Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Nah, dat hoeft niet hoor, Ley. Maar bedankt voor het aanbod. ![]() Ik lul me er waarschijnlijk wel weer uit, ben ik best goed in, ghehe. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ja man ik ook, heb een goede babbel | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
7 uur na komen..?![]() | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
waddup NLHH... hoe is het met jullie.. morgen weer school ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
waarom hebben alle belgen zo'n leeuw als avator..![]() ![]() | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
ey mc not, waar ergens woonde gij in belgie? | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 13-11-2005 @ 17:42 waarom hebben alle belgen zo'n leeuw als avator.. ![]() ![]() de leeuw van vlaanderen [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2005 @ 17:43:42 ] | ||
aha..![]() wij nederlanders hebben ook een leeuw, de leeuw van oranje.. ![]() Het legioen laat de leeuw niet in zijn hemd staan.. Ghehe van lange frans (kk nummer) [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2005 @ 17:45:48 ] | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
hehe![]() | ||
![]() | ![]() |
jep, das de leeuw van vlaanderen.. CrunX ik woon in Kortrijk ( west- vlaanderen) en in Leuven( vlaams-brabant). gij? Ik meen mij te herrineren da Lerr uit gent is.. en gij, DGE en xlfipit wonen zeker ook ni ver van elkaar? ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
jep in geel, das in provincie antwaarpe, xflipit woont 4 kilometer fzo van ons(dge en ikke) en lerr woont in gent same me doctor [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2005 @ 17:50:12 ] | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Kortrijk! Ben ik geweest om te winkelen toen ik in Ieper was ![]() Gezellig hoor... Had daar nog warme choco gedronken, damn, nog nooit zoiets lekkers gehad ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
daarvoor zijn wij bekend, om chocolade![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Crunx schreef op 13-11-2005 @ 17:51 daarvoor zijn wij bekend, om chocolade ![]() ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
en voor bier ![]() daar zijn we ook voor bekend. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
haha egt niet dat zijn de duitsers..![]() maar eej ik heb nu ook zo'n ding achter me naam Ghehe kk dom ![]() | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
wtf is een drambekje | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Spam over de PM afkomstig van Remo | ||
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 13-11-2005 @ 17:55 haha egt niet dat zijn de duitsers.. ![]() maar eej ik heb nu ook zo'n ding achter me naam Ghehe kk dom ![]() duitsers zijn bekend om het DRINKEN van bier.. en om de kotspartijen erna.. belgen zijn bekend voor het brouwen van bier ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
jupiler en stella, je weet tog! | ||
nou wij hebben heineke![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Jupiler! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
en de echte zwaardere bieren, patersbieren.. niet zo van die hollandsen bucht.. ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Brusselse zotte! | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
en hoegaarden | ||
hahah dat jupiller ofzo dat gingen wij ook een keer een paar flesjes van halen, was met kamp in belgie. Egt kk smerig... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
jupiler is de lekkerste! | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
@ goldfinger: tjah als je geen bier lust [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2005 @ 18:01:35 ] | ||
dan drink je het niet..![]() | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
denk dat Heineken over de hele wereld een groter marktaandeel heeft dan Stella en Jupiler bij elkaar. Nederland is meer een bierland dan Belgie denk ik. ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
call of duty | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Quote: Darnold schreef op 13-11-2005 @ 18:04 denk dat Heineken over de hele wereld een groter marktaandeel heeft dan Stella en Jupiler bij elkaar. Nederland is meer een bierland dan Belgie denk ik. whahahahahahahahahahahaha ![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
De directeur van Heineken, Bavaria en Jupiler komen bij elkaar. Ze gaan wat drinken in een café en bestellen wat: De directeur van Heineken bestelt een Heineken, de directeur van Bavaria bestelt een Bavaria en de directeur van Jupiler bestel een glaasje water. Dan vragen de andere mannen: "Waarom drink je geen bier?" Dan zegt de directeur van Jupiler: "Als jullie geen bier drinken, drink ik het ook niet!" ' ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Ghehe keb een recor aan mensen online hebben op msn :54 ![]() Ghehehe | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
hehe![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 13-11-2005 @ 18:06 De directeur van Heineken, Bavaria en Jupiler komen bij elkaar. Ze gaan wat drinken in een café en bestellen wat: De directeur van Heineken bestelt een Heineken, de directeur van Bavaria bestelt een Bavaria en de directeur van Jupiler bestel een glaasje water. Dan vragen de andere mannen: "Waarom drink je geen bier?" Dan zegt de directeur van Jupiler: "Als jullie geen bier drinken, drink ik het ook niet!" ' ![]() ![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 13-11-2005 @ 17:55 maar eej ik heb nu ook zo'n ding achter me naam Ghehe kk dom ![]() Hoe krijg je dat voor elkaar ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
moet je de admins voor zuigen | ||
![]() | ![]() |
Quote: Darnold schreef op 13-11-2005 @ 18:04 denk dat Heineken over de hele wereld een groter marktaandeel heeft dan Stella en Jupiler bij elkaar. Nederland is meer een bierland dan Belgie denk ik. whaha komaan ![]() egt niet.. denk eens na , bijvoorbeeld die reclame op national geographic channel een jaar fzo geleden zo van " de oranje gekte slaat weer toe, oranje petjes , oranje..*blabla* , en oranje bier, maar wel door de belgen gebrouwen natuurlijk want het moet drinkbaar blijven. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Quote: Leyla schreef op 13-11-2005 @ 18:09 (...) Hoe krijg je dat voor elkaar ![]() haha weet ik veel hebben diie mensen gedaan, omdat ik ook zo'n ding wou | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Oh ok, en ben je nu blij ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
neuj, vind het stom![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
drambekje... de fok? wie heeft dat verzonnen? en wat betekent het eigenlijk? laat maar, weet het al ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2005 @ 18:21:20 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 13-11-2005 @ 17:57 Spam over de PM afkomstig van Remo | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
Remo spammen? Zal wel denken als me maatje chillendewijs niet meer mag spammen voor onze 13 in een dozijn website ga ik het wel doen? ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Moet je daarvoor zeiken bij spade? Mooi, weet ik dat! ![]() ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Daarvoor kan je zeiken bij mij ja, bij mij kan je voor alles zeiken trouwens ![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Woehahaha, nou, dat moest je niet zeggen, nu word je geflipt van iedereen die bij jou komt zeiken ![]() Oh, maar wacht, dat kan jij wel aan natuurlijk, aangezien je meer dan perfect bent enzooo ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |