Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Verantwoord schreef op 18-04-2005 @ 23:58:30 Pfffff, weet je wat. Jij hebt gelijk livio. Welterusten. weet je, ik dacht dat je een chille baas was, maar je bent gewoon een tjappie met lange tenen... zijn er dagen dat jij positieve inzichten hebt? Edit: maar welterusten anyways ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2005 @ 00:01:16 ] | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 19-04-2005 @ 00:00:43 [...] weet je, ik dacht dat je een chille baas was, maar je bent gewoon een tjappie met lange tenen... zijn er dagen dat jij positieve inzichten hebt? ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
*stil hier* ik gaat ook maar eens een kamertje opschuiven, morgen weer vroeg aan de slag. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Tja. Dan ga ik maar ns aan mn huiswerk beginnen Nachtinstinct [AAN] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Weltrusten he... ![]() | ||
Maf ze! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
sja ik ga instemmen op voetbal insite ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 19-04-2005 @ 00:08:39 Tja. Dan ga ik maar ns aan mn huiswerk beginnen Nachtinstinct [AAN] nogmaals hulde aan je avatar gek ![]() en güte nacht freunden, es ist wieder zeit für mich zü gehen | ||
Tschuss! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
laterrrrr ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 19-04-2005 @ 00:00:43 [...] weet je, ik dacht dat je een chille baas was, maar je bent gewoon een tjappie met lange tenen... zijn er dagen dat jij positieve inzichten hebt? Edit: maar welterusten anyways ![]() Ik ben gelijk een tjappie met lange tenen? Luister, ik ben helemaal niet aangebrand. Als ik geen smiley's gebruik, moet ik gelijk op m'n teentjes getrapt zijn? Ik kan me wel druk maken over andere dingen. Maar ik ga m'n lange tenen nu echt effe onder m'n lakens stoppen. Kan ik morgen weer een positieve dag tegemoet gaan. ![]() Edit: maar welterusten anyways ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2005 @ 00:14:22 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
nog 1 postje dan. Quote: Verantwoord schreef op 18-04-2005 @ 23:58:30 Pfffff, weet je wat. Jij hebt gelijk livio. Welterusten. leer mij sarcasme kennen ![]() ehehe algoed, welterusten met je lange tenen ![]() | ||
Maat 48, dus die moet ik goed verbergen. ![]() | ||
Magere Hein | ![]() | ![]() |
Yo HUUSSUH! heb je nou tog een foto van carly dr voorkant genomen toen ze op dr hometrainer bezig was? ![]() ---------------------------------------- Pap in je sokken | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
Zeg hoeveel Lui komen er nou uit Zeeland het lijkt wel een fokking invasie ze duiken overal op... ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Ghehee, je hebt t zeker over mn avatar![]() Sssst daarover, straks willen ze allemaal foto's van me ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Quote: FlowJob schreef op 19-04-2005 @ 13:38:04 Zeg hoeveel Lui komen er nou uit Zeeland het lijkt wel een fokking invasie ze duiken overal op... Als je ooit nog in Zeeland komt te wonen, zul je begrijpen waarom ![]() Saaiheid alom. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Wie hebben we allemaal dan? Prog Die Lange Livio (oorspronkelijk) Huussuh Vent 0119 ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2005 @ 13:46:37 ] | ||
magere hein?, als ik zijn ondertitel moet geloven... ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Magere Hein | ![]() | ![]() |
Jep.. geboren en getogen.. ![]() ---------------------------------------- Pap in je sokken | ||
Prog Die Lange Livio (oorspronkelijk) Huussuh Vent 0119 Magere Hein..... nog meer? ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
is wel genoeg toch ? ![]() ik vertegenwoordig samen met lange 0115 ![]() | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Ik denk dat zwolle wint ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hehe, daar ben ik geboren ![]() | ||
Quote: Vent schreef op 19-04-2005 @ 13:42:54 Wie hebben we allemaal dan? Livio (oorspronkelijk) Huh, hoe kan je nou in Zwolle geboren zijn en oorspronkelijk uit zeeland komen? Wtf deze snap ik niet leg ff uit pls... [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2005 @ 16:40:13 ] ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Jappie Angelix Dap poSs tim-ow esperanto zijn zwolle ![]() en waarschijnlijk nog wel meer ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Vip toch ook? of ben ik nouw stoned... ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Je bent stoned ![]() Hij heeft er gewoont. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
oke ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FlowJob schreef op 19-04-2005 @ 16:39:51 [...] Huh, hoe kan je nou in Zwolle geboren zijn en oorspronkelijk uit zeeland komen? Wtf deze snap ik niet leg ff uit pls... ome livio is (inmiddels bijna 23 jaar geleden) in zwolle geboren, heeft toen 6 jaar in oudleusen gewoont en is toen naar Hoek (Terneuzen-Zeeuws Vlaanderen) verhuisd, alwaar zijn lieftallige ouders nog steeds wonen, en ome livio dus ook sporadisch, maar sedert een 5-tal jaren heeft ome livio op verscheidene plaatsen gewoond, en nu inmiddels dus in Den Haag. uitleg genoeg? ![]() | ||
Danku ome livio, Ik vind het zo leuk als u weer over vroeger verteld![]() ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Quote: Verantwoord schreef op 09-04-2005 @ 23:45:43 ![]() Het is hier saai mensen! FOK! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Ja idd, dooie boel weer ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Wat vinden jullie de beste cd van Radiohead? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
wauw zo'n goed onderwerp had ik niet verwacht ![]() ik ga denk ik voor ok computer (erg standaard maar zoooo mooi) of amnesiac, die raakt me ook heel erg. Maar ik moet zeggen dat ik het erg moeilijk vind. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
OK computer is zeker een Radiohead klassieker ja. Ik vind m alleen minder klinken sinds de halve rockwereld er op verder geborduurd heeft. Maar de Hail to the Thief (das de laatste toch?) is ook echt geniaal. Ik kan nooit een keus maken. Amnesiac van alle albums wel de minst toegankelijk vind ik, echt obscuur. Ik had trouwens echt verwacht dat er alleen maar 'Huh, Radiohead?' gepost zou worden ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-04-2005 @ 00:19:35 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Hail to the Thief is idd ook geniaal, volledig mee eens. Staan zulke sterke tracks op. En ja amnesiac mag dan wel niet zo toegankelijk zijn, maar dat trekt me altijd wel aan. En daarom had k ook nie verwacht dat je over Radiohead zou beginnen, maar als k meer van jou posts lees kan ik me wel aardig vinden in je muzieksmaak denk ik. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Ghehe, ik luister ook eigenlijk sinds anderhalf jaar hiphop. Daarvoor heb ik nog naar veel andere muzieksoorten geluisterd, das bij veel mensen wel anders, er zijn er veel die zich hun hele leven alleen één muzieksoort verdiepen, en van andere stijlen alleen de mainstreamkant kennen. Das zonde. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Yep klopt, cker als ze met vooroordelen komen over een hele scene dan terwijl ze alleen de commercielere sjit ervan kennen.. He heb je trouwens Frances the Mute ook van The Mars Volta? dat album is zo wonderschoon, echt onvoorstelbaar. Ik dacht dat die ervoor briljant was maar deze weet em ruimschoots in te halen .. ook zo'n onvoorstelbare band, en steeds vernieuwend. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Huh, Radiohead? | ||
Ik denk dat iedereen Radiohead wel kent toch? | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
dat hoort bij je opvoeding ![]() een leven zonder Radiohead kan niet compleet zijn ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
[schaammodus] eehm, nou nee, ik ken ze niet maar ik sta ervoor open![/schaammodus] | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Kent iemand die clip van unkle met tom yorke (zanger van rediohead?) ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
jaaa rabit in your headlights ![]() heel mooie / wazige clip, en goed nummer ook. goeie combinatie ook trouwens, unkle & thom yorke ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Die clip is ZÓ DOPE! Ook heel vet nummer. | ||
Check hier voor meer (Radiohead) video's Rabbit in your headlights staat er ook bij. Check ook vooral die Massive Attack video's, die zijn echt wel de moeite waard. [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-04-2005 @ 18:34:34 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Quote: Rem schreef op 20-04-2005 @ 00:31:09 Yep klopt, cker als ze met vooroordelen komen over een hele scene dan terwijl ze alleen de commercielere sjit ervan kennen.. He heb je trouwens Frances the Mute ook van The Mars Volta? dat album is zo wonderschoon, echt onvoorstelbaar. Ik dacht dat die ervoor briljant was maar deze weet em ruimschoots in te halen .. ook zo'n onvoorstelbare band, en steeds vernieuwend. Ik heb alleen nog maar dat album dat daarvoor kwam gehoord (De-loused in the Comatorium), maar als het nieuwe (nog) beter is, moet ik er zeker maar ns achteraan gaan ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FlowJob schreef op 19-04-2005 @ 16:42:16 Vip toch ook? of ben ik nouw stoned... helaas, ben verhuisd, dus nu represent ik Dieren... als enige denk ik ![]() enne... Radiohead... ![]() maar die discusse over watten was wel weer leuk tough ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-04-2005 @ 20:46:42 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 20-04-2005 @ 20:42:12 [...] helaas, ben verhuisd, dus nu represent ik Dieren... als enige denk ik ![]() enne... Radiohead... ![]() maar die discusse over watten was wel weer leuk tough ![]() dieren hehe, ik heb nog een jaartje in Rheden gewoond, dat is om de hoek daar ![]() | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 ] |