, mijn laatste post van nul-zeven, die dis heb je niet verdient, daarmee wacht ik nog wel even, Schatje luister even, je kan nog niet lezen, Me bars rijmen amper? je zit zeker te spacen teveel kinderchampagne in 2007 shit waar zijn die echte gebleven ipv dit soort teven ---------------------------------------- Freedom!! | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Ik prop vlot een vuurpijl in je strot Kom jij ook eens met een giller Waar rook is, is vuur, je gaat uit met een knal En dan wordt het weer stiller | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
ik kom hard als zwarte strijkers , jij als kippescheetjes vierde nieuwjaar met mn naasten , jij in je eentje als een modderfokking vuurpijl suis ik recht op je af verblind je met mijn skills en ga uit met een knal ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Fok je zwarte strijkers, ik outclash je met vlinders gek En als dat niet lukt krijg je in je nek een vlindermes Met je kindje-raps, je mist ervaring in de game Je vist naar reacties dus ik douw een haring in je reet ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
ik loop alleen te vissen naar wat vlinders in mijn net ik mis ervaring in de game? gozer ik begin pas net! je vlindermes is nep gek, zo plastic als je rijms zijn een haring in me reet douwen... critic dat vind JIJ fijn! ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Yooo, dit wordt geheid vechten toch! Maar ik sta niet blij aan de kanten joch Als scheidsrechter met een wazige blik Het is, bazige ik die de dwazen weer kickt | ||
TinaWieviel | ![]() | ![]() |
je moest haast een veer in de reet drukken om van die kale kippen hier iets te plukken oh man ik geloof dat ik omval, ja ik weet het nu zeker son, pass de gifbeker, de zon gaat ik word bleker... | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Zeker, smoken en alles is een waas Geloof niet dat ik nog stoner kan worden, helaas maarja fak het ik geniet en neem er nog 1 jonges peace, want ik ga weer heen. | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Jij, ja Thomas jij met je stonie hoofd Ja jongens, Smokito had mij nog wat beloofd Maar nee deze G ging en moest naar bed mij verlaten, dus nu op nlhiphop internet ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Graham Grampa! ![]() |
![]() | ![]() |
Deze Topic vraagt duidelijk om niet meer dan vier lijnen/ precies het tegenovergestelde van cokesnuivende zwijnen/ Zeg effe snel wat je kwijt wil, maar zeg het wel met fatsoen/ Heb je hier al moeite? zit jij waarschijnlijk je tijd te verdoen | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
dat zijn dus inderdaad de regels gap, tijd dat ik je nu tegen de tegels klap, hard als een tegenslag die je benen brak, heet zoals je je hutspot met penen prakt, | ||
Geest | ![]() | ![]() |
Quote: heet zoals je je hutspot met penen prakt, Wat een oerendharde boerenline! | ||
Graham Grampa! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 03-01-2008 @ 21:21 dat zijn dus inderdaad de regels gap, tijd dat ik je nu tegen de tegels klap, hard als een tegenslag die je benen brak, heet zoals je je hutspot met penen prakt, Duidelijk gefrustreerd door wat ik zei in 1 van de 4 regels zit waarschijnlijk ook aan de coke en alweer geen pegels voor de tjappies onder ons: dat is een ander woord voor geld Of ben je gefrustreerd vanwege het feit da je nergens meetelt | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
sos, zeker, zonder neus maar met handen dan, de oorzaak van mijn pegels naast verwend zijn is handelen, dus ik tel altijd mee, sterker, ik tel altijd meer, dat geld blijft een genot, keer op keer. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
moet je kijke ja jij man jij heet toch grijze ham met je zogenaamd dope rijms, nou waar zijn ze dan? met je bullshit lijn onderaan al je posts als jij de top ooit mocht halen graham, dan val je dood ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Graham Grampa! ![]() |
![]() | ![]() |
[quote]livio schreef op 03-01-2008 @ 21:47 sos, zeker, zonder neus maar met handen dan, de oorzaak van mijn pegels naast verwend zijn is handelen, dus ik tel altijd mee, sterker, ik tel altijd meer, dat geld blijft een genot, keer op keer. Geld is zeker een genot, dat moet ik je ongetwijfeld nageven maar k verdien twee keer zoveel met een chill eerlijk leven Jammer dat je ut hebt over je bizz wat betreft dat handelen Schreeuw ut nog harder, en begin alvast na je graf te wandelen | ||
Graham Grampa! ![]() |
![]() | ![]() |
[quote]Kadee schreef op 03-01-2008 @ 21:47 moet je kijke ja jij man jij heet toch grijze ham met je zogenaamd dope rijms, nou waar zijn ze dan? met je bullshit lijn onderaan al je posts als jij de top ooit mocht halen graham, dan val je dood Ben toch blij dat je rijmt in Nederlands en niet in wat anders Grijs is namelijk grey in het engels en niet gra of wat anders En wat lul je over dope rijms, k heb dat nooit zo benoemd k hoef de top echt niet te halen gast, k ben nu al beroemd | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Graham schreef op 03-01-2008 @ 21:15 Deze Topic vraagt duidelijk om niet meer dan vier lijnen/ "Deze Topic"? Hou alsjeblieft op... ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Chaze Moment van inslag ![]() |
![]() | ![]() |
Gaste gedragen zich plots raar als getroffen door hondsdolheid Vragen blijven daar als je met rottend vlees je mond vol krijgt Overal absentie van enige diepte door de hondsdolle ziekte Toch went het gemeenste griepje want ook ik breng je kliekjes ---------------------------------------- And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger Those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the lord when i lay my vengeance upon thee! | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
ik gek 'haha dat drukken de meesten nog zacht uit ik peddel rond in een badkuip en lach luid je jacht uit ik ben die flapuit die zn eigen mond voorbij praat ik kijk kwaad terwijl jij aan mij vraagt ben je blij ja? ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |