Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 ]
Seubie Gepost door Seubie op dinsdag 18-09-2007 om 17:38:37
Komt er iemand op de dokter, zegt de dokter: Godverdomme
Komt er niemand op de zuster, zegt de zuster: Godverdomme
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 18-09-2007 om 19:59:52
Quote:
Thomas schreef op 18-09-2007 @ 17:20
Komt er niemand bij de dokter, zegt de dokter: Godverdomme.


Die is er ook van de bakker, te geniaal

Quote:
Seubie schreef op 18-09-2007 @ 17:38
Komt er iemand op de dokter, zegt de dokter: Godverdomme
Komt er niemand op de zuster, zegt de zuster: Godverdomme


Komt een man in de bakker...

Bakker: Smeerlap.




Ik ga nog altijd stuk om deze

Komt een man bij de bakker...

Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-09-2007 @ 20:04:35 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
poppekontje Gepost door poppekontje op dinsdag 18-09-2007 om 20:08:08
Quote:
Re-iLL schreef op 18-09-2007 @ 15:20
Komt een gabber bij de slager...


Heb je nog gehakt?


hahahaha goud!


die met die konijn aan de XTC is ook echt goud hahaha
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op dinsdag 18-09-2007 om 20:11:08
jullie jatten van bakkerbol!
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 18-09-2007 om 20:14:20
http://bakkersmoppen.blogspot.com/

Daar jat ik.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op dinsdag 18-09-2007 om 20:17:29
Quote:
MaffeDodo schreef op 18-09-2007 @ 19:59

Komt een man bij de bakker...

Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.


----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 18-09-2007 om 20:22:44
Komt een Marokkaan bij de bakker...

Marokkaan: Doe mij die ene broodje, ja toch.
Bakker: Ga je er voor betalen?
Marokkaan: Ja.
Bakker: Leugens.


hahaha kk droog
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op dinsdag 18-09-2007 om 23:42:01
Niet echt een mop of moppen, maar wel kapot grappig. Allemaal quotes van Suge Knight...

If Jimmy tells Dre "Hey nigguh boy you will do this" Dre will say "Yes Sir Boss"!
- from The Source


The Source: What would you do if Snoop came in here right now

Suge: Trust me Snoop is not coming here

The Source: But lets say he did

Suge: You asking me to talk about something that I know wont happen. That's like saying Superman came in here and we flew off with him..


One time Dre came up to me and said, I want to be white suge...Can you help me be white? I looked at this n!gga like, is this n!gga really serious...I told him you can date a white woman, move to a white neighborhood, but I cant physically make you white...
-BET interview in 2002 when Suge got out of jail...


BET Interview when he was first released from Jail:

"Dre visited me and told me he wishes he was white,
That's why he married a white woman and signed Eminem"

the jimmy kimmel show:

Suge: hey why the vest

JK: its the new fad

Suge: naw naw naw see the new fad is getting a needle a filling it full of AIDs blood and then sticking it to your enemy you know Easy-E Style


Suge on 106 and Park talking about the J.Lo and Puffy incident:

"She left him for a dancer."

Suge: "She left him for a dancer."

Free: but suge but suge

Suge: naw naw I'm still on this..... Puff you lost your girl to a dancer


SUGE ON HOWARD STERN:

"at one point snoop wanted to be a piru,look back to his peformance on the soul train awards he was wearing a red rag tied around his head aunt jemimah style, so i said your hood got 20's,insanes,19 streets, there aint no bloods. Pick one, i didn't know he would pick all three of them!"

AUGUST SOURCE:

"SNOOP WOULD OF BEEN DOING LIFE WEIGHIN 120 POUNDS AINT FIXIN TO FIGHT.... IT DONT TAKE A ROCKET SCIENTIST TO FIGURE OUT WHAT HE BE DOING"


Suge talkin about Prince:

"I seen Prince (The Artist) up in the clubs a few times and I hollered at him. Then the mutha****a was walkin' around with 'slave' written on his face. He was sayin' that he didn't want to **** with people at record labels. He should have stayed ghetto instead of runnin' back to Arista with his head between his legs."


SOURCE (DECEMBER 2001):

"Matter of fact, even when he [Eazy-E] made all his muthafukkin` money, he still left his mama there [Compton]. I guess that`s why god came and took him. He took care of that white boy Jerry, but didn`t take care of his own mama."

and again on howard stern he said dr.dre has a tatto on his ass cheeks that says WOW on it and that the W's were on the asscheeks...and suge at one point said he was changing and while in his boxers dr. dre was staring

WENDY WILLIAMS SHOW:

Wendy Williams: Since you and Snoop both live in L.A., are there places you both can & can't go?

Suge : There absolutely are. I can go anywhere I want, and Snoop can't go anywhere without 20 bodyguards

On Snoop:
"I'm just wondering how much money Priority will take from him on his new record. He need that money for lung cancer treatment."

SUGE COMMENTING ON BET AWARDS INCIDENT WITH SNOOP

It's paranoia. I was by myself. You don't see any of these guys rolling like me [alone]. Snoop had two rows of people — 20 guys afraid of one guy," Knight said. "He's supposed to be a tough, street, gangster type and he's acting like a coward. Snoop was ducking down in his seat like he was about to melt."

Suge from the Tupac Outlaw Immortal DVD:

"If there was a rapper or producer that was on death row who was a homosexual, Pac didn't like that. Pac didn't feel that was right because he loved the kids. He wanted to expose the homosexual to the world so he couldn't hurt any kids"

From hiphop documentary speaking about D.O.C's contract:

"There was actually a piece of paper saying that he gave away his hits for a watch and a motherfukking chian. I looked at the contract and it was right there..."watch and chain"...I said I aint never seen no sh*t like that!

from Carson Daily show:

"I don't really know him. The only thing I know about Jay-Z is that he was tied up bound and gagged in a hotel room in LA...the took all his jewelry. Snoop and Dre told him "hey if you come do these songs with us you won't have no problems when you come to the west coast." Next thing I hear, he got tied up. (Suge then incinuated that Snoop was behind it. Carson asked him if that was true) "Nah Im joking...he did get bound and gagged though

"if you look at NWA the only one that was from Compton was Eazy E. Cube is rapping about how to survive in South Central. Dre live there breifly but he was in the house playing atari."

From the Source

"one time Pac socked snoop. snoop went on the radio talking about he would do a song with Puffy. Pac confronted him in the studio and socked him in the stomache and told him he would beat his ass!"

interviewer: And what did snoop do?

Suge: he just through up and cried and sh*t.

Q: Suge, if you knew who shot Tupac and who shot the Notorious B.I.G., would you tell the police?

A: Absolutely...not. It's not my job to helping the police find killers.

Suge Knight:"Everybody know when your dealing with me you gonna get the truth because that's what I'm about. I already saw 8 Miles and yeah I'm proud to say I bought the bootleg because first of all I'm a real ghetto n!gga and second, I don't believe in supporting capitalism by coporate America of our hip-hop culture. I laugh my guts out everytime I see the updated version of Elvis Presley dance around his videos like a clown then the next minute he want to be serious and all violent. Eminem in my eyes is money-making character master-minded by Dre & Jimmy Iovine to make him feel invincible in culture that us blacks worked hard to build. Nobody back in the '80s when this **** first started would have predicted that at one time or another that a '******' or wannabe ***** as I like to call him would be the number rapper. Disrespecting the woman who gave birth to you ain't cool at all. This kid loves to portray himself like a violent guy who's a threat to society but in reality he's getting paid by a culture who is feeding into his gimmick. But it all goes back to Dre because Dre is basically the master of having people believe he's something he's not. There's some rumors going around in the industry regarding Em's sexual preference and I have people working for me to help bring this innuedo to life if it's true. Haha. Look out for Eminem's second bring screen endeavor very soon called "8 Inches" starring him and some Aftermath's finest, hahaha."

SUGE ON 50 CENT

How could you be from the ghetto and be a rat?
Suge Knight

"I asked Jerry [Heller] for the contracts, and he wouldn`t let me see them. I went to his office one day, and he was gone, but had some muthafukkaz up there who was supposed to stop me. I didn`t hurt nobody, just made his boys get on they hands and knees, walk around like a dog, you know. Fukkin` wit `em. Finally Jerry called and said `OK, I`ll meet with you, just don`t hurt me.´"

XXL: Speaking of Dre, you were there for what went down at last years Vibe Awards?

Suge: I seen dude hit Dre three or four times. Not cool. Slapped him in front of his wife. Now that was a sight to see

When Suge got out of Prison he was invited to USC to do a business type of speech for the students there......

When he got on stage and behind the podium he lit up a cigar and told the students and other guests:

"Don't listen to your Teachers because if they were that smart they would be running successful companies not teaching"

"Everyone in the Industry fukked Chili(TLC), she gets on her knees more than a nun in church"

Then he talked about how Usher tried to defend his girl (chili) and how he(suge) punked him.


"I remember at the MTV awards. Snoop went to a New York radio station and said it was 'Pac with the East Coast-West Coast bull****, not him. Snoop said he would do a song with Puffy, Biggie or anybody. 'Pac went crazy when he heard it on the radio. He was like, 'I'm covering this mutha****a's back when he was out there shooting that video for "New York, New York." Mutha****as shot up the trailer. They was cryin'. I went and smashed for them. I'm doing all this good, and here he is speakin' about hookin' up with my enemies? Me and him gotta get down.' This is what 'Pac told me. 'Pac went back and wrote a whole 'Hit 'Em Up' version of his dissin' Snoop, from beginning to end. But I ain't never put it out because of the simple fact that I thought 'Pac was angry then and might have just been talkin' because he was pissed off. I have no intention of puttin' it out, but it's there."

When questioned about Daz's supoosed 'Death Row Killa' album and Puff bein on it.........

S. KNIGHT - Look dogg I'll tell you this now, there's no way in hell Puffy will be on that record. And if he is, well there's no, no, no, no way that he'll be saying anything about me or my record label. They might have some little skit where he's saying something, but you can bet right now he won't be throwing no disses out there. Puffy is one man I know is a scared little negroe. What you gotta understand is, I've tried to meet this guy like four times since I been out of jail. In New York, I said come down, let's talk. But nothing. I mean I wanted to sit down and talk with this guy in the middle of Manhattan in a damn restaurant and still this guy dont wanna see me.


"pac fell in the water and he was drowning, so i jumped in and i put him on my shoulder and told him it's ok little buddy.... you're alright now"

The interview at the end of the "Suge Knight On The Real" video:

Interviewer: "You`re free, walk in the streets, you walk into a party, standing in there is Puffy, Dre Snoop...what do you say?"

Suge: "You know I ain`t goin` to those type of party's...you know, I`m straight!"


Speaking to urban magazine THE SOURCE just before his latest spell in jail, Knight explained, "I'm into wildlife so I ride horses to the point where at night, I chase coyotes and mountain lions. I **** around"


----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 19-09-2007 om 00:14:41
Quote:
"if you look at NWA the only one that was from Compton was Eazy E. Cube is rapping about how to survive in South Central. Dre live there breifly but he was in the house playing atari."


Quote:
The interview at the end of the "Suge Knight On The Real" video:

Interviewer: "You`re free, walk in the streets, you walk into a party, standing in there is Puffy, Dre Snoop...what do you say?"

Suge: "You know I ain`t goin` to those type of party's...you know, I`m straight!"



----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Weazel
Gepost door Weazel op woensdag 19-09-2007 om 19:49:23
Gouwe ouwe tijden met die Suge Knight
Death Row was de shit
Suge de shit prater
-fotosynthese-
vankwaadtoterger
Gepost door -fotosynthese- op woensdag 19-09-2007 om 20:23:49
Quote:
Eppo schreef op 07-08-2007 @ 13:37
2 eieren in de koel kast
zegt de ene koud hier he
zegt de ander krijg nou wat een ei dat praat



als je eppo's kop hier bij denkt is deze nog relaxder dan dat ie al is,props
----------------------------------------
free eppo & tjerkovara
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op donderdag 20-09-2007 om 00:51:05
Haha.. die Suge stuff... fucking meesterlijk
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Mindstate
Gepost door Mindstate op donderdag 20-09-2007 om 00:53:56
Quote:
Tha_Bre schreef op 18-09-2007 @ 23:42
"pac fell in the water and he was drowning, so i jumped in and i put him on my shoulder and told him it's ok little buddy.... you're alright now"


Hier moest ik hardop om lachen

Om veel dingen die er tussen staan wel eigenlijk ghehe
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 20-09-2007 om 00:58:19
Quote:
The Source: What would you do if Snoop came in here right now

Suge: Trust me Snoop is not coming here

The Source: But lets say he did

Suge: You asking me to talk about something that I know wont happen. That's like saying Superman came in here and we flew off with him..


deze is king
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op donderdag 20-09-2007 om 15:55:35
Darth Vader: Luke, i am your father...
Bakker: Maar ik ben Luke niet, ik ben de bakker.
Darth Vader: Oh, doe dan maar een halfje wit.
Timsko
Gepost door Timsko op donderdag 20-09-2007 om 16:21:03
Komt een Belg met een kikker op zijn hoofd bij de dokter:

Vraagt die dokter: "Wat is er aan de hand?"
Zegt die kikker: "Er zit een tumor onder m'n voeten"
michaelll
Gepost door michaelll op vrijdag 21-09-2007 om 15:27:56
ik ga echt kapot van die bakkers moppen

Marokkaan: Ik zoek werk.
Bakker: 1 broodje aap, verder nog iets meneer?
----------------------------------------
"En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is."
C-uperman
Beverwaard *3077*
Gepost door C-uperman op zaterdag 22-09-2007 om 00:37:09
Quote:
Weazel schreef op 18-09-2007 @ 17:05
Einstein staat op een feestje, komt er iemand naar hem toe. Einstein vraagt hem: Wat is jouw IQ? 250, zegt de persoon. Dus begint Einstein te praten over kwantische natuurkunde, blackholes, singulariteit en ruimtetijd... Na een tijdje komt er een ander naar hem toe en Einstein vraagt hem ook: Wat is jouw IQ? 150, zegt de persoon. Dus begint Einstein te praten over Internationaal recht, ethische conflicten met genetische manipulatie... Iets later komt er weer iemand naar hem toe. Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 100, antwoord de persoon. Dus begint Einstein te praten over de regering, de lonen, en benzineprijzen... Nog iets later komt er weer iemand naar hem toe. Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 50, antwoord de persoon. Dus begint Einstein te praten over Idols, Big-Brother,Starmaker, Jouw vrouw, mijn vrouw... Komt er daarna nog iemand naar hem toe. Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 10, antwoord de persoon. Daarop vraagt Einstein hem: En? Beetje naar je zin bij de VVD?


die gaat oorspronkelijk over Ajakkes _O-
----------------------------------------
Impact nucleair echt ik ben de bom , als de inwoners van Tsjernobyl kerngezond...
mcfoadon
Gepost door mcfoadon op zaterdag 22-09-2007 om 04:03:42
wat staat er op een botsauto in marokko ?

- Rammedan.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-09-2007 @ 04:05:35 ]

----------------------------------------
We dragen kleren met klasse, vragen negeren we door te passen.
Judith Gepost door Judith op zondag 23-09-2007 om 20:03:24
Wat is de favoriete tv zender van een pedo?



Net 5...
loyal-mc
en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan?
Gepost door loyal-mc op zondag 23-09-2007 om 23:29:04
hahaha nouw komt 'n kk harde..

Jood vraagt een m0slim

Op een dag besloten de joden naar de moslims toe te gaan om ze 3 vragen te stellen over ALLAH SWT. Ze gingen naar de moslims en 1 jood zei tegen het islamitische volk: “Ik stel jullie 3 vragen als jullie ze kunnen beantwoorde dan zijn jullie echte moslims.”
Nou de jood gaat het podium op en stelt de eerste vraag: “Wat was er voor ALLAH SWT?”
De moslims wisten er geen antwoord op. De jood stelt de tweede: “Waar kijkt ALLAH SWT nu naar?” De moslims wisten er weer geen antwoord op. De jood stelde tenslotte de laatste vraag: “Wat doet ALLAH SWT nu?” De moslims wisten het weer niet. Maar er stond een klein jongetje van 7 jaar met zijn vader. De jongen zei: “AUB baba, laat mij deze vragen beantwoorden.” Zijn vader zei: “Lieve zoon van me als jij antwoord op die vragen hebt zeg het dan.”
Dus de jongen stapt naar voren en zegt tegen de jood: “Stel mij die vragen weer”.
De jood kijkt de jongen aan en zegt: “Oke ik zal de vragen weer stellen. Eerste vraag: Wat was er voor ALLAH SWT?”
De jongen zei :”Ik zal jou eens wat vragen. Kan jij tot 10 tellen?”
De jood zegt: “Ja.” en hij begint tot 10 te tellen. De jonge vraagt aan de jood of hij van 10 tot 1 kan tellen? De jood zegt dat hij dat natuurlijk kan en begint van 10 tot 1 te tellen.
De jongen vraagt aan de jood: “Wat is er voor de 1?”
De jood zegt heel stoer: “0.”
“Juist dat is goed, voor ALAH SWT was er nix.....”
De jood stond versteld en zei: “Oke, volgende vraag: Waar kijkt ALALH SWT nu naar?”
De jongen stak een kaars aan voor de jood en zei: “Waar schijnt deze kaars allemaal?”
De jood antwoordde: “Overal.. ”
De jongen zei hierop: “Ja nou ALLAH SWT ziet ook alles. Hij ziet alles wat er gebeurt..”
De jood kon het niet geloven. De jood zei tegen de jongen: “Nou oke ik stel je de laatste vraag.....”
De jongen zei: “Voordat je deze vraag stelt mag ik aub op het podium en jij hier in mijn plaats? zodat alle moslims me kunnen horen.”
De jood antwoordde: “Ja natuurlijk...”
De jongen gaat het podium op en vroeg de jood om hem de laatste vraag te stellen.
De jood zei “Oke: Wat doet ALAH SWT nu??”
De jongen antwoordde: “Weet je wat ALLAH SWT nu doet …. ?????? Hij haalt zonet een jood naar beneden en een moslim omhoog.

Je bent de zwakste schakel
tot ziens

----------------------------------------
je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel
en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek!
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op maandag 24-09-2007 om 07:40:08
wat een kutmop
----------------------------------------
argh
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 24-09-2007 om 10:26:22
word
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
BasiK_013
RealistiK Records
Gepost door BasiK_013 op dinsdag 25-09-2007 om 03:32:54
New Oleans word overspoelt door water en iedereen vlucht weg uit de stad , bhalve de priester van de stad die blijft biddend voor zijn kerk staan en bid naar God zo van "lieve heer ik geloof in u red me uit deze situatie" 10 minuten later staat het water al tot zijn enkels dus de priester bid weer "lieve heer ik geloof in u red me uit deze situatie" even later komt er een man in een roeibootje lans die zegt priester stap in mijn boot ik breng u naar droog land , waar pde priester zegt , nee God zal mij redden , 10 minuten later staan het water inmidels tot zijn middel waarop de priester weer bid "lieve heer ik geloof in u red me uit deze situatie" even later komt er een speedboot aangevaren , met 2 mannen erin die zeggen kom priester ik help u en breng u naar droog land , waarop de prister wederom antwoord god zal mij redden , 5min later is het water al tot boven zijn hooft gestegen , en komt een helicopter langs en de hulpverlener zegt kom hier priester ik breng u in veiligheid , maar weer zegt de priester nee God is mijn redding ,

5min later verdrinkt de priester door water , komhij in de hemel bij god , zeg hij kwaad: al die jaren was ik trouw aan u en dan vraag ik een keer iets endan word ik niet geholpe !!!

ja hallo!! zegt God nog woester , ik heb godverdomme een roeiboot een speedboot en zelf een helicopter gestuurt omje te helpe!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-09-2007 @ 03:35:17 ]

----------------------------------------
Stop me niet in een Hokje Tenzij er een Mic Staat
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 25-09-2007 om 09:38:56
die is echt al heel oud.. Al voor New Orleans..
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op dinsdag 25-09-2007 om 09:43:00
Er komt een jongen in het cafetaria wat gesitueerd is op de hoogste etage van het Empire State Building. De jongen gaat aan de bar zitten en bestelt een drankje. Even later komt er een man binnen die naast hem gaat zitten en bij de barman een "ultrabeer" bestelt. De barman zet een glas gevuld met bier wat ongeveer vier keer zo groot is als een normaal biertje voor hem neer. Vol verbazing kijkt de jongen toe hoe de man zijn ultrabeer in een keer achterover slaat, opstaat en met een aanloopje soepel door het openstaande raam springt. De barman kijkt hiervan niet op of om en voordat de jongen iets heeft kunnen zeggen komt de man doodleuk uit de lift, het cafetaria weer binnen lopend alsof er niets gebeurd is.
Vervolgens schuift de man weer aan de bar en herhaalt zijn vorige actie: bestelt een ultrabeer, slaat hem in een keer achterover, springt uit het raam en komt even later gewoon weer binnengelopen.
De jongen is ondertussen hartstikke nieuwsgierig geworden over hoe dan man dat nou flikt en besluit hem aan te spreken: "Meneer, ik zie u nu al twee keer hier het raam uitspringen en vervolgens heelhuids weer hier boven komen, is dat een of andere truc?" De man lacht eventjes en zegt: "Zo ingewikkeld is dat toch niet: als je opgelet hebt heb je gezien dat voordat ik het raam uitsprong een ultrabeer bestelde aan de bar en die in een keer achterover sloeg. De hoeveelheid koolzuurgas die je dan in je longen hebt is daarna zo groot dat als je uit het raam springt je zachtjes naar beneden zakt; aangezien koolzuurgas lichter is dan lucht. Het is dus een kwestie van je adem inhouden totdat je beneden bent!"
De jongen vind dit een prachtig idee en bestelt direct aan de bar een ultrabeer. "Tot zo dan!" zegt hij, waarna hij zijn bier in een keer achterover slaat en met ingehouden adem een aanloopje neemt en het raam uitspringt.

Als een baksteen suist de jongen omlaag en valt hartstikke dood. De man zit aan de bar nog wat te lachen en de barman fluistert hem toe: "Wat ben jij toch een ontzettende klootzak als je wat gedronken hebt, Superman!"
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
djayen
de liefste
Gepost door djayen op dinsdag 25-09-2007 om 11:02:53
Quote:
Judith schreef op 23-09-2007 @ 20:03
Wat is de favoriete tv zender van een pedo?



Net 5...

lol
----------------------------------------
joden
C-uperman
Beverwaard *3077*
Gepost door C-uperman op dinsdag 25-09-2007 om 11:22:46
Quote:
Nieroth schreef op 25-09-2007 @ 09:43
Er komt een jongen in het cafetaria wat gesitueerd is op de hoogste etage van het Empire State Building. De jongen gaat aan de bar zitten en bestelt een drankje. Even later komt er een man binnen die naast hem gaat zitten en bij de barman een "ultrabeer" bestelt. De barman zet een glas gevuld met bier wat ongeveer vier keer zo groot is als een normaal biertje voor hem neer. Vol verbazing kijkt de jongen toe hoe de man zijn ultrabeer in een keer achterover slaat, opstaat en met een aanloopje soepel door het openstaande raam springt. De barman kijkt hiervan niet op of om en voordat de jongen iets heeft kunnen zeggen komt de man doodleuk uit de lift, het cafetaria weer binnen lopend alsof er niets gebeurd is.
Vervolgens schuift de man weer aan de bar en herhaalt zijn vorige actie: bestelt een ultrabeer, slaat hem in een keer achterover, springt uit het raam en komt even later gewoon weer binnengelopen.
De jongen is ondertussen hartstikke nieuwsgierig geworden over hoe dan man dat nou flikt en besluit hem aan te spreken: "Meneer, ik zie u nu al twee keer hier het raam uitspringen en vervolgens heelhuids weer hier boven komen, is dat een of andere truc?" De man lacht eventjes en zegt: "Zo ingewikkeld is dat toch niet: als je opgelet hebt heb je gezien dat voordat ik het raam uitsprong een ultrabeer bestelde aan de bar en die in een keer achterover sloeg. De hoeveelheid koolzuurgas die je dan in je longen hebt is daarna zo groot dat als je uit het raam springt je zachtjes naar beneden zakt; aangezien koolzuurgas lichter is dan lucht. Het is dus een kwestie van je adem inhouden totdat je beneden bent!"
De jongen vind dit een prachtig idee en bestelt direct aan de bar een ultrabeer. "Tot zo dan!" zegt hij, waarna hij zijn bier in een keer achterover slaat en met ingehouden adem een aanloopje neemt en het raam uitspringt.

Als een baksteen suist de jongen omlaag en valt hartstikke dood. De man zit aan de bar nog wat te lachen en de barman fluistert hem toe: "Wat ben jij toch een ontzettende klootzak als je wat gedronken hebt, Superman!"


die is niet leuk ... Nouw okee hij is grappig
----------------------------------------
Impact nucleair echt ik ben de bom , als de inwoners van Tsjernobyl kerngezond...
-fotosynthese-
vankwaadtoterger
Gepost door -fotosynthese- op woensdag 26-09-2007 om 19:58:47
deze is echt slecht



de baas van heineken komt bij de paus en hij zegt"ik geef je 1 miljoen euro als je bij je volgende toespraak zegt ,geef ons hede on dagelijks bier"de paus zegt meteen nee en de baas druipt af,de volgende dag komt de baas van heineke opnieuw met dezelfde vraag: zeg bij je eerst volgende toespraak geef ons hede ons dagelijks bier,en je krijgt 5 miljoen.Opnieuw zegt de paus nee,3dagen later komt de baas van heineke opnieuw hij zegt " ik geef je 1 miljard euro als je zegt:geef ons hede ons dagelijks bier" de paus kijkt bedachtzaam en hij roept naar zijn administratieassistente eej hoe lang duurt dat contract met die bakker nog!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-09-2007 @ 07:35:04 ]

----------------------------------------
free eppo & tjerkovara
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op woensdag 26-09-2007 om 22:35:57
haha, die zie je ook al vanaf zuid-afrika aankomen
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op woensdag 26-09-2007 om 22:55:13
Quote:
Nieroth schreef op 25-09-2007 @ 09:43
Er komt een jongen in het cafetaria wat gesitueerd is op de hoogste etage van het Empire State Building. De jongen gaat aan de bar zitten en bestelt een drankje. Even later komt er een man binnen die naast hem gaat zitten en bij de barman een "ultrabeer" bestelt. De barman zet een glas gevuld met bier wat ongeveer vier keer zo groot is als een normaal biertje voor hem neer. Vol verbazing kijkt de jongen toe hoe de man zijn ultrabeer in een keer achterover slaat, opstaat en met een aanloopje soepel door het openstaande raam springt. De barman kijkt hiervan niet op of om en voordat de jongen iets heeft kunnen zeggen komt de man doodleuk uit de lift, het cafetaria weer binnen lopend alsof er niets gebeurd is.
Vervolgens schuift de man weer aan de bar en herhaalt zijn vorige actie: bestelt een ultrabeer, slaat hem in een keer achterover, springt uit het raam en komt even later gewoon weer binnengelopen.
De jongen is ondertussen hartstikke nieuwsgierig geworden over hoe dan man dat nou flikt en besluit hem aan te spreken: "Meneer, ik zie u nu al twee keer hier het raam uitspringen en vervolgens heelhuids weer hier boven komen, is dat een of andere truc?" De man lacht eventjes en zegt: "Zo ingewikkeld is dat toch niet: als je opgelet hebt heb je gezien dat voordat ik het raam uitsprong een ultrabeer bestelde aan de bar en die in een keer achterover sloeg. De hoeveelheid koolzuurgas die je dan in je longen hebt is daarna zo groot dat als je uit het raam springt je zachtjes naar beneden zakt; aangezien koolzuurgas lichter is dan lucht. Het is dus een kwestie van je adem inhouden totdat je beneden bent!"
De jongen vind dit een prachtig idee en bestelt direct aan de bar een ultrabeer. "Tot zo dan!" zegt hij, waarna hij zijn bier in een keer achterover slaat en met ingehouden adem een aanloopje neemt en het raam uitspringt.

Als een baksteen suist de jongen omlaag en valt hartstikke dood. De man zit aan de bar nog wat te lachen en de barman fluistert hem toe: "Wat ben jij toch een ontzettende klootzak als je wat gedronken hebt, Superman!"


geniaal
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 26-09-2007 om 23:03:28
Waardeloos die..

Quote:
-pascool- schreef op 18-09-2007 @ 20:22
Komt een Marokkaan bij de bakker...

Marokkaan: Doe mij die ene broodje, ja toch.
Bakker: Ga je er voor betalen?
Marokkaan: Ja.
Bakker: Leugens.


hahaha kk droog


DEZE IS DOPE
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
SimonS
SimonSays
Gepost door SimonS op woensdag 26-09-2007 om 23:04:38
vind em niet zo eigenlijk.. voor de hand liggend toch?
----------------------------------------
joahh
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 26-09-2007 om 23:08:52
jaa.. maar alsnog hij is deup
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op woensdag 26-09-2007 om 23:14:51
die bakker grappen zijn geniaal man
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Dionysus
Dio_Deus is niet meer...
Gepost door Dionysus op vrijdag 28-09-2007 om 20:31:15
die grap is dope omdat.. hij gewoon dope is

dat, ga je ervoor betalen, ja, en dan leugens, het is gewoon zo droog... eerst vraagt ie hem wat, terwijl hij maar een antwoord kan geven volgens hem en daarna zegt ie leugens!

het is moeilijk uit te leggen maar het is gewoon perfect droog gedaan xD
----------------------------------------
wat nu? wat nu?
nickvg
Gepost door nickvg op donderdag 25-10-2007 om 20:51:24
Man: Hallo ik lust graag brood en heel snel!
Bakker: Kalmpjes aan ik ben je bitch niet.
Man: Zeggen er wel meer, van het een komt het ander.
Bakker: In dat perspectief acht ik de kans op snelle broodlevering gering.
Man: Hoeveel?
Bakker: Sorry zat even met m'n gedachten ergens anders.
Man: Niet erg professioneel.
Bakker: Kun je gerust stellen.
Man: Waar moet het heen met deze mop?
Bakker: Mop?
Man: Ja, daar hangt de camera haha.
Bakker: Haha ik dacht altijd: dat overkomt mij niet!



of deze

Komt een man bij de bakker...

Man: Heeft u ook moorkoppen?
Bakker: Nee wel bakkersmoppen.
Man: Shit man.
Bakker: Je zit er in.
Man: Haha shit waar is de camera?
Bakker: Geen camera.
Man: Wat dan?
Bakker: Geschreven mop.
Man: Wat een kutmop dan.
Bakker: Ja.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-10-2007 @ 20:53:51 ]
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op donderdag 25-10-2007 om 21:01:48
Die korte droge bakkersmoppen zijn king. Gewoon geniaal.

Dionysus, als je moppen gaat uitleggen ben je niet goed bezig, nooit doen
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
mcfoadon
Gepost door mcfoadon op donderdag 25-10-2007 om 22:14:28
Er komt een Marokkaan bij de kapper, ja zegt de Marokkaan, nee zegt de kapper.
----------------------------------------
We dragen kleren met klasse, vragen negeren we door te passen.
SoulRyder
that's right baby, life goes on...
Gepost door SoulRyder op vrijdag 26-10-2007 om 08:26:24
Haha die bakkermoppen is echt dope shit, ik lag helemaal krom om deze:

Komt een gothic bij de bakker...
Gothic: 1 wit graag.
Bakker: Gesneden zeker?

Komt Darth Vader bij de bakker...
Darth Vader: Luke, i am your father...
Bakker: Maar ik ben Luke niet, ik ben de bakker.
Darth Vader: Oh, doe dan maar een halfje wit.

Komt een neger bij de bakker...
Bakker: Voor jou een bruin brood zeker?


----------------------------------------
Cause in my criminal mind nobody violates the don,
I write ur name on a piece off paper, now ur family is gone.
loyal-mc
en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan?
Gepost door loyal-mc op zondag 21-09-2008 om 22:23:52
hahahahaha, ik heb 'n aantal dodelijke harde moppen voor jullie.. even wachten..

edit: hier is er alvast 1 jongens!!

Een berber, Arabier en een sousi zaten op een zomerse dag aan een terras en bestelde alle 3 een glas cola. Toen er opeens een vlieg in de glas van de berber vloog, dus de berber bestelde een nieuwe glas! Even later vloog er een vlieg in de glas van de Arabier en deze goot een beetje van zijn cola zodat de vlieg er ook uit was. En heel toevallig vloog er even later ook een vlieg in de glas van de sous, die de vlieg er uit haalde en tegen hem schreeuwde " spuug vuile dief, spuug de rest terug of ik maak je dood!!!"
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-09-2008 @ 22:27:24 ]

----------------------------------------
je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel
en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek!
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 21-09-2008 om 22:29:55
Jezus wat slecht
loyal-mc
en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan?
Gepost door loyal-mc op zondag 21-09-2008 om 22:30:13
Sousie vraagt aan zijn zoon achmed ga even naar de buren en vraag een hamer. Achmed komt terug pa ze hebben geeen hamer. Oke ga naar je oom en vraag hem. Zoon kom terug, pa hij heeft ook geen hamer. Ga naar je oom in Frankrijk. pa hij heeft het zelf nodig. Ga naar marokko en vraag je oom daaar om een hamer. zoon komt vermoeid terug paaaaaaaaa zijn hamer is vorige week stuk gegaan. pa gaat teleurgesteld zitten en zegt oke zoon pak de hamer dan maar uit de kast

----------------------------------------

Een soussie koopt voor zijn zoon een fiets.. Later zegt dat kind: "papa kijk ik kan zonder handen fietsen". Die vader zegt:"ewa geef die stuur dan verkoop ik hem".

Hij is droog, maar ik had m ooit gelezen


Oke

Er is iets ergs gebeurds dus de soussi belt 112 en zegt bel me terug
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-09-2008 @ 22:32:51 ]

----------------------------------------
je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel
en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek!
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op zondag 21-09-2008 om 22:39:41
Komt een man bij de bakker...

Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 21-09-2008 om 22:42:20
Orgineel hoor..

Quote:
Danve schreef op 11-02-2007 @ 12:26
Komt een man bij de bakker:

Man: Ik heb je moeder geneukt
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk

Bakker: Kan ik u ergens mee helpen
Boer: Doet u maaj moar een ons banoanen
Bakker: Sorry ik heb geen gehakt
Boer: Moakt niet oojt ik ben toch met de trekker

Komt een man bij de bakker...

Man: Gamalagamala
Bakker: Wat?
Man: Patat
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op zondag 21-09-2008 om 22:55:09
staat een neger op t balkon te wachten op zn mattie die zou komen. maar die gast is altijd te laat, dus hij had al 15 zak wierie gehaald.. en die neger maar smoke en smoke, ene jay na de ander. op een gegeven moment is ie zo skaf dat ie over het balkon hangt, hij verliest zn evenwicht en flikkerd naar beneden.

Omstanders rennen naar hem toe, en een man vraagt: ''wat is er gebeurd?''
zegt de neger. '' weet ik veel, ik ben er pas net.''
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op zondag 21-09-2008 om 23:00:24


Oh en loyal gastje, die van jou zijn kut.
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op maandag 22-09-2008 om 13:30:59
2 ratten zitten langs de waterkant,
komt er een water rat langs zwemmen
zegt de ene tegen de ander
kijk das me neef, hij zit bij de marine

2 waterratten zijn aan het zwemmen
zien ze een andere rat voorbij rennen over de water kant
zegt de ene tegen de ander
kijk das paul, hij zit bij de landmacht

het is fris en schietgraag ?

----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 22-09-2008 om 13:31:53
@ Eppo
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op maandag 22-09-2008 om 13:32:57
mint eastwood


waarom heeft een kut geen bogt
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-09-2008 @ 13:33:43 ]

----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0148 sec.