Index / [arch] Battle competitions / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 ] | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Het is nu toch opgelost dat gedoe? Is het nu mooi tijd om erover op te houden. | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
suc6 livio ---------------------------------------- fuck yu | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Ah ja, ook dik respect naar de juryleden + Pascool dat ze hun tijd in ons willen steken. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
oke aangezien ik door ben ben ik ook nieuwsgierig hoe lang het ongeveer gaat duren voordat de volgende ronde weer begint? een schatting ben ik al heel erg blij mee![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Fok joew Doctor ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hum kuch psst... | ||
Hihi ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Is de volgende ronde weer de 4 beste van alle battles of gaat er per battle 1 winnaar door? ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Kvindt het zonde dat dr niet doorgaat(als bv pascool z'n vote geldig was dan was hij er weldoor) omdat die echt wel verdomd veel potentie heeft en volgens mij de volgende keren echt hard zou rippen(is in korte tijd heel veel verbeterd) Maarja nix aan te doen Toch propz naar de jruy voor de tijd dat ze er insteken [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-07-2005 @ 15:52:27 ] ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Doen we ff bookies voor de kwartinale? Lerr DGE JF L2N Juan D Spin Timo Kipman Wie van deze 8 gaat door naar de halve finale denk je? [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-07-2005 @ 15:54:58 ] ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hehe zal ik me maar wijslijk van dit soort weddenschappen afzijdig houden? ![]() | ||
![]() | ![]() |
Ik denk dat we eerst moeten zien wie tegen wie moet want er kwamen toch votes in de volgende ronde? ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
l2n, jf, dge en de andere is degene die het meest zijn best doet van die 5 ---------------------------------------- fuck yu | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 27-07-2005 @ 15:55 hehe zal ik me maar wijslijk van dit soort weddenschappen afzijdig houden? ![]() Best ![]() ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
komop angel, start die topics! ---------------------------------------- fuck yu | ||
![]() | ![]() |
moet livio dat niet doen die heb het toch overgenmomen ik dacht angel op vakantie ging ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Angel is met de trein terug gekomen. Te veel regen om bij sneek aan het meer te zitten. Volgende ronde, vanaf nog ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
dat wist ik niet maar relaxt dat je t zo snel fikst ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
dge l2n (timo) finale wint l2 omdat dge niet goed te verstaan is ![]() werk er nou eens aan!!!! ![]() ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Oke dan... Ik heb er zin in ![]() | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
o ja juan d doet ook mee uhm kut dan word het dge en l2n( of juan of timo) ga dan toch voor juan denk ik behalve als timow echt ze best doet ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
![]() ![]() Grapjassen...Ik zal mijn best doen. Beter kan niet [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-07-2005 @ 22:52:53 ] | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ik meende het trouwens iedereen moet ze best doen vind ik niet bitchen en zichzelf niet te goed voelen om dat hij voor ze gevoel TOCH beter is dan de rest ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
Maar mm.. Wanneer is de loting / worden topics aangemaakt? Snel denk ik toch... ![]() | ||
![]() | ![]() |
respect voor deze lines: �De winter is veel cooler�, Ja als je kijkt naar de graden maar ik chill hem liever in dan op het water aan de kade Thanks livio... er was toch ooit een topic met beste lines? ( ook van een toernooi?) ff zoeken | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
die lines vond ik ook erg lekker ja ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
jah topics komen zo, ik was ff aan t socialiceren met een meisje, dat moet ook zo nu en dan gebeuren ![]() K had eigenlijk livio een om gestuurd of hij dit een goed id vond, ff iemand anders vragen ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
nieuwe topics? ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Hehe. grappig dat mjin drop zelfs in andere topics ten sprake komt.... ff ter verheldering voor de mensen die af en toe die neiging hebben. Als ik me zou schamen voor die audio, en ik weet dat als je 'm wack noemt die track in waarde stijgt, dat ik m dan zou droppen? I just dont give a fuck ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-07-2005 @ 13:39:41 ] | ||
![]() | ![]() |
Hou je oogjes open dge![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
ja dope dope angel![]() je had trouwens best mogen zeggen dat ik gewoon de shit ben hoor ![]() gewoon weer 16 bars denk ik he? ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
.nog een edit minimaal 16 bars, maximum 32 refrein/outro/intro niet meegerekent. Me copy+paste van uit word is mis gegaan, ook met de link. En die is ook helemaal gefixed. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-07-2005 @ 14:29:28 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
waarschijnlijk wint L2N in de finale tegen JF of DGE | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Edit: Om verder gebitch over en weer tussen de heren te voorkomen [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-07-2005 @ 14:59:59 ] | ||
Saizen is nu gewaarschuwd voor zijn doorgaan na een topic op slot gedaan is. | ||
Ksnap niks van de stelling. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
props angelix!! dope stelling ook tof dat je helemaal word vrijgelaten ik ga der iets moois van maken jammer dat je maar 32 lines mag ![]() trouwens die beats zuigen wel maar goed mensen moeten maar flexibel zijn ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 28-07-2005 @ 15:26 Ksnap niks van de stelling. voorbeelden: Ben je voor dat bijvoorbeeld in belgie wiet gedoogt moet worden. Ben je tegen overmatig alcohol gebruik van jongeren. Kga natuurlijk niet al mijn ideeen er over opschrijven, geef er een eigen draai aan. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Weer erg creatief die beats ![]() Niet echt mijn shit maar oke [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-07-2005 @ 16:49:25 ] | ||
![]() | ![]() |
Volgende ronde houd ik wel een poll met 4 beats![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 28-07-2005 @ 15:26 Ksnap niks van de stelling. Beetje dom? ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Beetje dom dat jij doorgaat ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
sjah ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
Wick-ED | ![]() | ![]() |
Niet dom van DGE want het is geen stelling zo maar een onderwerp. ---------------------------------------- Velen vinden van die flow dat ie vet vloeit. | ||
thxz Angelix ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
spin Spin says Peace.. |
![]() | ![]() |
ej V.I.P. kun je die vote van je ff uitlegge.. ik vind ut een beetje vaag en dubbel allemaal en volgens mij had dat ene minnetje een plusje moete zijn.. let me know peace out.. spin.. ---------------------------------------- life sux anyway so make it the best you can | ||
![]() | ![]() |
ja klopt, dat 2de minnetje had een plusje moeten zijn, sorry ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
spin Spin says Peace.. |
![]() | ![]() |
da d8 ik al, mar da geeft niet. kun je tog nog ff op me pm ff de feedback uitlegge? ---------------------------------------- life sux anyway so make it the best you can | ||
![]() | ![]() |
misschien vanavond als ik tijd heb, ben nu erg druk met inpakken enzo (ga morgenochtend op vakantie) ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
spin Spin says Peace.. |
![]() | ![]() |
ghehe toevallig ik ook, ik check vanavond nog wel ff alvast bedankt ---------------------------------------- life sux anyway so make it the best you can | ||
Index / [arch] Battle competitions / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 ] |