Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
@ SketchR, Niet ik ben gewoon goed voor NLHH ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 24-03-2008 @ 17:24 Ik geloof dat dit al wel slowchat duizend is hoor? :x ja volgens mij ook ja met alle slowchats die al eerder gesloten zijn en we zijn toch toen SLP weg ging overnieuw begonnen met tellen ---------------------------------------- .... | ||
Thijs1988 Meatball Sub ![]() |
![]() | ![]() |
Iemand weleens gehad, dat je zoveel gezopen had dat je je echt helemaal niets meer kan herinneren van de avond ervoor? ---------------------------------------- Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO! | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Nee ben nog te jong om te drinken ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Ja,toen ik mijn vriendin ontmoete ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Thijs1988 Meatball Sub ![]() |
![]() | ![]() |
Ik had dit zaterdagavond. Vanaf een uur of elf niets meer kunnen herinneren. Ben schijnbaar door mn vader opgehaald omdat ik niet meer kon fietsen. ---------------------------------------- Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO! | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Ja vaak genoeg thijs1988 ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
- verkeerde topic - [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-03-2008 @ 17:57:02 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
hehe verkeerde topic? ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Wajo brawl dikke shit![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
lieverds? check me topic even ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: DutchNelson schreef op 24-03-2008 @ 17:54 Wajo brawl dikke shit ![]() kan er niet op wachten ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Screenshots maken als een malle ouwe! Grote duif met een gun in ze hamer ![]() King of the Junge ![]() Bazen battle ![]() Ja ja die shit is dope ![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Brawl gaat fucking dope worden. Jammer dat wij zo lang moeten wachten in Europa. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Kutsneeuw. | ||
![]() | ![]() |
iemand zwemmen gekeken? damn wat vet, nieuw wr ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Wie, Pjotr? | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
boom, die layout is klaar. na veel gezeik met codes en html zooi. http://www.myspace.com/dutchnelson Nu de content nog, en de friends ![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
![]() | ![]() |
Er is een e-mail naar de gebruiker gestuurd met je verzoek deze gebruiker toe te voegen. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aprofourz schreef op 24-03-2008 @ 19:02 Er is een e-mail naar de gebruiker gestuurd met je verzoek deze gebruiker toe te voegen. | ||
![]() | ![]() |
Ik heb geen mail van je gehad. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Dope ik accept em ff ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
oh | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Iminic schreef op 24-03-2008 @ 16:39 Melle, hoezo droge kost? Waar ben je mee bezig :p? ik studeer ook rechten, maar dan in Amsterdam, dacht dat dat uit de context wel duidelijk was ![]() nu tentamenperiode, heerlijk.. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
![]() | ![]() |
wel dikke layout dutchie ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Sick Jacken - Land of shadows Keiharde track | ||
Hankie ZVM ![]() |
![]() | ![]() |
brawl komt pas einde vn et jaar, kan je de american version niet krijgen? en moet je dan nog iets aan je wii doen? brb etuuj ---------------------------------------- Zware Van Melle | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Shit, ik ben echt de bom, kankerdope beat aan het maken, woei. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
laat horen dan ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Heeft iemand die site waarmee je muziek van een site kon rippen? | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik laat helemaal niks horen, hah! En muziek rippen kun je gewoon met cool edit pro of een soortgelijk programmatje. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Swike heeft me net de beat gestuurd. Dikke productie, thanx man! | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 24-03-2008 @ 19:30 Swike heeft me net de beat gestuurd. Dikke productie, thanx man! had ik die tijd maar weer.... ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
Heeft Swike erbij verteld,dat ik die beat gemaakt heb..![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-03-2008 @ 20:23:11 ] ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nickert schreef op 24-03-2008 @ 19:27 Heeft iemand die site waarmee je muziek van een site kon rippen? Is dat niet vixy.net ofzo? | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Pennywiséééééé ik vindt je eng. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Droplollie | ![]() | ![]() |
vindt ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Hehe ik heb iets met de t hé. Maare let ff op jezelf ik zeg toch ook niks over jullie. ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Omdat ik geen spellingsfouten maak. ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Spelfouten heet dat toch? | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 24-03-2008 @ 20:32 (...) Is dat niet vixy.net ofzo? ![]() ![]() Net de site die ik nodig had. Thnx! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Mag allebei. ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Weeral griep. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Hoeveel kost het om een cd te verzenden? | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ligt aan het gewicht, staat allemaal hier wat het kost. | ||
lilweezy![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nickert schreef op 24-03-2008 @ 21:49 Hoeveel kost het om een cd te verzenden? dat klinkt madd oldschool xD ---------------------------------------- stop bitching you lil internet thug [lilweezy IS A MISTAKE just call me chelz] | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Allemaal nieuwe vrouwen @ NLHH ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
net of je dat erg vind![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
balen als een stekker, doet ie ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dat was pasen weer. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |