Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
��n minuut stilte... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Weetzelf. Maar even de huiskamervraag: Hebben mormonen hormonen? Max Cavalera licht toe: ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Ottogast Rapchinees ![]() |
![]() | ![]() |
, ja korps mariniers ---------------------------------------- Jeeje | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
tof, succes. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Livio, geef me je lunchgeld. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
aardig bizar | ||
![]() | ![]() |
Livio heeft zand in zijn vagijntje ---------------------------------------- Jeeje | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Livio heeft paarse fanta in zijn vagijntje en die neger is gecorrumpeerd uit Elfen lied.![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Nana! en zij huilt geen bloed ghehe ik check trouwens net die scene van die lger kerel die dat koffie meisje mept ![]() ---------------------------------------- Jeeje | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ottogast schreef op 01-09-2009 @ 20:50 Jeeje, vandaag door MAST heengekomen, mariniers algemene selectie test nu nog wat psychologische rimbam en word ik wss marinier als je maar niet zegt dat van van vissen in je eentje houd,dan word je niet aangenomen. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
sorry, wat? ---------------------------------------- Jeeje | ||
![]() | ![]() |
met je psychologische onderzoek. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
dat snapte ik waddap met vissen in je eentje? ---------------------------------------- Jeeje | ||
![]() | ![]() |
een vriend van mij zei dat hij dat fijn vond om alleen te vissen(in een gesprek met de tester)en werd niet aangenomen bij de mariniers,omdat hij dan waarschijnlijk op zijn eigen is en geen team player. snap je? ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
ah oke ik betwijfel dat het alleen daarvoor was ---------------------------------------- Jeeje | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Dan eten ze je op. | ||
![]() | ![]() |
Ik denk ook niet dat het alleen daarvoor was ,maar dat noemde ze wel op iig. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
oh oke, bedankt en aapje leugens! ---------------------------------------- Jeeje | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Juist ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
jonge wat ik heb zo mn connecties daar | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
geplofte rijst snoepjes uit noodzaak | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Rambo ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
![]() | ![]() |
met een handboog ---------------------------------------- Jeeje | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Zeg wollah? ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
En een rode bandana Ik ben een held! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
c-c-c-c-c-c-combo breaker! ---------------------------------------- Jeeje | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
je weet wat ze zeggen... | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
wat dan ilsepilse? ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
dat msn failt. HIJ DOET HET NIET MEER. | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
afluisten en dan weer opnieuw opstarten, werkt tot nu toe bij mij. ---------------------------------------- Oke oke. | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Smack my bitch up ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
over 2 uur word ik alweer 19, sjongejongejonge. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ja opnieuw aanmelden probeerde ik maar nu kan ik er dus helemaal niet meer inkomen. beeeetje jammer. dus dan maar richting bed. want wat moet ik nu beginnen zonder msn ?! | ||
Tjappies smokin\' ![]() |
![]() | ![]() |
op nlhiphop praten ![]() ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Takkie met je homeboys JWZ G. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Msn was alleen leuk wanneer je het net had ontdekt. 5 jaar geleden. ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Je liegt! Het is nu ook nog leuk als je in een leuk gesprek zit, Corky! ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
sja als je 15 bent ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Hater. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Tariq, zij kunnen er niets aan doen dat ze geen leuke mensen ON DA LINE hebben. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Hehe, ON DA LINE ![]() Ik heb jou verwijderd.. oeps.. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
lol on da line ![]() ---------------------------------------- https://www.youtube.com/user/blaat1987 | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
ik heb jou nooit op msn gehad.. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Nee, dat weet je niet meer was vorig jaar ofzoo.. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
vandaar, mijn msn doet het weer. nieuwe poging wagen? DURF JE DAT WEL? | ||
thijsied Is eigenlijk niet thijsied. ![]() |
![]() | ![]() |
Tariq is mad gangster ---------------------------------------- Zeg jeej | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Frikadel! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
thijsied Is eigenlijk niet thijsied. ![]() |
![]() | ![]() |
Tuurlijk joh ---------------------------------------- Zeg jeej | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Doet Gmail het bij jullie? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
neen. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |