Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
het is geen vrijstaat, ga niet onnodig topics non stop omhoog kicken. Dat soort slap geouwehoer doe je in de kroeg toch ook niet... # topics als Hey ik ben nieuw! of Hey ik ga weg/kom terug doen we niet. Om voor te stellen is een apart topic # net als in de rest van SLP wordt het ook hier enigzins op niveau gehouden.. SLP en SC zijn geen vrijbrief om onzinnig te zijn # slowchats doen we hier alleen in de Slowchat topics. Maar hier geldt slowchat = slowchat!! Dus geen onzinnige dingen en ook niet om te laten merken dat je online bent of dat je iets gaat doen. # topics zoals: Ik verveel me! doen we ook niet meer # hoi en doei zeggen we al vaak genoeg, hoeven we in slowchat niet te horen # hou het niveau van de topics buiten het slap geouwehoer forum normaal en post daar op de juiste plaats. voor de rest hou je je aan de normale regels, gescheld en persoonlijke bullshit tegen wie dan ook wordt verwijderd. # De topic starter (slugger D) is een gore klootzak! [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-06-2006 @ 13:06:16 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
tss ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz | ||
![]() | ![]() |
tffffoeeee ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
stelletje urban wannabe's spreek abn ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
a sagbhe ik wou laatste zijn ga je spammen ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Er is maar 1 manier om de straattaal vaardig te worden en dat is met behulp van urban galgje. | ||
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 08-06-2006 @ 12:59 stelletje urban wannabe's spreek abn ![]() ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
hahaha @ úrskáñ ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
helmond is voor homo's | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 08-06-2006 @ 13:07 helmond is voor homo's lekkere wijven met een zacht G daarro.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Quote: Ozcan schreef in de vorige slowchat.. ben jij ook zo'n Poolse arbeider die onder erbarmelijke omstandigheden moet werken Nee, anders zou ik dit waarschijnlijk niet eens kunnen typen. Ik ben 'n scholier met weinig andere mogelijkheden in de buurt, en vrije tijd teveel door vroege zomervakantie. Dus eh, werk ik 's ochtends in de kas. Shit is niet uit te houden van 7 tot 5, ik zeg 't je... | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
si.. ik merk dat het niet uit te houden is, het is nog lang geen 5'en en je bent al thuis..![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-06-2006 @ 13:10:19 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
pang pang ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
pang pang ik ben ervantussen, wayo. | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Daarom zeg ik, Ozcan, ik werk alleen 's ochtends ![]() Ik ben d'r ook vandoor, bier halen en chillen in een botsauto of zo. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 08-06-2006 @ 13:10 pang pang ik ben ervantussen, wayo. # hoi en doei zeggen we al vaak genoeg, hoeven we in slowchat niet te horen laat dat een waarschuwing wezen, volgende keer ban ik je ass ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, volgens mij kunnen mod's helemaal niemand bannen. ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
Quote: doe je stoer dan edit : pascool zou komen niet jij :x [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-06-2006 @ 13:22:44 ] ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 08-06-2006 @ 13:19 (...) doe je stoer dan ik stond dinsdag om 8 uur bij den haag cs voor de burger king met een double bacon cheeseburger in me hand en optimus rime naast me maar geen semi stoer pubertje gezien, had ook niks anders verwacht (vandaar de hamburger), dus jij mag pas weer stoer doen tegen mij als je je grote mond waar maakt hehe | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Waarom doe je stoer op een forum osiris ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 08-06-2006 @ 13:19 (...) doe je stoer dan edit : pascool zou komen niet jij :x whut? | ||
![]() | ![]() |
komt omdat ik op dit moment de enige man op kantoor ben en die slet me niet ff in de pauze wou afzuigen, dus kom ik mijn frustratie hier uiten maar als het je niet bevalt dan ga je met je hoofd toch terug naar hhk blokeer je haat ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben ook enige in kantroor.. ben op de plek van me werkgever gaan zitten.. betere stoel ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
Sjaklak Wat vinden jullie hier van in die battle topic is het dood en wil graag een mening ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
zo een betere stoel zou ik een moord voor doen op dit moment thuis heb ik zo een lekkere leren buro stoel met vering en massage sjit hier zit ik op zo een krakkemikkig buro stoeltje ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
die heb ik ook op mijn plek.. maar mijn werkgever heeft ook zoon chille leren stoel.. daar ziit ik altijd als hij in de rechtbank is ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
aight das wel relax, wat voor studie doe je dan in den haag? maja ik heb wel 4 capri-sonne dus ik overleef het wel ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
Ik studeer Communicatie bij INholland Ik heb hier een koelkast vol Ipsei flesjes ![]() en heb geld gekregen om een ijsje te halen straks ![]() Dus ik red het ook wel.. En Swike zorgt voor de muziek ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
http://www.johnsadowski.com/big_spanish_castle.html fokking lijp, 30 sec naar stip op plaatje kijken, dan zonder je ogen te bewegen muis over de foto halen en ipv zwart wit (wat de foto is) zie je em dan in kleur mmm ik doe mer aan de inholland, maar ik ben al tijden niet op school geweest je bent toch niet die mafkees met dat truckerspetje en die zelf gemaakte tag er op? ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
hehehehe, koel ![]() | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha gruwelijk Osiris. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
zo he die is vet maar nee dat ben ik niet ik ben pas eerstejaars daar ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 08-06-2006 @ 14:29 En Swike zorgt voor de muziek Yeaaaaah. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
http://img104.imageshack.us/my.php?image=lindsey8qr.swf zelfde principe maar beter plaatje ![]() @muss, hahaha ik heb de intro van dit jaar begeleid, zat je daar ook tussen ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
haha ja man.. ik trok veel op met de begeleiders.. denk dat je me wel kent dan haha ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
hehe dope Swike, deze rockt ook op mijn telefoon Kan je zo ff Ik Meen 't Echt draaien? edit* verkeerde topic :S [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-06-2006 @ 15:09:10 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 08-06-2006 @ 15:08 hehe dope Swike, deze rockt ook op mijn telefoon Kan je zo ff Ik Meen 't Echt draaien? edit* verkeerde topic :S Ik Meen 't Echt, van wie is die ook alweer... ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 08-06-2006 @ 15:12 (...) Ik Meen 't Echt, van wie is die ook alweer... D.A.C. (Grootmeester Jan volgens mij) ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 08-06-2006 @ 15:16 (...) D.A.C. (Grootmeester Jan volgens mij) correct ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Die rijms in die track zijn dope, hij gaat echt heel lang door op dezelfde klank. Mensen slapen echt op GMJ zn rijmstylo. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
gmj rijmt lekka lekka zelfde als diggie dex die man heeft de illste flows van nederland ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
zeker weten diggy dex vind ik beter als Djiggy Dje maar heb maar 2 nummers van hem Glazenwasser en Dubbeldik | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
kan je glazenwasser uppen? | ||
![]() | ![]() |
jawel komt eraan | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 08-06-2006 @ 15:28 jawel komt eraan hij is dope, kende hem nog niet.. ik dank je edit; oeoe, extince er door heen gemixed hehe [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-06-2006 @ 15:45:44 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
ja diggy dex heeft zeker skills vind hem sowieso de beste van DAC maar zijn er wel meer nummers van hem alleen of alleen die 2? | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
GMJ vind ik maar een schreeuwende mongool, alleen Ik Meen 't Echt is dope, en dan bedoel ik niet die kankergare remix op dat album van 'm. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 08-06-2006 @ 15:46 ja diggy dex heeft zeker skills vind hem sowieso de beste van DAC maar zijn er wel meer nummers van hem alleen of alleen die 2? ik kende verder niets van hem solo...., dit is ook nieuw voor mij. Maar als je hebt, is het natuurlijk altijd welkom .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik Meen 't Echt heb ik niet meer op deze computer staan. Nieuwe computer... Kan iemand hem uppen? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |