Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op maandag 04-08-2008 om 11:46:55
maar dat is niet de garantie voor een succes; het was maar een kwartfinale plaats, om jullie geheugens op te frissen.
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 04-08-2008 om 11:53:32
de aanval is subliem, de verdediging schiet op europees topniveau gewoon tekort dat ziet iedereen lijkt me.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 04-08-2008 om 11:57:10
Onze beste verdediger kan niet eens normaal een kind op de wereld brengen, laat staan een volgroeide aanvaller tegenhouden.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 04-08-2008 om 11:59:58
Quote:
Patron schreef op 04-08-2008 @ 11:46
maar dat is niet de garantie voor een succes; het was maar een kwartfinale plaats, om jullie geheugens op te frissen.


ik zeg alleen maar dat het mooi is dat ze bij dezelfde club spelen, en jij reageert alsof ik iets als 'Nederland is het beste land ter wereld!!!!!1!' zei
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op maandag 04-08-2008 om 12:01:35

Nee hoor, ik geef alleen aan dat ze nog zo goed ingespeeld op elkaar kunnen zijn, maar dat het niet betekent dat dit tot goede prestaties zal leiden. De spitsen van San Marino zijn misschien ook al jaren goed ingespeeld op elkaar, maar dat schiet ook niet op ...

en Muss: vrouwen brengen kinderen op de wereld
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2008 @ 12:01:58 ]

----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 04-08-2008 om 13:41:09
Castelen kwam toch uit Amsterdam oorspronkelijk? Dacht ik..

Me seizoenskaart/uitkaart trouwes ook binnen. Kan nie wachten tot het seizoen begint.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 04-08-2008 om 13:43:20
Romeo Castelen (3 mei 1983 in Paramaribo, Suriname) is een Nederlandse voetballer. Castelen speelt op de rechtsbuiten positie en staat bekend om zijn snelheid en goede passeeractie.

Woonde in Delft naar mijn weten.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op maandag 04-08-2008 om 13:53:34
Ik voorspel dat Ajax kampioen wordt dit seizoen... Helaas *zucht*
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op maandag 04-08-2008 om 14:02:47
Ik denk ook Ajax...
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 04-08-2008 om 14:09:08
Dat denken we de laatste 4 jaar altijd. Maar ik denk en hoop het ook.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 04-08-2008 om 14:18:21
Ja inderdaad alleen lijkt het gevoel dit jaar toch nog NET iets meer realistisch...we will see..

misschien ook ff bij amsterdam tournament checken...vrijdag...misschien wel leuk, nog nooit geweest
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2008 @ 14:19:14 ]

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 04-08-2008 om 14:33:38
Daar blijf ik weg. Ik kijk het thuis wel. Voetbal op tv mist het meest belangrijke element wat voetbal zo mooi maakt, maar met het Amsterdam Tournament maakt het niet uit. Ken je net zo goed thuis kijken.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 04-08-2008 om 14:36:30
true maar gezien ik geen seizoenscard heb kunnen krijgen met genoeg mensen naast elkaar...wil ik toch wel even zoveel mogelijk gaan..
maja eerst maar kijken hoe en wat etc..

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 04-08-2008 om 14:37:15
ik zou ook niet naar het Amsterdam Tournament gaan als ik jou was, KRStarr. Totaal geen sfeer + 2 reserveteams die niet vol gaan. Het is wel leuk om sommige 'sterren' aan het werk te zien maar ga er niet vanuit dat ze vol gaan
----------------------------------------
beng!
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 04-08-2008 om 14:45:28
Amsterdam Tournament is gewoon het ophemelen van wat oefenpotjes.

Ik heb trouwes een seizoenskaart met een andere gast, maar ook niet naast elkaar. Niet zo'n probleem mee. Als er niks te schuiven valt op het vak dan gaan we wel bij de opgang staan ofzo. Ik sta toch liever.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 04-08-2008 om 14:50:59
Hebben jullie vaste plekken dan in het stadion? Wordt je daar ook echt aan gehouden?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 04-08-2008 om 14:55:03
volgens mij wordt daar niet echt op gelet ... je moet wel het goeie vak inkomen maar daar kan je (als het niet uitverkocht is) gewoon gaan zitten waar je wil. Er zijn natuurlijk altijd zeurders die persé op hun eigen plaats willen zitten maar dat is overal
----------------------------------------
beng!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 04-08-2008 om 14:57:30
hmm ok, bij ons kun je binnenlopen en vervolgens gaan zitten waar je wil. Ik heb een seizoenskaart voor Vak L rij 3 stoel 19, maar sta meestal in Van N of O rond de 20ste rij. Bij ons zit ook bijna niemand, dus er is altijd ruimte zat. Als je wil zitten, moet je naar de zijkanten toe
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 04-08-2008 om 16:12:13
Op 410 (Vak 424 en 425) en F-side (Vak 125 tot 129) gelden geen vaste plaatsen. Daar mag je zitten waar je wil. Daar gelden de regels van et vak dan weer wel. Als jij verkeerd gaat zitten kan het misgaan.

Ik zit op 426, naast 410 dus, ik neem aan dat er daar ook niet heel erg moeilijk gedaan zal worden.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 04-08-2008 om 16:24:38
Regels van het vak?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 04-08-2008 om 16:33:08
Nou, op de F-side gelden vrije zitplaatsen maar heb de harde kern hun eigen vaste plaatsen wel. Dat ken jij ook wel van ado denk ik. Als je daar gaat zitten zullen ze dat nie kunnen waarderen. Dat bedoel ik.

Ik heb et trouwes wel steeds over zitten, maar daar staat men ook meer dan dat ze zitten natuurlijk.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2008 @ 16:34:06 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
melle
Gepost door melle op maandag 04-08-2008 om 16:36:50
Op 410 heb je hetzelfde daar vooraan waar die kale dude staat.
Kan je ook niet zomaar gaan staan als je er zin in hebt.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 04-08-2008 om 16:38:20
hehe nee dat ken ik niet echt van ado, maar ik sta dan ook gewoon tussen de harde kern en het maakt niet zoveel uit als we een plekje hoger of lager staan met zijn allen.Het is ook niet zo dat ik elke wedstrijd op dezelfde plek sta, soms sta je weer naast iemand anders ofzo. Maar heb nog nooit iemand zien worden weggejaagd van zijn pelk, wel vriendelijk verzocht op te schuiven ofzo

(Nu is er bij ons natuurlij kwel voldoende plaats geweest de afgelopen seizoenen)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2008 @ 16:39:02 ]

----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op maandag 04-08-2008 om 16:52:06
Quote:

A-selectie teruggebracht tot 28 spelers

Amsterdam, 04 aug 2008
De clubleiding van Ajax heeft vandaag met diverse spelers individuele gesprekken gevoerd. Jurgen Colin, Laurent Delorge, Albert Luque en Kenneth Perez hebben te horen gekregen dat ze niet voorkomen in de plannen die manager/coach Marco van Basten met het eerste elftal van Ajax heeft.

Het viertal behoort vanaf vandaag niet meer tot de A-selectie van Ajax. Zij moeten zich in de loop van de week melden bij Jong Ajax, in afwachting van eventuele ontwikkelingen.

Tevens zijn er gesprekken gevoegd met Kennedy, Leonardo, George Ogararu en Dennis Rommedahl. Zij blijven bij de A-selectie trainen. Aan hen is duidelijk gemaakt dat de kans dat ze op wedstrijddagen bij de uiteindelijke selectie van 18 spelers zitten, klein is.

Marco van Basten legt uit: ,,We zijn nu drie weken bezig en daarin hebben alle spelers kansen gekregen. In sommige gevallen heeft dat tot nieuwe inzichten geleid. En daarom hebben we vandaag duidelijkheid gegeven aan een groep spelers. De transfertermijn sluit aan het einde van de maand, we verwachten dat er nog wel wat gaat gebeuren met een aantal spelers van ons. Uiteindelijk willen we met een selectie werken van ongeveer 24 spelers.”
bron: ajax.nl


Goeie actie van Marco. Precies de spelers die ik ook in gedachte had, al had ik van Leonardo nog wel wat verwacht.....
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2008 @ 17:05:13 ]

----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 04-08-2008 om 16:56:19
Wel grappig dat het overwegend spelers zijn die afgelopen seizoen gehaald zijn....
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 04-08-2008 om 16:59:20
13 miljoen vd vaart naar real morgen wordt ie gepresenteerd, nog een hollander erbij terecht ook dat jol hem niet meer opstelde met emirates cup

edit: 15 miljoen lees ik net

ajax heeft hier toch ook een aandeel in van 15% ofzo?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2008 @ 17:01:28 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 04-08-2008 om 17:00:28
Quote:
Meevaller kost Sneijder toch minimaal twee maanden
04/08/2008 15:15

Wesley Sneijder kan opgelucht ademhalen. De vrees dat de middenvelder de voorste kruisband van zijn linkerknie had afgescheurd, is ongegrond.

Onderzoek in het ziekenhuis heeft slechts een scheurtje in de buitenste knieband uitgewezen. De verwachting is dat Sneijder over twee à drie maanden weer kan voetballen. In het geval van een afgescheurde kruisband had de herstelperiode waarschijnlijk zes maanden geweest.

Ondanks de meevaller mist Sneijder de seizoensstart met Real Madrid. Bovendien moet hij de interlands van het Nederlands elftal tegen Rusland (20 augustus; oefen) Australië (6 augustus; oefen) en Macedonië (10 september; WK-kwalificatie) aan zich voorbij laten gaan en is hij waarschijnlijk ook nog niet wedstrijdfit voor de WK-kwalificatieduels met IJsland (11 oktober) en Noorwegen (15 oktober).

Sneijder raakte zondag geblesseerd tijdens het toernooi om de Emirates Cup in Londen. Na een duel met Abou Diaby van Arsenal moest de Oranje-international per brancard van het veld worden gedragen.




----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op maandag 04-08-2008 om 17:03:18
Klopt Muss, hij is niet blij met de aankopen van Ten Cate/ van Geel. Ik vind het in ieder geval positief dat hij voor de jeugd kiest en overbodige spelers optijd duidelijk maakt dat er voor hen geen toekomst is.......
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2008 @ 17:04:05 ]

----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
melle
Gepost door melle op maandag 04-08-2008 om 17:03:52
Was Colin z'n contract meteen na het aantreden van van Basten niet meteen verlengd tot 3 jaar?
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Liquid
Gepost door Liquid op maandag 04-08-2008 om 17:10:23
Ja, van Basten wilde Colin toen hij net aangesteld werd toch juist behouden? En Luque beweerde vorige week nog in een Spaanse krant dat Van Basten grote plannen met hem had
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 04-08-2008 om 17:20:35
Wat de fok, Colin wou weg en van Basten haalt hem over om te blijven, om hem een maand later terug te zetten naar Jong Ajax..

En van Perez snap ik het ook nie, dat is altijd nog een chille invaller. Snap het ook wel aan de andere kant omdat je Cvitanich en Aissati hebt maar ik vind et gewoon kut voor em.

Dit type ik 10 min later:
Van Basten is goed bezig een team te bouwen. Geeft de jeugd een kans. Perez heb ze beste tijd gehad en kan nie opboksen tegen anderen voor zijn positie. En Colin is nooit goed genoeg geweest voor Ajax en dat wordt ie ook nie.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Liquid
Gepost door Liquid op maandag 04-08-2008 om 17:21:52
Nee klopt ik ben blij dat Colin weggaat, maar wel beetje raar om hem eerst over te halen te blijven en hem dan alsnog op het 2e plan te zetten. Van Perez vind ik het wel jammer want ik vind het een leuke voetballer, maar ik snap het ook wel gezien de aankopen.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 04-08-2008 om 17:25:05
Perez is altijd handig als invaller ... maar hij gaat mokken en daarom wil van BAsten hem kwijt. Dat deed hij ook bij het Nederlands elftal, de lastige mannetjes eruit halen
----------------------------------------
beng!
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 04-08-2008 om 17:25:10
Ze zijn alle 4 op de transferlijst gezet maar dat kan nog gezellig worden. Ik voel een soap aankomen. Perez wil helemaal niet weg, hij wou zijn carriere bij Ajax afsluiten.

Ben benieuwd hoe hij gaat reageren..

En daar heb je een punt @ Gaucho.

En dit vind ik ook een goeie zaak, duidelijkheid:
Quote:
Kennedy Bakircioglü, Leonardo, George Ogararu en Dennis Rommedahl kregen eveneens slechts nieuws te verwerken. De vier spelers blijven wel bij de A-selectie trainen, maar zij weten dat de kans dat ze op wedstrijddagen bij de uiteindelijke selectie van achttien spelers zitten, klein is.


Kenhetnie Bakkiechoco er ook bij.. Wel jammer van Leonardo. Maar die kan als ie ze best doet best nog es een kans krijgen denk ik.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2008 @ 17:28:54 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Ko-eN Gepost door Ko-eN op maandag 04-08-2008 om 17:37:27
perez snap ik dan wel,vervelend mannetje
Alleen Luque schrijven ze wel heel erg snel af, zal ook wel met zijn salaris te makken hebben maar dan nog is het best zonde vind ik
Is wel een speler met veel qualiteiten mits ie in vorm is, en Aisattie is geen zekerheid.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 04-08-2008 om 17:38:23
Delorge : terecht dat hij weg mag, kan het niveau gewoon niet aan, misschien een goeie voor Heracles of Sparta
Colin : Slecht gespeeld + publiek tegen, beter dat hij weggaat inderdaad
Ogararu : als je al gedold wordt door een gestopte prof zegt dat genoeg, weg ermee
Perez : zoals ik net al zei, goeie invaller. Persoonlijk vind ik het jammer dat hij alweer weggaat maar hij heeft zelf ook geen trek in de bank denk ik.
Leonardo : Goeie voetballer en heeft nog niet echt een kans gehad, van mij mag hij blijven
Luque : verdient veeeeeel te veel + niets gespresteerd + luie instelling = weg ermee
Kennedy : hele goeie voetballer bij Twente maar bij Ajax niets van teruggezien ... misschien nog een seizoen houden om te kijken wat er van komt maar dan houd je wel de ontwikkeling van (een nu al gevaarlijkere) Martina tegen.
Rommedahl aka Rommedinho : mazzel dat hij belangrijke goals heeft gescoord vorig jaar maar voor de rest te slecht voor Ajax, de dreiging is er nog wel maar het rendement niet meer + zijn techniek is om te huilen
----------------------------------------
beng!
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op maandag 04-08-2008 om 18:50:45
ghehe, zag net nieuwe uitshirt van real. helemaal blauw, wel mooi.

edit. mn pa gaat trouwens volgende week naar schalke - athletico, vielleicht dat ik mee kan.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2008 @ 18:54:25 ]
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 04-08-2008 om 18:55:25
hehe, Perez naar Feyenoord nu?
dan heeft ie ze alle vier gehad
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 04-08-2008 om 19:08:46
zal me niets verbazen als Feyenoord gaat bieden, meen ik serieus
----------------------------------------
beng!
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op maandag 04-08-2008 om 19:15:57
wat moet feyenoord met nog een middenvelder?
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 04-08-2008 om 19:22:46
feyenoord heeft et wel op aanvallers op leeftijd anders.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op maandag 04-08-2008 om 19:27:55
Ja we hebben 3 aanvallers op leeftijd, maar er loopt ook aardig wat talent rond.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 04-08-2008 om 21:44:07
Quote:
04 Augustus 2008
Van Nistelrooij stopt bij Oranje

Ruud van Nistelrooij heeft bondscoach Bert van Marwijk laten weten een punt te zetten achter z'n interlandcarrière. De spits van Real Madrid zegt dat hij zich volledig wil richten op zijn club.

Van Nistelrooij:"Nu ik de programma's van Real Madrid en Oranje nog eens goed heb bestudeerd, besef ik dat, gezien de de vereiste fysieke inspanning om op dit niveau maximaal te presteren, een keuze moest maken."

"De combinatie is voor mij een te zware belasting. Er rest mij nu geen andere keuze. Uiteraard ga je bij dit soort beslissingen niet over één nacht ijs. Ik heb met Oranje een fijn EK gespeeld kijk er met een goed gevoel op terug."


zonde...nu moet Huntje het maar gaan doen
----------------------------------------
beng!
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 04-08-2008 om 21:47:48
Kan ik nu concluderen dat Mitea blijft?
Hij wordt nergens genoemd.
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op maandag 04-08-2008 om 21:48:57
sjonge jonge.. ruud. Agjah, klaas jan zal t ook wel kunnen.
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 04-08-2008 om 21:54:09
misschien, maar ruud ga je keihard missen bij oranje.. klote dit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2008 @ 21:54:24 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op maandag 04-08-2008 om 21:59:57
Quote:
omebob schreef op 04-08-2008 @ 21:54
misschien, maar ruud ga je keihard missen bij oranje.. klote dit


Absoluut. En Gaucho, als Feyenoord op Perez biedt, eet ik mijn PS3 op. Grappenmaker.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 04-08-2008 om 22:16:37
Ruud speelde op 't laatste EK z'n beste wedstrijden voor Oranje. Zonde
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op maandag 04-08-2008 om 22:43:17
Quote:
strijker schreef op 04-08-2008 @ 21:59
(...)

Absoluut. En Gaucho, als Feyenoord op Perez biedt, eet ik mijn PS3 op. Grappenmaker.


Toch klinkt dat niet onaanemelijk met Peter Boszkabouter aan het roer...
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 05-08-2008 om 01:13:15
Ruud ga je missen, maar het was ook wel tijd voor Huntelaar opzich. Mooi moment in zijn carriere om er echt in te komen nu.

En van Mitea was het al bekend dat ie weg mag, vechtkat.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0154 sec.