Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
is hotmail ook unavailable bij jullie? ah, hij doet het al. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2008 @ 13:06:53 ] ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Nie zo druk maken Thomas, waarschijnlijk hebben ze al gebeld, of bellen ze binnen een kwartier. Zo niet ben je zo goed als binnen. Maar is het inderdaad smoooken tot 3 uur. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
ik kan tussen 4 en 5 gebeld worden, paraaaaa ---------------------------------------- hoi | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Thomas, de normeringen zijn zeer gunstig. Duits +0.9 Economie(1) +2.0 Engels +1.3 Geschiedenis +1.5 M&O +1.4 Ned +1.6 (je zal ook wel wat andere vakken hebben, maar dat zijn die van mijn examens) | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
whut engels zo hoog?! ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
ghehe ja had dat ook niet verwacht, ales is vrij hoog moet ik zeggen. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
slechte lichting dit jaar dus![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
KANKER | ||
![]() | ![]() |
@ Jspr, haha beter voor mij, heb wel wat vertrouwen nu. thomas... ? | ||
![]() | ![]() |
godverdetyfus kanker 3 fokin 5jes in mn profiel, kut aids en alle andere ziektes die opdeze hele kk wereld bestaan | ||
thijsied Is eigenlijk niet thijsied. ![]() |
![]() | ![]() |
geslaagd bitses ---------------------------------------- Zeg jeej | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ben je net gebeld? heelveel succes @ herkansing dan, komt wel goed jonge. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
drie 5en in je profiel kan je toch niet meer herkansen? wel kut voor je man. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2008 @ 13:19:44 ] ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
![]() | ![]() |
nee, kan alleen 1 herkansen zodat k volgend jaar maar 2 vakken avond school hoef te doen. maar k ben nu zo klaar met die kk havo | ||
![]() | ![]() |
Herkansing kan dan niet meer Jspr, 3 - 1 = 2 5jes in je profiel = mag niet. Damn, das kenker theumas. grats thijsied | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Klote Thomas. Zuur. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 12-06-2008 @ 13:13 godverdetyfus kanker 3 fokin 5jes in mn profiel, kut aids en alle andere ziektes die opdeze hele kk wereld bestaan Balen man. | ||
![]() | ![]() |
ja euh thanks voor de backup enzo k ga me vanmiddag echt naar de kk drinken/smoken | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
je bent al gebeld? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
ja man net, door dankert himself | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Oh die vent ook nog es, dan zit het ook nie mee.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ahh kut voor je, k zou die studie gaan doen dat je 2 (of alle 3) de profielvakken over kan doen @ alfa, lekker veel werken, jaartje daarop veel geld + diploma. en dankert vertelde het nog bijna vrolijk ook zeker, die teringleier. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
sja kankert is het. alfa is toch ook avondschool of niet? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
jaman volgens mij ging iedereen dat altijd doen als ze gezakt waren. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
moet je daar niet 18 voor zijn dan? Owja, goede morgen nlhh! ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
moet je idd 18 voor zijn ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
volgens mij maken ze daar niet zon probleem van? k ken genoeg 17 jarige die gezakt zijn en avond school gingen doen maar begin nu te twijfelen, wat zijn de andere opties? [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2008 @ 13:37:14 ] | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
MBO... Misschien op andere school havo verder afmaken, of mag dat ook niet? ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
Vavo wel ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
![]() | ![]() |
Vavo ook 18+ toch? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
of de kuko ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
ja ik kreeg ook een brief dat als ik t niet haalde dat ik VAVO kon doen. | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
@ thomas, ja in princiepe wel Maar ik doe Vavo en zit ook gewoon bij mensen van 17, is niet echt een probleem ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Zakken is voor ..... ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ey Thomas, dit scheelt je wel een pakje peuken trouwes. Quote: Thomas schreef op 12-06-2008 @ 12:59 trouwens, ik wordt helemaal opgefokt nu, kan tussen 1 en 3 gebeld worden. Iedereen op msn van ja zenuwachtig dit spannend dat, kk wordt er niet beter van. Gaat wel pakje peuken doorheen vandaag denk ik ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Eh.. wie is Dankert? | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Wij hebben allemaal op diezelfde school gezeten (Thomas, Jspr en ik) en die decaan of conrector of wat et ook maar wezen mag heet zo. Teringlijer is et. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
stankert/kankert altijd ruzie met die gast, maar hij was niet mijn afdelingsleider, dat was oosteijen. en die was relaxt, lulde me d'r altijd onderuit. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2008 @ 13:58:48 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Ah, vandaar. Ik dacht al, sinds wanneer heeft iedereen met dezelfde vent te maken. Die 12 Inches track van Sjigguh Sjeej en Siemown blijft echt zo hard.. sodemieterrrs. | ||
thijsied Is eigenlijk niet thijsied. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Naad schreef op 12-06-2008 @ 13:58 Die 12 Inches track van Sjigguh Sjeej en Siemown blijft echt zo hard.. sodemieterrrs. Word. ---------------------------------------- Zeg jeej | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 12-06-2008 @ 13:43 Zakken is voor ..... homo's ---------------------------------------- .... | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
dit is gekheid. Mooi gemaakt. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Ligt dat aan mij of heeft iedereen last van nieuwe Youtube-filmpjes die het steeds niet doen: "We're sorry, this video is no longer available" krijg ik bij fucking veel video's... | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
copyright bullshit ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Die van Özcan kan ik bijvoorbeeld nou ook alweer niet kijken om die reden, echt kut | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Bij mij deed die het gewoon. Maar k vond hem eigenlijk niet zo heel dope ---------------------------------------- .... | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 12-06-2008 @ 14:16 Bij mij deed die het gewoon. Maar k vond hem eigenlijk niet zo heel dope Dit dus. | ||
![]() | ![]() |
ik kan m ook kijken, vind alleen de eerste MC beetje overkomen op Kyle, de rest niet zo. | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Kvind em wel tof gedaan, maar nou is SP met die mondjes die zo asynchroon bewegen ook wel vrij simpel voor zoiets, maar toch ^^ ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Goeie morgeeeeeee ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |