Index / [arch] Battle competitions / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 ] | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Nog 2 nachtjes slapen jongens... Dan staat ie online ![]() | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Ik krijg de mijne mss niet af, want de andere pc is stuk.. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 03-08-2005 @ 13:35 Ik krijg de mijne mss niet af, want de andere pc is stuk.. Dan gaat ge toch gewoon bij een vriend opnemen? | ![]() ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Van wie? ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Mensen ik ben weer terug, Ja alles is naar wens verlopen etc. succes met de competitie. ik zal voortaan weer een oogje int zeil houden ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
kutstelling, kheb geen inspiratie.. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
je kunt het niet eens een stelling noemen eigenlijk meer een onderwerp ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Ik zal wel iets schrijven dat ik mij kapot drink/smoor ofzo ![]() Is dat eigenlijk toegelaten: een verhaaltje waarin je jezelf kapotdrinkt? ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
tuurlijk als je jezelf verplaatst in een kansloze hangjongere ![]() drop iets origineels man, dronken flow ofzo ![]() | ||
![]() | ![]() |
waarom niet je moet zelf weten wat je inzendt toch ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
owkeej ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Deadline: 11/08/2005 00.00 Dus hebben de kandidaten tot Donderdag avond/nacht(00.00) Of tot woensdag avond/nacht ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
![]() | ![]() |
Donder om 0:00, tenminste zo gaat t bij mij altijd. Denk dat Angelix het zelfde handhaafd? ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Dus da's eigenlijk morgen om 00.00? ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
![]() | ![]() |
morge is het de 10de, donderdag de 11e, dus op Donder om 0:00 is de deadline! ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Donderdag begint woensdag vanaf 00.00 he, dus morgen(woensdag om 00.00 is het donderdag 00.00) Dus eigenlijk klopt dat niet [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-08-2005 @ 19:21:02 ] ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
of je houd op met zeuren, en dropt gewoon voor de 23.59 opde elfde ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
zit niet zo te bitchen what the fuck maak dat nou weer uit als je uitgaat ga je toch op een vrijdag of zaterdagnacht toch niet op een zondagnacht ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Lerraimy schreef op 09-08-2005 @ 19:20 Donderdag begint woensdag vanaf 00.00 he, dus morgen(woensdag om 00.00 is het donderdag 00.00) Dus eigenlijk klopt dat niet kijk: Als de deadline op 11-08 8:00 stond, dan is de deadline toch donerdag ochtend om 8uur?, maar ach zie 0:00 dan maar als 24:00,. iig zo werkt het met de deadlines op nlhiphop! [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-08-2005 @ 21:56:08 ] ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
ja ok als het 24:00 zou zijn dan klopt het wel ![]() ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
![]() | ![]() |
nou kunnen we de discussie gaan voorzetten dat 24:00 in principe gewoon het zelfde is als 00:00 maar dat doe ik niet ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
Heeft 1 van de jury-leden zijn werk al gedaan? ![]() | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Klein beetje ongeduldig Juan? ![]() ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
![]() | ![]() |
misschien dropt er nog iemand?![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Komop juryyyyyyyyyyyyyyyyy ![]() ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
![]() | ![]() |
Quote: Lerraimy schreef op 11-08-2005 @ 23:26 Klein beetje ongeduldig Juan? ![]() ![]() Ben nieuwsschierig aangelegd [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-08-2005 @ 18:35:50 ] | ||
![]() | ![]() |
oke oke nu begin ik idd ongeduldig te raken ![]() | ||
spin Spin says Peace.. |
![]() | ![]() |
ik eigeluk ook wel een Btje.. ![]() ---------------------------------------- life sux anyway so make it the best you can | ||
spin Spin says Peace.. |
![]() | ![]() |
ik eigeluk ook wel een Btje.. ![]() ---------------------------------------- life sux anyway so make it the best you can | ||
![]() | ![]() |
ok ik ga zo bezig tjappies![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik morgen, ben in zeeland, en in zeeland heb ik geen speakers. | ||
![]() | ![]() |
wie zijn nou precies de jury voor deze ronde? Angelix, Livio und???? ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
waar maak jij je druk om je komt toch niet door![]() maar eh wat ik wou zeggen, hoe gaat het nou de volgende ronde er gaan 4 mensen door? en daarvan weer 2 en dat is de finale? dat is wel een beetje overdreven vind ik waarom zooveel rondes of heb ik het mis ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
ik maak me niet druk ben gewoon nieuwsgierig edit: en als je het antwoord niet weet waarom reageer je dan überhaubt [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-08-2005 @ 12:32:31 ] ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kipman schreef op 14-08-2005 @ 12:25 wie zijn nou precies de jury voor deze ronde? Angelix, Livio und???? mxfortune und chester ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
angelix lees mij vraag hoe zit dat? ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
Uhmm ja zo zal het verlopen. Langdradig, ja. Maar had jij een beter id? ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
euhm OF nu 2 mensen door laten gaan en dat is de finale of 4 mensen door laten gaan en dat is de finale de beaste van die 4 word gekozen zoiets? anders duurt het wel heel erg lang ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
hmmm zit wat in. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
deadline verkorten? weetniet hoelang ie nu staat... maar moeten alle 4 de deelnemers er mee eens zijn he. een top 4 maken ofzo.. zie maar wat ze willen ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
Iemand al bijna zover om te voten / kiezen ?? | ||
hehe, iemand is ongeduldig ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
dat was jij ook geweest als je de regels niet had overtreden![]() ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Zegt degene die in de eerste ronde de regels aan zijn laars lapte ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
waarom is kipman niet door? [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-08-2005 @ 11:55:21 ] | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
omdat ie een accent heeft ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
Quote: Crunx schreef op 15-08-2005 @ 11:54 waarom is kipman niet door? Er moeten no 3 andere voten en voor mij is hij niet door, omdat er iemand anders beter was naar mijn idee. Misschien denkt de rest daar anders over. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
omdat de jury kiest wie er doorgaan en er moeten er nog 3 stemmen dus ik wacht nog op die 3 uitslagen![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Voor de volgende ronde zou ik pleiten voor dat je zelf je beats mag kiezen(geen opgelegde beats dus) En mss ook nog kortere deadlines Ist nu meteen al finale(met4) of eerst halve finale? ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
Index / [arch] Battle competitions / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 ] |