Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
lock the door slm ---------------------------------------- ya diggg | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=9453 | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
zijn er toevallig mensen met dreadlocks hier? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
lilweezy![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 24-03-2008 @ 23:45 lilweezy what is wrong with WHITETRASH!? @ Replay hij is turk maar doet zich voor als NL oowh zag het niet eens (DAT Je wt was) ik ga slapen bye wordt laat man 0:02 :0 [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2008 @ 00:02:31 ] ---------------------------------------- stop bitching you lil internet thug [lilweezy IS A MISTAKE just call me chelz] | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
slaap lekker ---------------------------------------- ya diggg | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
willen jullie weten hoe spang ik ben ---------------------------------------- .... | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
jaah! ;x ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
<-----------------|----------------------------------------------> 0 100% | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
kut livio die grapje wou ik dus zetten, hahah gaat hij het doen mafkees ---------------------------------------- .... | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Die grapje is tantu spang, jeweetzelluf. | ||
![]() | ![]() |
ik snap de grap niet :') ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
kga hem niet uitleggen stoeprand, vergeet maar gewoon![]() ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
He Replay, heb jij eigenlijk nog steeds last van die schimmelinfectie? | ||
![]() | ![]() |
Haha Livio :') ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
welke die bij me nek of op me rug? ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Je 'onderrug' inderdaad. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
haha, shit gaat te fur![]() ---------------------------------------- .... | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Replay heeft toch 2 ruggen, heb ik van horen zeggen. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hehehe. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hou je mond eens ---------------------------------------- .... | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Scheveningen is leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Sinds wanneer dat dan? | ||
Sinds we de tent er hebben afgebroken. Die Crazy Piano tent is echt een aanrader. ---------------------------------------- Sabr | ||
baggy![]() |
![]() | ![]() |
veel entree daar klopt dat? | ||
![]() | ![]() |
oow er zijn nog mensen online ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja en sowieso duur. Plus dat het tegenwoordig wel een apres-ski tent lijkt, zo'n blij feestpubliek, vroeger was veel muzikaler. | ||
Quote: baggy schreef op 25-03-2008 @ 00:37 veel entree daar klopt dat? 10 euro maar dan heb je ook echt wat. ---------------------------------------- Sabr | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Livemuziek heb ik hier elke maandag in de jazzkroeg op de hoek van mijn straat. | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
shit helemaal vergeten, morgen om half 8 opstaan ![]() weltrusten mensen... ![]() ---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 25-03-2008 @ 00:47 Livemuziek heb ik hier elke maandag in de jazzkroeg op de hoek van mijn straat. toch zit je elke maandag avond te slowchatten | ||
![]() | ![]() |
Slowchat is vet ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
tis eigenlijk heel iritant ---------------------------------------- .... | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
haha.. nooit verwacht dat jij dat ooit nog zou zeggen | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
agja waarom niet ---------------------------------------- .... | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 25-03-2008 @ 01:00 (...) toch zit je elke maandag avond te slowchatten auw ![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
Replay omdat jij vroeger de grootste slowchat lover was misschien :p ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ow zo, nja dat leek misschien zo maar t'blijft een iritant ding ---------------------------------------- .... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
ik ben de grootste slowchat lover edit: maar soms post ik gewoon hele avond nix moet wel aan me imago denken he [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2008 @ 01:24:19 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
smoesjes, je post elke avond wat! met je imago! ---------------------------------------- .... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
haha | ||
![]() | ![]() |
Maarja ik ga naar me nest toe slaap lekker jullie. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 25-03-2008 @ 01:30 haha Wat lach jij nou weer? ---------------------------------------- .... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
ik lach jou uit | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
maar toch zou je me doen![]() ---------------------------------------- .... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik zou vent wel doen ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Weltrusten jongens en Meisjes.. ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
maar jij bent gay oscan wil je een foto droppen ben vergeten hoe je eruit ziet ---------------------------------------- .... | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
- Mag ik je nu ook doen? [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2008 @ 02:01:42 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
zoiezo niet en dat ben jij niet ---------------------------------------- .... | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |