Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
jep ![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Goh, jij hebt ook overal een oplossing voor eh... Doe je goed ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 13-11-2005 @ 18:30 Doe je goed ![]() Ghehe, zeg ik ook altijd ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
pm'en is wel hip merk ik? moet ik ook maar eens mee beginnen dan. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Wat DRAMBEKJE??? Ooh, kwil ook zo'n vettige naam achter men nick Zoiets van: Poedel gekke belg DGE Poepsap Mindfuck schwanz Of niet dan? ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
wat ..????? ik kan der ook nix aan doen hoor![]() ![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
whahahaha drambekje ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
PM naar mij naar mij ! altijd heeel spannend als "Mijn NLhiphop" ineens vuurrood is geworden ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2005 @ 18:42:48 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 13-11-2005 @ 18:41 Wat DRAMBEKJE??? Ooh, kwil ook zo'n vettige naam achter men nick Zoiets van: Poedel gekke belg DGE Poepsap Mindfuck schwanz Of niet dan? of lerraimy ? | ||
Hehe, da's een goeike ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
-dubbel- [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2005 @ 18:44:21 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() die dus! | ||
mijn jas is moojer![]() ![]() ![]() | ||
Da's meer een boswachtersjas ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
das een burton ronin oelewappert. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
armyclothes.com ofzo livio? ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
shiiit, nooit gesnowboard ofzo? | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
heb 1 keer gesnowboard. maar toen had ik een zwarte jas aan ![]() | ||
hahaha![]() | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
snowboarden is dé shit.. Ik kijk er al weer naar uit.. maar ik vind kitesurfen ng cooler ![]() en dat kan ik ook vaker doen ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
bij ons in het bos lopen altijd van diie verdwaalde skiers rond..![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
godverredomme, mijn radiofrontje ligt bij een vriendin, en die krijg ik niet te pakken. | ||
Oelewappert ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
"een vriendin" of JE vriendin..??? | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
livio, die jas he.. hij is kenker tof! ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
'een vriendin' ik ben niet meer in de luxe positie van 'mn vriendin' | ||
waar de fok zit Chester (freestyleavond..) ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
ag gosjieee..![]() moet je goed zoeken | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
hij is niet online ![]() tenminste ook niet op msn ![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Damn livio, dope jas gek ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
DIT IS PAS SLOWCHAT Een gesprekje over MSN met ROCKY J! De Gevallen Engel Wie het laatst lacht............Snapt de grap niet zegt: Gaan we wat freestyle ()_____JElle..)))) zegt: i'm sorry. huiskamer vol De Gevallen Engel Wie het laatst lacht............Snapt de grap niet zegt: bij mij ook ()_____JElle..)))) zegt: mja ik mag geen muziek aan enz De Gevallen Engel Wie het laatst lacht............Snapt de grap niet zegt: gewoon zeggen tegen u moeder "fok joew" De Gevallen Engel Wie het laatst lacht............Snapt de grap niet zegt: en ge battlet die tot ze blijtend het huis uit loopt De Gevallen Engel Wie het laatst lacht............Snapt de grap niet zegt: voila. ()_____JElle..)))) zegt: hehe ik heb respect voor mijne moeder De Gevallen Engel Wie het laatst lacht............Snapt de grap niet zegt: Ik niet De Gevallen Engel Wie het laatst lacht............Snapt de grap niet zegt: ik slaag haar elke dag ()_____JElle..)))) zegt: whaha serieus? De Gevallen Engel Wie het laatst lacht............Snapt de grap niet zegt: ja ()_____JElle..)))) zegt: jahoor De Gevallen Engel Wie het laatst lacht............Snapt de grap niet zegt: ik zeg altijd 'pijpen bitch" ()_____JElle..)))) zegt: woehahah De Gevallen Engel Wie het laatst lacht............Snapt de grap niet zegt: en als ze niet pijpt dan sla ik haar met een fietspomp ()_____JElle..)))) zegt: heheh De Gevallen Engel Wie het laatst lacht............Snapt de grap niet zegt: Met wat slaag jij je moeder? ()_____JElle..)))) zegt: meestal gewoon standaard een theepot De Gevallen Engel Wie het laatst lacht............Snapt de grap niet zegt: Hehe, da zal daar dan wel stomen zeker ()_____JElle..)))) zegt: hehe [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2005 @ 19:21:13 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 13-11-2005 @ 19:03 godverredomme, mijn radiofrontje ligt bij een vriendin, en die krijg ik niet te pakken. die ene? slecht excuus hoor om d'r langs te gaan voor vergeten items ![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ja dat deed ik, maar dr werd niet opengedaan. mooi klote | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 13-11-2005 @ 19:13 Damn livio, dope jas gek ![]() wat denk je? staat ie bij mn witte prada's ? | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Jaaa, uitstekend, goede keuze! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
hahah staat er zo bij sommige leden hiero, geslacht : O Ghehe lijkt me best kut als je niet weet of je vrouw of man bent ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
t is altijd beter als dubbelzijdig ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
kloptooo | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 13-11-2005 @ 19:34 hahah staat er zo bij sommige leden hiero, geslacht : O Ghehe lijkt me best kut als je niet weet of je vrouw of man bent ![]() als je je daarvoor niet intereseert.... ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
why zijn sommiige mensen zoo mooj![]() | ||
![]() | ![]() |
niet zo naar mijn foto staren plz...![]() ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 13-11-2005 @ 19:39 why zijn sommiige mensen zoo mooj ![]() wie? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Net ff gepoept Kreeg ook een telefoontje, het gaat goed met m'n oma ![]() | ||
![]() | ![]() |
altijd mooi om te horen... ik heb geen oma meer ![]() ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
Quote: Spirit schreef op 13-11-2005 @ 19:40 (...) wie? sommiige mensen.. ![]() | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: ReLex schreef op 13-11-2005 @ 19:40 Net ff gepoept Kreeg ook een telefoontje, het gaat goed met m'n oma ![]() lekker... [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2005 @ 19:42:50 ] ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 13-11-2005 @ 19:41 (...) sommiige mensen.. ![]() ze zei me dat ze een spiegel achter der beeldscherm heeft staan. that's it ![]() | ||
Quote: RockyJ schreef op 13-11-2005 @ 19:43 (...) ze zei me dat ze een spiegel achter der beeldscherm heeft staan. that's it ![]() jha moet ook wel met al diie mooje mensen van nlhiphop ![]() ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
bah. | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 13-11-2005 @ 19:47 bah. woord ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |