Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik hoop dat er ajacieden het stadion uitgeslagen worden. Dat zouden nog eens mooie beelden zijn. Jammer dat Bob en Dodo geen kaarten hebben. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
waar zit je vanavond Gaucho? [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-09-2008 @ 18:24:12 ] | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
tegenover hoofdtribune ---------------------------------------- beng! | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
oke chill, normaal gesproken zit ik daar ook. ben er vanavond helaas niet bij. | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
een confrontatie nooit uit de weg gaan, heerlijk! morgen lekker met de boys in DE stad kijken een ekte jodenkroeg ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Bob, welke kroeg ga je? Zit wel eens op Leidse op t hoekje daar voor de straat als je naar de melkweg gaat zeg maar..even de naam kwijt ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
JAJA ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
leuke wedstrijd gister, AZ had net als de vorige 2 wedstrijden een duidelijk veldoverwicht, PSV kwam maar sporadisch in de buurt van het doel. Verdiend gewonnen. geweldig natuurlijk, maar laten we niet vergeten dat PSV bijzonder uit vorm was en dat AZ er nog lang niet is. | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
wel is ja, ga liever naar skysports achter de warmoesstraat op de oudezijds gezellig kroegje met aardig wat jaartjes stadionverboden bij elkaar ![]() edit: psv had gister niks te vertellen, az deed het echt goed, brechet hahaha [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-09-2008 @ 11:06:10 ] ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
![]() | ![]() |
Sarponngggg prrrrop ga weer beneden verder kijken! Timmer redt feyenoord wel 2x... die de Cler loopt ook kenker gefrustreerd rond ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
1-1 popoopoo | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
ghehe biseswar held, stond aan de basis | ||
![]() | ![]() |
haha 2-2 penalty, tomasson hahaha | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben benieuwd naar Studio Sport, dit klinkt toch weer als een wedstrijd waarbij de scheids een beste invloed heeft gehad. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Scheids is dramatisch | ||
![]() | ![]() |
haha ja inderdaad, aan de radio te horen wel. heerlijk trouwens radio rijnmond lekker subjectief | ||
![]() | ![]() |
wat een kankerbraamhaar.... echt niet te geloven...nog geen 5min ervoor Suarez strafschop 1e klas.. echt de smerigste kutkop die er is ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Toch is het een terechte uitslag. Jammer dat de scheids zo'n hoofdrol speelt. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Bestolen, genaaid door de scheids. Maar je zou wel kunnen zeggen dat feyenerd een punt verdiende ja. Maar wat Keje Molenaar al zegt, Ajax had gewoon moeten winnen. Blij dat psv ook verloren heb en nie gelijk helemaal los komt.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
gister zo veel gezeik aan me kop gehad. dit maakt t goed! wedstrijd verder niet gezien. | ||
NoJoke if you cant stand the heat, get out of the kitchen ![]() |
![]() | ![]() |
goddamn ik had 3 -3 voorspeld [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-09-2008 @ 15:43:37 ] ---------------------------------------- I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son, | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
2-2 ik had het al voorspeld damn wat was het fijn om die ajaxcieden getackelt zien worden. ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
jammer van onze wedstrijd, maar heerlijk om te zien dat ajax 12e staat hehe Had Feyenoord meer gegund, ze speelden een puike wedstrijd. De Graafschap heeft verdiend gewonnen, maar ik was niet ontevreden over den haag. Ze staan goed en kunnen dus veel wedstrijden winnen ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
AceInc Breaking Atoms ![]() |
![]() | ![]() |
Ik irriteer me helemaal gek aan die camera positie bij corners, begrijp niet wat het voordeel daarvan is, je kunt veel slechter zien op welke breedte de bal op dat moment is. ---------------------------------------- hate when wack rappers say they hate wack rappers | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Tariq schreef op 21-09-2008 @ 18:06 2-2 ik had het al voorspeld damn wat was het fijn om die ajaxcieden getackelt zien worden. ![]() Wanneer leren mensen nou eens dat het Ajacied is. AjaCied. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 21-09-2008 @ 15:03 feyenerd Wanneer leren mensen nou eens dat het Feyenoord is. FeyenOOrd | ||
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 21-09-2008 @ 21:17 (...) Wanneer leren mensen nou eens dat het Ajacied is. AjaCied. wanneer leer jij nou eens dat het ajaxmiet is? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mutz schreef op 21-09-2008 @ 15:25 gister zo veel gezeik aan me kop gehad. dit maakt t goed! wedstrijd verder niet gezien. haha hier ook, ik kreeg geen smsjes van AjaCieden. ![]() | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Muss is aan, lach de ballen uit mijn broek. Als je naar het wedstrijdbeeld kijkt is het gewoon een terechte uitslag. Dat is best schandalig als je naar de kwaliteit van beide teams kijkt. De scheidsrechter hielp ZEKER niet mee, maar ik kijk liever naar Ajax en dat was niet goed genoeg. Verder is er nog niks aan de hand, de enige concurrent is PSV en die staat 2 puntjes voor. Kijken hoe de rest van de competitie verloopt..... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
Jongen (12) mishandeld tijdens Ajax-Feyenoord Tijdens de klassieker Feyenoord-Ajax in de Rotterdamse Kuip is vanmiddag een 12-jarige supporter mishandeld. De jongen juichte na een goal in het 'verkeerde' vak en werd geslagen en mishandeld door een volwassene, waarna wat knokpartijtjes ontstonden. Dat meldt de politie. Vastgelegd op beeld De volwassene is goed zichtbaar op beeld vastgelegd en wordt door justitie gezocht voor mishandeling. Het is de bedoeling dat de dader zichzelf meldt bij de politie. Als hij dat niet doet dan worden de beelden mogelijk via de media naar buiten gebracht, zegt een politiewoordvoerder. Voor welk team de jongen juichte wil de politie nog niet zeggen. Tien aanhoudingen Voor, tijdens en na de wedstrijd werden ongeveer tien mensen aangehouden voor belediging, bedreiging, baldadig gedrag en discriminatie. Daarnaast werden zo'n dertig bekeuringen uitgedeeld voor wildplassen en openbaar alcoholgebruik. "Relatief rustig" De EHBO heeft dertig mensen behandeld. Twee van hen moesten naar het ziekenhuis nadat ze onwel waren geworden. De politie spreekt van een relatief rustige Feyenoord-Ajax, die overigens eindigde in 2-2. (novum/eb) bron:http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenlands-Voetbal/article/detail/423867/2008/09/21/Jongen-12-mishandeld-tijdens-Ajax-Feyenoord.dhtml ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Triest dat het gebeurd. Maar je moet ook beter weten door niet in zo'n vak te gaan zitten. Heb trouwens ook een foto van hem gezien en hij ziet er wel een stuk ouder als 12 uit. | ||
![]() | ![]() |
terecht. Ik zou hem ook een klap geven ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
zoiets doe je gewoon niet. onterecht ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Haha 12 jarige jongen, ernstig dit. | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Niet erg slim van die jongen, maar je bent heel diep gezonken als je een 12 jarig jongetje gaat slaan. Helaas kan dit in elk stadion gebeuren....... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Niet als de geestelijke gesteldheid van de betreffende volwassen supporter gewoon in orde is.... [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-09-2008 @ 14:16:48 ] | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Dat zeg ik, helaas heb je in elke stadion wel van dit soort figuren. Zelf op nlhiphop blijkt nu...... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Waar waren zijn ouders? Je laat een joch van 12 niet alleen gaan lijkt mij | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
ach, muss houdt gewoon van provoceren ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: Nickert schreef op 22-09-2008 @ 14:20 Waar waren zijn ouders? Je laat een joch van 12 niet alleen gaan lijkt mij word ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Echte internet hooligans..... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
![]() | ![]() |
Quote: Nickert schreef op 22-09-2008 @ 14:20 Waar waren zijn ouders? Je laat een joch van 12 niet alleen gaan lijkt mij Inderdaad, die zouden ook een klap moeten krijgen. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Die jongen moet een stadionverbod + boete krijgen voor het verstoren van de openbare orde. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
En een klap. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
niemand nou opgevallen dit? jochie van 12 stomp in ze bek, mislukte tifo.. het blijft ook wel volk hoor.. vermakelijke wedstrijd was het wel ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-09-2008 @ 17:16:34 ] ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Pi_tr![]() |
![]() | ![]() |
hahah lelijk man, maar denk niet dat die jongen 12 jaar is, wel ouder lijkt me. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Haha, pijnlijk... Als het persbericht van de politie uitgeeft dat ie 12 is zal dat wel zo zijn geweest.. Al was ie 16.. Het is triest dat mensen daarvoor anderen een klap geven | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Hahahaha echt man kakkerlakken zijn zooooo dom ouwe. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe die tifo actie was wel dom ja. Voor de wedstrijd hing die wel weer goed. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Vandaar dat et me nie op was gevallen. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |