Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Feyenoord speelt geen voetbal excuseer als het geen gare poging was psv wieder af te kraken ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-09-2008 @ 22:29:12 ] | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
PSV speelt sterk op dit moment. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ey mutz je moet effe t ouwehoeren kunnen hebben.. Ik verwees idd naar onder Vergoossen. Frankie, wat lul je, supporters de hemel in te prijzen.. Slaat weer alles. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Krijg je dat je na zo'n wedstrijden zo reageert snapie En idd, beter hangen ze frankie op ofzo. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Het is een beetje als de Nederlandse zomer dit PSV Ging stuk toen ie dat zei. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Vind dat jullie stadion ook nog aardig snel leeg kan, en dan hebben jullie nie eens zo'n briljant evacuatieplan als de ArenA ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
hehe meestal lopen ze niet weg, nu wel weet niet waarom. ben blij dat ik niet ben geweest ivm met me werk. verder..... kut | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Zou er wel willen zijn. Jullie hoeven je nerges voor te schamen hoor, tegen dit team. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Cluj pakt wel even de winst in Rome. | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Nee dat is t achteraf ook niet, maar gewoon, had er véel meer van verwacht. Dus in het stadion had ik me waarschijnlijk nog meer zitten ergeren. Achjaa... | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
heerlijke goal van Gerrard trouwens! | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Gister een beetje met een dubbel gevoel gekeken. Natuurlijk erg leuk om te zien hoe PSV weg gespeeld wordt. Maar op deze manier speelt over 2 jaar de kampioen van NL voorrondes CL. ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Gomes weg is toch wel een aderlating voor dit PSV. En Brechet is van het niveau Greene. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Komen nu 's octhends ook nog een keer alle werdstrijden op tv? Kijk normaal gesproken op www.voetbaltube.com (ook alle competitie wedstijden enzo) maar op tv ziet het er een stuk beter uit. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
inderdaad, liet veels te veel zijn mannetje lopen.. | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
mooie wedstrijden vanavond, en wat een blunder van de scheids bij Celtic! | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Europees seizoen begint vanavond ook weer voor Feyenoord. Hoop dat het legioen zich gedraagt en dat die Zweden met een pruillipje weer terug naar Zweden gaan. | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
moet te doen zijn denk ik, ik ga vast voor de tv zitten. | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Hopelijk lekkere nederlaag eigenlijk voor "jullie" voor het vertrouwen as. zondag (mogen jullie het in de return goed maken daar niet van)...gehehe hopen op een mooi resultaat in servie ook...Lindgren mag wat mij part voor Sno ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Die ploeg schijnt toch redelijk goed te zijn. En Feyenoord is dat niet om eerlijk te zijn. Hoop wel dat alle Nederlandse clubs doorgaan. | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
Toch ga ik er vanuit dat ze vanavond winnen, vind eigenlijk alleen die Elm op het middenveld een 'behoorlijke' speler. Bij Feyenoord lopen toch wat meer 'behoorlijke' spelers rond. Maar dat is natuurlijk mijn mening. ![]() | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Hoop dat zowel Feyenoord en Ajax dzelfde vernedering als PSV tegemoet gaan. Hoewel PSV natuurlijk een echte tegenstander had. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
toch zonde voor het Nederlandse voetbal als dat gebeurd.. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
En dan moet je je doodschamen.. Als Ajax onderuit gaat daarzo weet ik nie meer waar ik et moet zoeken hoor. Bij psv valt weinig te schamen. Atletico is gewoon kneitergoed. Patta, welke Elm, ik zie er 2.. Rasmus en Viktor.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-09-2008 @ 19:34:46 ] ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
Viktor, die gozer stond in de belangstelling van Heerenveen een tijdje geleden. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Armoede bij Feyenoord ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Lucius kan beter maar weer illegaal vuurwerk gaan verkopen. Gaat hem gauw beter af als voetballen. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Patta schreef op 18-09-2008 @ 19:45 Viktor, die gozer stond in de belangstelling van Heerenveen een tijdje geleden. Daar is het niet bij gebleven hoor. In de winterstop gaat 'ie daar heen. Wilde eerst Zweedse competitie afmaken ofzo. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Whoi leuk oefenwedstrijdje was dat.. Heerlijk lobje van Suarez 1e helft, kansloos begin 2e helft, Huntelaar scoort weer.. Wel klote dat het beeld steeds haperde.. We moeten wel aardig stuntelen willen ze dit nog weggeven over 2 weken.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
dat gaan ze ook vast niet doen. voor Feyenoord vrees ik helaas 't ergste! | ||
![]() | ![]() |
Ach, hoop dat Feyenoord in deze "vibe" blijft as. zondag. Voor NL algemeen mogen ze van mij wel winnen uit met 2-0 ofzo. Ajax inderdaad goede eerste helft, mooie goal Suarez die sowieso niet verkeerd speelde. Tweede helft begon heel matig, maar toch nog t klusje geklaard...cant wait till sunday ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
die goal van suarez ![]() edit: en ik ga er stiekem wel vanuit dat PSV daar nog bijkomt [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-09-2008 @ 07:40:00 ] | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe winnen in de Kuip ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
jammer man, heb je geen Eredivisie Live of Sport1 ofzo? alhoewel er wel ruim aandacht aan besteed gaat worden op zondagavond als ik al die reclamespotjes zo hoor en zie.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-09-2008 @ 15:00:04 ] | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ja man ik ga et bij me maat kijken, hij heb Eredivisie Live.. Heb zelf geen digitale tv en had geen zin moeite te doen voor een paar x kijken aangezien ik de meeste wedstrijden gewoon aanwezig wil zijn. Zondag nu iig half12 de wekker ipv 5 uur sochtes ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Heb er zin in...zenden ze t ook in t Home uit of niet? sinds t open is nog niet daar geweest ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Haha nee man home is alleen open bij thuiswedstrijden en uitzonderingen.. Maar hiervoor niet. Home is altijd vet.. Ben er altijd voor/na de wedstrijd wel. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Zondag wordt gelijk 2-2 Goal van: V bronckhorst, Tommason of biseswar & Hunterlaar & suarez. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
3-0 / 3-1 voor ajax, feyenoord krijgt eventueel een penalty Sulejmani 1x Huntelaar 2x | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, het was weer afzien voor de buis. En dan ook nog Hofland wéér geblesseerd eraf. En Vlaar wéér geblesseerd (nog los van alle andere brekebeentjes). Nog langer Lucius, Bahia, Greene, pffffffff ![]() Ik heb geen vertrouwen in een gelijkspel zondag. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Bahia is niet veel slechter als Hofland. Lucius en Greene zijn van het niveau Elinkwijk. | ||
elmagicoh![]() |
![]() | ![]() |
Snap niet dat Ajax Sno heeft gekocht..Wat een drama speler ---------------------------------------- Magicozzz | ||
![]() | ![]() |
Hopelijk groet ie nog, tot nu toe speeltie niet zo gelukkig nee...maar heb hem nog niet afgeschreven. Misschien dat Gabri nog mee doet, hope so.. ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
sno is een lompe homo ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
als psv vanavond overtuigend wint, is van gaal volgende week weg, denk ik ![]() | ||
![]() | ![]() |
Zou zonde zijn als van gaal weggaat. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Inderdaad.. Zeg muss, wat denk je, den haag moet de Graafschap wel kunnen hebben ofniet. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Ik hoop op weer een stunt. want punten weghalen bij de Vijverberg is altijd lastig. Toch heb ik goede moed, we zijn strijdbaar, dus hebben een kans ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
vanavond naar Heracles-Groningen en morgen in het uitvak bij Feyenerd - Ajax. Zin om kakkies te vernederen ---------------------------------------- beng! | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
ben er ook bang voor | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |