Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Ja, duidelijk. Zo hoort het. | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
papecityyyyyyy....... voor je kankerbek ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Shit, morgen werken. Ik ga maffen. Pascool, succes met je 'te grote' zak wiet, ghehe. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
nou het zit zo fransen klappen stokbroden en dat past niet in broodtrommeltjes (eey ik heb die kankeropdracht niet bedacht) ik moet de oplossing fixen en een poster maken voor lange broodtrommels met een franse slagzin. gewoon iets simpels als: ''nooit meer je stokbrood in een plastic zakje'' ofzo ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
hehe dankje, slaapwel | ||
Tudom Lul wat je wil ![]() |
![]() | ![]() |
Van wiet krijg je kanker... maar 't is wel lekker ![]() ---------------------------------------- Wat wil je doen dan? | ||
![]() | ![]() |
van pepernoten ook, en van shag en van uitlaat gassen en van euh, nog veel meer.. maar lekker is het zeker.. op die uitlaatgassen na dan | ||
![]() | ![]() |
bomen zijn gay ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
word jo | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
la boîte plus loin! > de te verre trommel ! jamais encore votre pain dans un sachet de plastique ! | ||
![]() | ![]() |
kenker ik reageer op alles, ff wat anders gaan doen | ||
![]() | ![]() |
kaya danku! ![]() ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 08-06-2006 @ 23:29 kenker ik reageer op alles, ff wat anders gaan doen ga anders je plaatje veranderen , straks bust ik nog op mijn monitor | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 08-06-2006 @ 23:22 ''nooit meer je stokbrood in een plastic zakje'' Die zin zou ik zeker nemen xD ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kaya schreef op 08-06-2006 @ 23:31 (...) ga anders je plaatje veranderen , straks bust ik nog op mijn monitor hehehehe sugesties? ben em ook wel zat eigelijk merrijn negeerd me | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Een foto van je tè grote zak wiet? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
bonsoir.. hoe is de stemming.. is er beef? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
dat kost moeite man foto maken van tel halen uploaden kleiner maken, nja pascal en moeite? naaaah | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ait, een foto van het internet van iemand anders' tè grote zak wiet dan? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Bonsoir Oscar, mais non ... pas de boeuf ! | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 08-06-2006 @ 23:35 bonsoir.. hoe is de stemming.. is er beef? ja, ze zwillen me slaan Özcan ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 08-06-2006 @ 23:37 (...) ja, ze zwillen me slaan Özcan ![]() Noedels weer? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
die laatste aflevering van Najib Loopt Warm ... daar hebben ze het over Huussuh | ||
En zn vrienden!!! En ze zeiden dat ze stokken tussen de spaken van mn rollatorkarretje wilden duwen! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 08-06-2006 @ 23:39 En zn vrienden!!! En ze zeiden dat ze stokken tussen de spaken van mn rollatorkarretje wilden duwen! ![]() weet jij waar zijn huis woont ![]() pakken wij hem eerst ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Jamaar hij heeft een veel sneller karretje dan ik! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/vara/najiblooptwarm/bb.20060603.asf 21min25sec | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Potverdikkeme! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Zo naar denhaag, ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
MasterComposer Zwolle |
![]() | ![]() |
ok ---------------------------------------- ik ben niet de beste er is alleen geen betere | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
zo9 naar het tosti ijzer | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben al weer aan het werk.. Wat ga je in Den Haag doen Prow? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
moet werken, barbequen dus, ik niet snappe dat mensen daar om half 1 al zin in hebben.. meestal barbequen we pas rond half 7 ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
hehe wat voor werk doe je dan als je werk bbqen is?? of is het een meeting met clienten enzo? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
slager | ||
![]() | ![]() |
nee gewoon werke bij een barbequecatering die op landelijke niveau partijen draait![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
aah dus jij verzorgt het vlees enz en moet daar beetje bakken is wel lache job ofniet? | ||
![]() | ![]() |
ja lijkt me wel lachen.. elke dag gezellig bbqen :p biertje erbij topbaan ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
MuSS, ken je ff langs komme hier met een jerrycan benzine ? ff de zooi in de fik hier ![]() | ||
![]() | ![]() |
ik heb gisteren hollands geheime wapen gekocht voor het wk![]() | ||
er zitten echt veel teringlijers op soulseek ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik heb 2 roze fatboys! ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Mx Fortune schreef op 09-06-2006 @ 10:21 MuSS, ken je ff langs komme hier met een jerrycan benzine ? ff de zooi in de fik hier ![]() hehehe helaas ik ben aan het werk. maar anders ga je toch even naar de Shell ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 09-06-2006 @ 10:31 ik heb 2 roze fatboys! haha http://inkoopacties.net/ia/4nzgt6lm/1 betaal jij 1000 voor 2 daar heb je er 240 voor 2 | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 09-06-2006 @ 10:41 (...) haha http://inkoopacties.net/ia/4nzgt6lm/1 betaal jij 1000 voor 2 daar heb je er 240 voor 2 Ghehehe das waar, maar ik hebben meer geld als jij dus ik kan dus die van 1000 kopen :$ ---------------------------------------- .... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
tsja.. maar ons zeeuwen bien zuunig | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik ook![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
ff najib amhali kijken | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 09-06-2006 @ 10:28 er zitten echt veel teringlijers op soulseek Word, daarom gebruik ik het ook niet meer word gek van die stoere intertnet mannetjes..... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
tsja ik beperk daarom maar mijn userlist | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |