Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
kurk in je reet? rijmt niet dicht wel is dit een punchline? ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Gewoon kermis op je mobiel ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 12-06-2008 @ 01:20 kurk in je reet? rijmt niet dicht wel is dit een punchline? nee | ||
![]() | ![]() |
en als ik er nou kurk in je reet , rijmt niet dicht wel liet je nu een scheet of was dat je best try? van maak en dan iets van schrijf je lyrics op pleerollen? zijn dr echt g's die met jou shit rollen ik maak grappen en grollen, was jij maar dood - serieus something something [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2008 @ 01:25:20 ] ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
osiris, ik kwam toch dope en bracht cirsis, jij slechts stoned en flowde als mietjes, vond het niets omdat die rap shit je niet staat, Niemand zag je staan omdat je shit niet diep gaat. jwz | ||
![]() | ![]() |
was met dat ...a....b ...a...b...c...d...c...d schema das zo vorige eeuw ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
haha je bent nog slechter in elkaar gezet dan de film fitma maarja je kan t niet helpen want je hebt t iq van een pinda! OOOOOOOWWWWWWW HAAAARD | ||
![]() | ![]() |
hehe wurd osiris, luiheid allom | ||
![]() | ![]() |
ik trek je bek over de trekhaak, begin maar vast te hopen dat je mij bij kan houden zonder naast je schoenen te lopen woot ik word al beter ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
als ik naast mn schoenen loop, komt dat door de drank, had zoveel gesmoked en had zoveel gehad, was zo zwaar verkankerd maar toch kwam ik hard, zoveel gepaft en osi had te lang over zn lines nagedacht. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
dat kan hier doet me aan vroeger denken haha ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
ik kan alles hier ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 12-06-2008 @ 01:38 haha je bent nog slechter in elkaar gezet dan de film fitma maarja je kan t niet helpen want je hebt t iq van een pinda! OOOOOOOWWWWWWW HAAAARD fitna fout gespeld maar stiekem is die foute motherfucker je held, en een pinda heeft een hogere waarde wand voor hem betalen ze geld. ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
![]() | ![]() |
nja genoeg met die gay lines | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
alles rustug? ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
Quote: yayzus schreef op 12-06-2008 @ 01:53 (...) fitna fout gespeld maar stiekem is die foute motherfucker je held, en een pinda heeft een hogere waarde wand voor hem betalen ze geld. hahaha hoe koning om eerst mij te dissen met een typ fout en vervolgens wand te zeggen ![]() maarehr.. WHUT, ff serieus ik ging er over nadenken, als ik morgen slaag, bepaald dat wat ik de komende 4 jaar ga doen (althans, dat is de bedoeling) en fock, ik stress nooit maar dis wel gay ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2008 @ 02:07:26 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
zoals altijd ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
wat praat je? | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 12-06-2008 @ 02:06 (...) hahaha hoe koning om eerst mij te dissen met een typ fout en vervolgens wand te zeggen ![]() maarehr.. WHUT, ff serieus ik ging er over nadenken, als ik morgen slaag, bepaald dat wat ik de komende 4 jaar ga doen (althans, dat is de bedoeling) en fock, ik stress nooit maar dis wel gay ![]() Ja dat was expres ![]() ![]() ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ik had het tegen Superdoper, maar jij moest wee zo nodig eerder posten als mij. ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
ghehe, oh ok sorry. @ yayzus, wist ik ik ga weer friends kijken | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
ja en gelijk stoer praten, tfoe.. aight, hier ook alles rustug ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
mensen zijn raar | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
hier, hoor je het is een keer van een ander joh! ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ja waren we allemaal maar precies hetzelfde ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
ja hoe zouden we dan zijn? kan je het je voorstellen? ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Een jonkel in de morgen is een dag zonder zorgen. ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
![]() | ![]() |
je weet niks | ||
![]() | ![]() |
kenker muchobene is te grappig ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 12-06-2008 @ 02:18 je weet niks Weet ik ![]() ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Lyrical Gangstah, Murderah... ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
@Bigsam, stel je voor iedereen zoals mij![]() ---------------------------------------- .... | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Ca c'est pour les mecs de la rue... ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
wereld naar de kk | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
voordat het zover zou zijn al.. ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
gaan ze replay clone? ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
ja, ren naar buiten en plant je voort met de eerste de beste persoon die je ziet! Snel, voordat het te laat is! ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
bwuh geen zin in die onzin gesprekken.. late we ff chill doen | ||
![]() | ![]() |
word. Ik ga net zo lang wakker blijven tot ik niet meer kan, zodat ik niet lig te stressen rond 3 uur ![]() | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
ik zei toch dat ik me verveelde.. krijg je dat ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
o | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 12-06-2008 @ 02:31 word. Ik ga net zo lang wakker blijven tot ik niet meer kan, zodat ik niet lig te stressen rond 3 uur ![]() stressen voor wat? ---------------------------------------- .... | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Examen uitslag wss... ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
was je nu maar emo, dan kon de uitslag je geen reet schelen ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
joho k ga al in hoekje zitte snijde | ||
![]() | ![]() |
haha, mja t kan me ook niet heel veel schelen uiteindelijk, maar wil t gewoon graag weten. | ||
![]() | ![]() |
tuurlijk kan t je wel wat schele, wat lul je nou dom | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, schele! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Haha swike, nee maarehm Thomas, nee ik vind MBO studie ook niet erg om te gaan doen. Ik wil wel graag slagen natuurlijk, maar zal er niet lang mee zitten. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
En daar ga je het serieus om 3 uur snachts overhebben? Jij hebt zeker geen bier gedronken vanavond? Of gesmoked. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |