Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
@ die ene kerel: poedel [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2005 @ 15:16:36 ] | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
pluisje | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
![]() ![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
ja van curnx snap ik het, hij is 5 ofzo, maar boswottels... jij bent gewoon een teef. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
jij bent wel grappig | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
uhuu ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
haha, eej DEK en Boswottel julliie zijn allebij op 1 januari 1970 geboren![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2005 @ 15:30:16 ] | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 13-11-2005 @ 15:25 ja van curnx snap ik het, hij is 5 ofzo, maar boswottels... jij bent gewoon een teef. peace [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2005 @ 15:29:47 ] | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
19 november, '89 ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
ken iemand de film, Trading Places. moet diie hebben maar kan niet vinde.. ![]() | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
EY crunx als gij zoiets in mijn gezicht zegt, dan roepte gij ook om ons mama als ik u op u neus wil slagen. Kvind mijn broertje wel stoer hierzo. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
wiie is je broertje..? | ||
crunx ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Ghehehe![]() | ||
![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
poedel | ||
lijkt me best kut, met je broertje op een forum..![]() | ||
*Crunx ligt nu te bloeden op de grond* [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2005 @ 16:12:43 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
"sorry broertje, kzal het nooooooit meer doen" [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2005 @ 16:13:42 ] | ||
wat praat je..?![]() ![]() | ||
@ Crunx: hahahahhaha ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
hehe![]() | ||
bablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablabla sorry ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2005 @ 16:26:42 ] | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
ok. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Gepost door ReLex (Nederland overloper) | ||
gekke goldfinger tog..![]() damn, ben egt vaag bezig ![]() | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
me 2 | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
eey hoezo heeft relex zoon vetstoere tag? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
terwijl ik eigenlijk nog heel veel moet doen voor school enzo..![]() | ||
Quote: die ene kerel schreef op 13-11-2005 @ 16:35 eey hoezo heeft relex zoon vetstoere tag? jha dat wil ik ook.. ![]() | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 13-11-2005 @ 16:36 terwijl ik eigenlijk nog heel veel moet doen voor school enzo.. ![]() anders ik wel ![]() | ||
en dan heb je van diie iritante broertjes diie zo verwend zijn als de tering waar je dan ook nog eens op moet passen, en dan kan je al helemaal nix meer doen aan je hw.. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ik moet ook nog vrij veel voor school doen, maarja je weet hoe dat gaat ![]() | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
kben nu voor "school" bezig | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil niet veel zeggen, maar als je broertjes verwend als de tering zijn... ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
dan..???![]() | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
wordt jij niet verwend dan? | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
wat ben ik blij dat ik heerlijk niks aan school hoef te doen![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
is niie me egte broertje is kind van nieuwe vriendin van me pa..![]() | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
leuk :S | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ik snap het, ik moet nog allemaal boeken lezen en shit samenvatten.. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Duits mondeling voorbereiden zonder boeken is best lastig geloof ik. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
duidelijk | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
alhoewel, wat moet je vertellen? iets over jezelf ? | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Nope, een opdracht uit het werkboek in mn kop stampen over kijkgedrag ofzo. En een aantal pagina's lezen, snappen waar ze overgaan. Daar komt tijdens de ''overhoring'' nog een stuk dat enige improvisatie vereist bij, als ik het me goed herinner. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
hmm, ziek morgen? spijbelen morgen? bij ons kan je gewoon zegge ik heb het niet, maakt haar niet uit | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
wow man, zo'n school wil ik ook | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Nee ik ga niet spijbelen.. moet nog iets van 7 uur nakomen door wiskunde en maatschappijleer. Misschien, heel misschien dat ik morgen ziek ben (ik ben nu trouwens echt ziek, maar das morgen al over waarschijnlijk). Mjaa, ik zie wel. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
DEK, ik wil best ff mn kostbare bacillen met je delen hoor... Zal ik in je gezicht hoesten, ben je morgen nog steeds ziek... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
gelukkig is onze maatschappij leraar geschorst voor onbepaalde tijd, tja het is een belg ![]() | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |