Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=676 hehehehe Wat een gruwelijke t-shirts heeft die site,, helaas kun je ze alleen in US bestellen. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
haha ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Firewire kabel of niet Livio? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja die moest ik hebben, maar heb een Usb ofzo. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Tss, wat een nerd. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Hahahaha :') ROFL ^^ En wanneer heb je gekocht? :x ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
yo waar vind ik die L2 - SLM battle terug? | ||
![]() | ![]() |
@ my computer ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hankie ZVM ![]() |
![]() | ![]() |
damn, deze shit is niet bij te houden ---------------------------------------- Zware Van Melle | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
L stuurt em al | ||
![]() | ![]() |
Aiiit oke.. ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 25-03-2008 @ 15:16 Tss, wat een nerd. Juist niet dus, dan had ik precies geweten wat voor kabeltje ik nodig heb. Heb nu alsnog geen idee. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Och, ging om de grap. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Hankie ZVM ![]() |
![]() | ![]() |
beetje wit daar in de rets vn nl? kksneeuw blijft hier nog geen 3 sec liggen ![]() ---------------------------------------- Zware Van Melle | ||
![]() | ![]() |
livio wil je het op je laptop aansluiten of op je desktop? ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
laptop. | ||
![]() | ![]() |
Moet je Firewire kabel hebben 4 pins naar 4 pins. Maar wnnr heb je die shit gekocht want binnen 14 dagen kan je die shit gewoon terugbrengen en je geld terugvragen hoor :p [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2008 @ 15:28:22 ] ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Gefrustreerde mensen hier | ||
![]() | ![]() |
Hoezo Mindstate ? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
4 pins naar 4 pins? Ik heb op mijn camera hetzelfde dingetje/connector als op mijn laptop. Heb nu net gekocht. Maar verpakking opengesneden, of maakt dat niet heel veel uit? | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Oh ik had het over het fototopic | ||
![]() | ![]() |
Livio boeit geen reet! En Livio dat zeg ik 4 naar 4 pins en dan kan die ook op een dvd recorder met firewire aansluiting. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ok thanks. Enne, weet je toevallig ook of je een ps3 met zo'n harddisk erin, ook als digitale ontvanger kunt gebruiken en films enzo opnemen via zo'n programmaoverzicht ? ![]() | ||
![]() | ![]() |
Nee dat kan niet daar heb je gewoon een DVD recorder voor nodig met EPG ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Livio, bedoel je dat je iets afspeelt op je PS3 en dat wil opnemen of andersom? ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Weet iemand toevallig hoe je een man van 1,86 meter kan begraven in een put van 0.5 m²? ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Door hem in stukjes te hakken? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Er is een laptop die uitkomt voor 400 euro he. Hij is klein. Wel chill. ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
ik denk hem in stukken snijden. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
aha! bedankt. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
wat ben je van plan dan? ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
![]() | ![]() |
Geen probleem, succes met begraven! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Door een gat te maken van 1,9m x 0,5m x 0,5m Dan heb je 0,475m3 gebruikt heb je nog een beetje over. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
DeEkte | ![]() | ![]() |
hahah soms verbaas ik me echt over de bassen die ik eruit knal zonder dat ze clippen..jezus.. lang leve de hardware compressors ![]() | ||
![]() | ![]() |
sbu jezus wat een rekenwerk zeg. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
hehe ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
![]() | ![]() |
Ow wacht vraag stelling is anders. Maak de punt 1m90 diep ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
maar wat nou als het ma tokkie met een strap-on dick is? ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
![]() | ![]() |
@stoeprand, je weet nooit wanneer het handig kan zijn.... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
Wat voor wiskunde heb jij gehad op je opleiding vraag ik me af? :x ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
wil niet moeilijk doen hoor, die man is 1,86m dus al je hem zo diep maakt, past hij er ook in scheelt wat rekenwerk ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
nog een half uur daarna eindelijk naar huis![]() ![]() ---------------------------------------- niet | ||
![]() | ![]() |
whaha, Ei ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
![]() | ![]() |
@stoeprand, ik heb geen idee wat voor een wiskunde ik heb gehad... ik lette nooit op tijdens de exacte vakken.... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Dan ben je een rekenwonder. ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Zo moeilijk waren die berekeningen nou ook weer niet toch? ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Shiiitt.. Kutweer, kutschool. Echt zo'n druilerige 'ikhebnergeszininbehalveopallestekankeren' middag. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
sbu, dat vind ik erg knap van je. Mijn wiskunde is echt fucked :p ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Ik snap niet hoe die aan 0,475m3 komt. Maar k heb ook 3 jaar geen wiskunde meer gehad. ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |