Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 ] | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
![]() Het is hier saai mensen! FOK! | ||
Quote: Verantwoord schreef op 09-04-2005 @ 23:45:43 ![]() Het is hier saai mensen! FOK! Word! | ||
M'n bob is er!!! LATAAAAAAAHHHHH!!!!!!!! ![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Blijf bij mij ![]() | ||
MC Dushi Space |
![]() | ![]() |
whoet ---------------------------------------- Drie Keer Draaien | ||
MC Dushi Space |
![]() | ![]() |
sorry, kwam door de verveling... ---------------------------------------- Drie Keer Draaien | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
dammit dit forum is dood zeg...... ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Goedemorgen allemaal. ![]() | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Hallo Hallo ![]() het is Middag ![]() | ||
Mwa... nog maar net. ![]() Pfff, ik moet meer koffie hebben... ![]() Iedereen leuke avond gehad gister? | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
haahahha ik wel gek, ik dacht gister ik loop is een keer over de kermis, meteen 3 knokpartijen gezien. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Wij hebben ook kermis... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Verantwoord schreef op 10-04-2005 @ 12:32:18 Mwa... nog maar net. ![]() Pfff, ik moet meer koffie hebben... ![]() Iedereen leuke avond gehad gister? ik heb goed geslapen, als je dat bedoelt ![]() en jij? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Mja, ik viel zowat gelijk in slaap. Dus keb best geslapen. ![]() | ||
![]() | ![]() |
damn, zijn jullie weer allemaal weg ofzo? zeg eens wat, stelletje *************! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2005 @ 21:42:13 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
stilllllllllllllllllllll ![]() net boer zoekt vrouw gekeken, nu weer hier hangen ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik heb al meer dan 200 berichten man! Whuttttttttttttttttttttt | ||
![]() | ![]() |
ikke meer dan 2000 ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
woeeeeeeeeeeehhhh das iets om echt trots op te zijn ![]() verveel me kapot, studio voetbal moet opschieten ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
sommige mensen hebben een leven hoor.... ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
ik niet, ben über nerd ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Wel verdikkie. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
goed ... ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 10-04-2005 @ 22:03:32 Ja, ofniet dan..goed ... | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Ja opzich ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 10-04-2005 @ 21:56:56 woeeeeeeeeeeehhhh das iets om echt trots op te zijn ![]() dankje, ben er ook erg trots op ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
ik heb lekker meer berichten dan vip en nightmare bij mekaar....ik ben nu stoerrrrrrr ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 10-04-2005 @ 22:05:01 Deze Niggah weet.Ja opzich | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: DopeR schreef op 10-04-2005 @ 22:09:03 Jij bent zoiezo al stoer, dus de postcount maakt niet uit ik heb lekker meer berichten dan vip en nightmare bij mekaar....ik ben nu stoerrrrrrr ![]() | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nightmare schreef op 10-04-2005 @ 22:09:24 [...]Deze Niggah weet. 'Jeweetoch ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 10-04-2005 @ 22:23:36 Ja ik weet. [...] 'Jeweetoch ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2005 @ 22:29:52 ] | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Whut whut ! Dan kom je de avond wel door! ofzo.. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ja ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 10-04-2005 @ 22:32:49 Je weet toch. Whut whut ! Dan kom je de avond wel door! ofzo.. ![]() | ||
Op weg naar de 300 posts..? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
HEEEEEY! Jullie verneuken mijn mooie topic. ONTOPIC MENSEN!!!! ... ![]() | ||
Oe jah.. sorry.. 'Jaaa het is inderdaad heel saai hier, vinden jullie niet?' ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 10-04-2005 @ 23:12:31 Huusuuh weet Op weg naar de 300 posts..? ![]() Offtopic for life ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-04-2005 @ 07:55:39 ] | ||
Het valt me op.. Dat bijna niemand hier mn naam goedschrijft. Of het is Huusuh of Huusssuuuhhh of Husuuh of Huussu of Husuh of Huhuhs of Shuuhu. maar het is gewoon Huussuh. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Zit je ermee? ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 11-04-2005 @ 08:01:14 Het valt me op.. Dat bijna niemand hier mn naam goedschrijft. Of het is Huusuh of Huusssuuuhhh of Husuuh of Huussu of Husuh of Huhuhs of Shuuhu. maar het is gewoon Huussuh. dat komt omdat je een kutnaam hebt... waarom noem je jezelf niet gewoon kees of karel ofzo. | ||
Quote: Verantwoord schreef op 11-04-2005 @ 08:55:43 Zit je ermee? ![]() Neuh.. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Quote: livio schreef op 11-04-2005 @ 10:46:03 [...] dat komt omdat je een kutnaam hebt... waarom noem je jezelf niet gewoon kees of karel ofzo. Ik wilde eigelijk Livio heten, maar die naam was al bezet. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-04-2005 @ 13:08:37 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 11-04-2005 @ 10:46:03 Word! [...] dat komt omdat je een kutnaam hebt... waarom noem je jezelf niet gewoon kees of karel ofzo. ![]() Ik moet plassen btw. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 11-04-2005 @ 08:01:14 Het valt me op.. Dat bijna niemand hier mn naam goedschrijft. Of het is Huusuh of Huusssuuuhhh of Husuuh of Huussu of Husuh of Huhuhs of Shuuhu. maar het is gewoon Huussuh. ik doe 't altijd wel goed en mijn naam word ook nooit goed geschreven, mensen vergeten altijd die puntjes ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Eindelijk, medeleven. Wat me wel opvalt, is dat het altijd de mensen zijn die bij de kleinste grammaticale moeilijkheid ook meteen de fout inschieten als ze posten. Falers ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
huussuh ---------------------------------------- fuck yu | ||
ja? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 11-04-2005 @ 10:53:21 [...] Ik wilde eigelijk Livio heten, maar die naam was al bezet. livio niet Livio ![]() ![]() en vip, jij bent gewoon vip. dat is wel zo makkelijk | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 ] |