Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 13-11-2005 @ 20:35 Wat doe je dom...wiie..? | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
haha sorry maar ik snap het niet meer![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Dat bedoel ik ![]() | ||
ag schijt, wat zijn julle aan het doen..? | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Geschiedenis huiswerk maken | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
waarom was ie gesloten ![]() | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
daarom ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
tantu spangelix | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
verhalen zijn stom mcn een recensie schrijven is leuker ![]() Kan je alles lekker droog afbreken ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
jamaar, dat is niet de opdracht ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 13-11-2005 @ 20:49 tantu spangelix ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Ja kijk als ik een verhaal moet schrijven doe ik niet 13 in een dozijn verhaaltje maar gaak het ofwel ongelooflijk droog of shokerend maken. Wat de leerkracht vind interesseert me dan niet, ik hou me eigen stijl Ze moet me er toch doorlaten als ik geen schrijffouten (wat ik zelden doe) maak. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
Livio nanga ya takru fesi, mi gi yu wan kofu yu ka boi ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
obie wan kanobi! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ke bo ker brada? bo mama pendeu! | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
btw, de second level is ook zo uitgestorven als wat.. ![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben echt lame, herinner me opeens dat ik over Barbapapa heb gedroomd vandaag ![]() Ok, waarom vertel ik dit... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Waarom is "NLhiphop member foto topic deel 6" op slot? ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
![]() | ![]() |
Osiris soor mi tak miem abif tan tak sranang tongo no so a tongo ow lasi ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
*kuch* Iemand ging erg offtopic... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
omdat ze heel de tijd off topic gingen![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 13-11-2005 @ 20:52 Ja kijk als ik een verhaal moet schrijven doe ik niet 13 in een dozijn verhaaltje maar gaak het ofwel ongelooflijk droog of shokerend maken. Wat de leerkracht vind interesseert me dan niet, ik hou me eigen stijl Ze moet me er toch doorlaten als ik geen schrijffouten (wat ik zelden doe) maak. help mij dan eens ff'n met een onderwerp ![]() ik vind niets beter dan: enaamt Mc Notorious, wel af en toe een beetje veel weed rookt. en ik zal ervoor zorgen dat de eerste letter van de eerste 16 regels " fuck de leerkracht" vormen. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ja, die iemand die off topic ging, was ook ik, tot mijn spijt ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
das heel irritant angelix... ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 13-11-2005 @ 21:03 Ik ben echt lame, herinner me opeens dat ik over Barbapapa heb gedroomd vandaag ![]() Ok, waarom vertel ik dit... beetje kinderlijke ziel? ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
hoort erbij he.. kind in mezelf... ![]() van wie was dat nummer ook alweer??? [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2005 @ 21:10:02 ] ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 13-11-2005 @ 21:06 (...) help mij dan eens ff'n met een onderwerp ![]() ik vind niets beter dan: enaamt Mc Notorious, wel af en toe een beetje veel weed rookt. en ik zal ervoor zorgen dat de eerste letter van de eerste 16 regels " fuck de leerkracht" vormen. Euhm ff denken Het is altyd leuk om een onderwerp te nemen waar je tussen de lijnen iets wat je niet zint door het slijk kan halen. Bv je denkt aan weed, oke je schrijft over iemand dat blowt en dan haal je de regering door het slijk omdat ze niet willen legaliseren fzow. Je schrijft over een jongen die elke dag blowt en er mentaal aan verslaafd is, maar geen negatieve consequenties (behalve de verslaving) aan overhoud. En op een dag heeft hij geen geld en doet hij alles om aan dope te geraken, en hij gaat net een stapje te ver (vul zelf maar in). Kan je dat stapje te ver op de regering schuiven nzo. Maar om dit netjes neer te schrijven heb je talent nodig ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
Shiiit ![]() oke.. ik zal proberen, lijkt me moeilijk ik zie wel wat ik ervan maak. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Tim & Tomster @ Groninger ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
sla is lekker. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
shakira is ook lekker | ||
![]() | ![]() |
sla is voor konijntjes, kebap is lekkerder. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
maar toch is shakira geen sla! | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Sla is vies ik heb hoofdpijn | ||
![]() | ![]() |
correct. maar als je shakira in een kebap zou steken, dan zou ze pas lekker zijn. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
haal die zak dan van je kop ReLex. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
MCN, het opkrikken van je post gaat je goed af he ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 13-11-2005 @ 21:29 sla is lekker. word! | ||
![]() | ![]() |
uh? opkrikken vn mijn post? nee, eigenlijk de laatste dagen was ik hier niet meer zo vaak, en nu is het saai op msn, dus zit ik wat op NLHH ![]() jullie zijn 2de keus ![]() en als je het niet opviel ik ben hier gwn 2 weekjes iets minder geweest, hiervoor poste ik altijd zo veel.. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
lalala ik verveel me ! | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
oh had ik niet in de gaten .. hoe gaat t met je zuske ? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ja goed, thanks for asking ![]() | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Den haag was dope gister ![]() Sinterklaas kwam, en niieuwe patta's ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
moe | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
sinterklaas heeft mij gisterochtend wakkergemaakt met zn houseremixjes. | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb gister de hele dag gewerkt met sinterklaas muziek op de achtergrond![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
net terug van een heerlijk avondje uiteten.. en sinterklaas heb ik vandaag ook nog gezien man, hij chillde met ze pietjes | ||
![]() | ![]() |
livio ga je met ons mee eten in Elburg bij de Haas op 5 december? ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
wie zet er vanavond allemaal zijn schoen? | ||
![]() | ![]() |
Ik zet m'n wekker. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |