Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
- Niet grappiger doen dan ik ben. - Geen stierenpoep. - Geen hoi, doei, dag. - Beetje op niveau blijven. - Niet alles melden wat je gaat doen. - Geen gescheld of beef. - Niet spammen. - Gewoon lief doen! - Geen Second - Bigfoot is niet actief als ghost - Alle mooie meisjes nemen verkering met �zcan ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Zeg wollah turkoe. EDIT; FIRST POST!! JOEHOE [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-08-2009 @ 23:29:20 ] ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
homo's | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
flikkers | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
stierenpoep | ||
![]() | ![]() |
lijkt je moeder wel | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
zoek jij ruzie? | ||
![]() | ![]() |
nee hoor! sorry! vergeef me! | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
nou vooruit | ||
Tjappies smokin\' ![]() |
![]() | ![]() |
ga eagles word echt geen kampioen ![]() ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Word. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-08-2009 @ 23:52:38 ] ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
niet weer hem. Dylan Dildo right? ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-08-2009 @ 23:56:43 ] ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha.... inderdaad!! ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ik zag net fakkelbrigade met de braz band ofzo, op uitmarkt in Amsterdam, wat een neppe shit zeg [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-08-2009 @ 23:59:45 ] ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
Quote: 1.32 : WTF! Heeft hij vrienden??? Wat een zieke wereld is dit toch... hahaha mooiste reactie | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: vuile gay dat je bent nederland hoeft niet te weten dat jij homo bent hoor de zomer is er nog heb je een afspraakje met een koe vanavond ik smeek je maak niet nog zo,n filmpje plz super gay neemt alle mensen en koeie,n van achteren verberg je achterwerk allemaal kanker vieze homo dat je bent hoop dat ik je niet nog is zie op een filmpje later kut tiefes gay dat je bent p s iedereen die zegt dat hij en vuile gay enzo is ik heb resp voor je wie zegt dat hij cool is kanker mogool Tel de aantal homo-relevante woorden! ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ik wil verkering met hem | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Kan wel maar hij niet met jou want hij is volgens mij gay ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
dan heeft ze nog een kans | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ik ben 2304930984x mannelijker dan hem dus ik denk datie wel wil hoor. [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-08-2009 @ 00:03:04 ] | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
LEAVE HER ALONE!! ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aapje schreef op 29-08-2009 @ 00:02 ik ben 2304930984x mannelijker dan hem dus ik denk datie wel wil hoor. But you don't have them thing.. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
Wat is dit toch een geweldige wereld met geweldige mensen ![]() | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Weet ik deking, dankje. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Zoals Van Der Gijp. Wat een geweldige kerel is dat toch | ||
![]() | ![]() |
Haha ja echt he ![]() | ||
DirtMcGirt Ronald McAkuma ![]() |
![]() | ![]() |
Fucking hell, kankeronweer. ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Standaard stuk om die dooie grappen van hem. Maar ik moet morgen werken dus ben ik slapen Ajuus | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Tariq schreef op 29-08-2009 @ 00:01 Kan wel maar hij niet met jou want hij is volgens mij gay Je moeder is gay, kankerhond! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
LijpePindaFront -Bring Da Motherfuckin Ruckus- ![]() |
![]() | ![]() |
WTF die titel?! Ben je helemaal gek geworden ofzo? K dacht dat jij in Zwolle woont �zcan, ik zoek je op.![]() ![]() ---------------------------------------- Fuck Batman & Robin, i'm Robin Layin in Bed Mann.. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ik zoek je ook op Patron! | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Patron schreef op 29-08-2009 @ 00:10 (...) Je moeder is gay, kankerhond! KOM DAN!, het is ramadan je mag niet schelden hond ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aapje schreef op 29-08-2009 @ 00:15 Ik zoek je ook op Patron! Graag, vraag in PM naar m'n adres en breng je eigen drank mee. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Dat krijg ik nog niet mee in de supermarkt, hihi. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Tariq schreef op 29-08-2009 @ 00:15 (...) KOM DAN!, het is ramadan je mag niet schelden hond Fock ramadan en fock jou. @ Aapje, dat is wel ernstig... vraag dan maar aan je pappie. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Dat durf ik niet. Je moet wel aardig tegen me doen hoor anders maak ik je adres openbaar. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Dat heb je niet, kiwi. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-08-2009 @ 03:07:21 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Lol @ dat gay filmpje "ik hou van sterretjes" | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
vaag figuur. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
lol ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
haha, ik heb die henk nog gezien tijdens het opnemen van dit. Met een hele Entourage over de vismarkt ---------------------------------------- beng! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ingewikkeld is dope, maar dit vind ik wel echt een jammerlijk nummer![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Heb ik toch eens even de hardste 'eastpak' in town..![]() Genius GZA Pack! (Probz voor Keyzr1: the unknown forummember, die alles heeft gemaakt) edit: pakt mn foto niet, rechtstreekse link dan http://img38.imageshack.us/i/fronthaf.jpg/ [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-08-2009 @ 13:33:41 ] ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Nice.. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Als een pakketje voor je deur wordt gezet terwijl er niet eens is aangebeld en het pakketje is weggejat, dan heb ik toch recht op vergoeding of heb ik dan gewoon pech?![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Vergoeding als die gast niet heeft aangebeld!! Wat was het? ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Heel seizoen Oz, 80 eppels. Er zit een gat in onze voordeur sinds vannacht en je kunt zo naar binnen, als de postbode het pakketje dan door dat gat naar binnen zet? hoe werkt dat, geldt het dan als bezorgd? Postbodes in het huis? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
http://www.dumpert.nl/mediabase/475681/62900438/you_have_no_rights_george_carlin.html ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
George Carlin was een held. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |