Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
nee man, ik ben braaf. | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
ik ook ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, ik ook wel, maar ik heb toch gesmoked en bier gedronken... Braaf is relatief. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Nou en, ik heb een toekomst. | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
ik ook edit: Owja, Swike = Baas... nodickride [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2008 @ 03:19:30 ] ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, ik ook, maar die is anders dan die van jullie. Toekomst is relatief. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
hoe weet je nou of swike baas is? tis gewoon een junkie die goed kan koken | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
ik refereerde naar het fototopic, eigenlijk, maar dat staat er niet bij joh.. ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
fo'real? chef Swike? | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Maar Swike, iedereen zn toekomst is toch anders, dus wat lul je nou eigenlijk? dat jij zo anders bent? of dat wij zo anders zijn? ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Naja, chef, ik doe zegmaar shit marineren, salades maken en sprinkhanen frituren. Maar ik ga wel kok worden zoals t er nu uitziet. @Superdoper: Dat iedereen anders is? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 12-06-2008 @ 03:28 @Superdoper: Dat iedereen anders is? ja die ja ![]() ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
echt niet hehe k vergeet heel vaak wat ik heb gezegt in slowchat raaaare zaken [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2008 @ 03:40:44 ] | ||
![]() | ![]() |
ja apart... ik ga ET spelen, wooeehaa! | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
tot zo nlhh'urs ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Vitaal Vitaliteit ![]() |
![]() | ![]() |
zijn er nog mensen wakker? xD ---------------------------------------- Fuck you, I rhyme better. | ||
![]() | ![]() |
ET? kneus @ vitaal nee ik post voor de grap [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2008 @ 03:53:28 ] | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ja! maar niet voor lang meer | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Vitaal, kun je ook beter rijmen dan deze kerel? http://www.myspace.com/kvod ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 12-06-2008 @ 03:53 ET? kneus @ vitaal nee ik post voor de grap Dan is het goed ---------------------------------------- Fuck you, I rhyme better. | ||
![]() | ![]() |
Kneus? denkst. | ||
![]() | ![]() |
je weet niks | ||
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 12-06-2008 @ 03:59 je weet niks hater ---------------------------------------- Fuck you, I rhyme better. | ||
![]() | ![]() |
niet stoer doen nu he | ||
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 12-06-2008 @ 03:56 Vitaal, kun je ook beter rijmen dan deze kerel? http://www.myspace.com/kvod Denk het niet.. (www.myspace.com/vitaal) breathe is de enige die er staat die niet van heel lang geleden is. xD Binnekort 2 nieuwe tracks dus je hoort het dan wel. Quote: Thomas schreef op 12-06-2008 @ 04:01 niet stoer doen nu he Ik kom uit de ghetto jeweetniet BRAAT BRAAT Je hebt geluk dat ik ga slapen anders ging het neer. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2008 @ 04:06:00 ] ---------------------------------------- Fuck you, I rhyme better. | ||
![]() | ![]() |
haha teruste dan | ||
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 12-06-2008 @ 03:28 Naja, chef, ik doe zegmaar shit marineren, salades maken en sprinkhanen frituren. Maar ik ga wel kok worden zoals t er nu uitziet. @Superdoper: Dat iedereen anders is? das wel dope, alleen kut uren maak je dan denk ik [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2008 @ 04:15:49 ] | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
zo dajum, het wrodt weer licht.. ik dacht al, space hem ziek, hehe Nou ik ga maar slapen, wordt parra achter die pc, skaffa! [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2008 @ 04:20:03 ] ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
helemaal para, brother ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
je bent me broer niet ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Wat 'n baggerweer, deze morgen. | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
You'r not my friend, buddy! ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
you're not my buddy, guy ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
You're not my guy, buddy. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
yes, belastinggeld terug. moet alleen hard leren de komende dagen ![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
What seems to be the officer, problem? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
kankerzenuwachtig vandaag hoor ik of ik gezakt ben :o ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 12-06-2008 @ 11:02 kankerzooi vandaag hoor ik dat ik gezakt ben :o Balen man, volgend jaar beter ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
hehe | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
Track van de dag!! Trife da God ft AC - Trapped on the Island ---------------------------------------- hoi | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Succes, HAVO patienten. | ||
![]() | ![]() |
sitting waiting wishing zoals die ene negert het al es zei | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ongelovige thomas ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
met reden | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Ongelooflijke Thomas. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
T(h)omas wilde niet geloven dat Jezus uit het graf was opgestaan, tot hij het met de eigen ogen gezien had. Deze geschiedenis staat beschreven in Johannes 20: 24-29. Daarvan afgeleid is de uitdrukking ongelovige thomas (spelling volgens het Groene Boekje). T(h)omas was ook de apostel die Jezus vraagt hoe wij de weg zouden moeten weten, waarop Jezus spreekt: Ik ben de weg, en de waarheid, en het leven. Niemand komt tot de Vader dan door mij. (Johannes 14:5-6). De Voragine's Legenda Aurea, die dateert uit de dertiende eeuw, bevestigt het beeld van Thomas als de ongelovige apostel. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Dus.. | ||
![]() | ![]() |
Ja ik mocht jezus nooit zo, arrogante lul | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Je was iig kritisch, de rest van die maatjes van Jezus was maar een beetje naïef imho. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
Haha trouwens, ik wordt helemaal opgefokt nu, kan tussen 1 en 3 gebeld worden. Iedereen op msn van ja zenuwachtig dit spannend dat, kk wordt er niet beter van. Gaat wel pakje peuken doorheen vandaag denk ik | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |