Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
LIJN 5 PRESENTS Live: Appa, Winne, Salah Edin, Jiggy Dje, QF & Nina, Lange Frans & Baas B, Tasha's World, Typhoon. DJ's Real el Canario en Mr Wix. Hosted by Sulay Reval en Andrew Makkinga. Kleine zaal: JamRock Radio Special - DJ Waxfiend, Shyrock, Amolab en Brooklan Basement. SHHHHHH: BreakBaar vs. Classic Material - DJ Allstar Fresh, Djeff & Nalden. Aansluitend Paradisoul & Lijn 5 Afterparty. Voorverkoop vanaf zaterdag 03 juni. zet voorverkoop in je agenda aanvang: 20.30 uur entree: 15,- incl. Voorverkoop alleen bij AUB en Postkantoren. http://www.paradiso.nl/agenda.php?offset=0&id=3581 Miss zie je me morgen als je hier heen gaat als ik ga ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-06-2006 @ 21:39:36 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 08-06-2006 @ 21:38 LIJN 5 PRESENTS Winne, Jiggy Dje, Typhoon. de rest is typisch iets voor jou, hy ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Mjah, als je Hyreme's teksten leest zijn ze wel kk dope! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik kom juist voor: Winne, Jiggy Dje, Typhoon. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
haha wat doen lange en baas tussen die namen ![]() ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ja wij horen er tussen te staan rijmpiet ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 08-06-2006 @ 21:41 Ik kom juist voor: Winne, Jiggy Dje, Typhoon. hap | ||
![]() | ![]() |
Hyreme ga eerst ff audio opnemen dan :o straks klink je kk wack :') ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ja ja ik kom volgende week bij jou goed.. waarom doet mijn mic het wel bij jou :S ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Omdat ik kenkerruig ben, weet je toch! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
nee omdat jij misschien een betere pc hebt.. omdat je je baas bij bcc hebt gepijpt ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Whaha nee man, deze pc komt bij mediamarkt vandaan maar sst daarover whahaha :p ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
waaah ga ik tegen je baas vertellen vriend.. wordt je ontslagen hahaha.. mja zal ik op die beat van papparazzi of zo spitte of regel jij een beat? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Owke welke gozer hier wil een beat maken voor hyreme? ![]() ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
hihi ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Eey ik heb nooit gezegd dat ik dope ben in die shit of zo.. Dat zal maar moeten blijken ok ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Ze reageren niet man, ik kan niet regelen zullen we topic openen en dat jij gaat smeken om een beat? :o ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ja en dan gaan we gelijk ff wat crack regelen voor je ma ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Ja is goed man, ff vragen hoeveel ze wil ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik heb nog wel wat van mijn moeder.. die D-Neger is ook overal bezig.. mja laten we dit gesprek maar verder op msn zetten.. anders wordt ik gebanned ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
10 kilo wil ze man ze wil ook graag je pik eten zei ze :x [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-06-2006 @ 21:55:31 ] ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
nahh, nu kan ik het niet meer volgen. Vond het net zo interessant. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik stuur je wel het msn logje ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Nee man wat schijt jij vriend? Ga gewoon hier verder, je kan toch nieuwe naam maken :o je bent toch niet geliefd dus beter blijf je dan anoniem :p ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
![]() Ik ga nu naar beneden, lees het morgen wel weer. Morgen 1e 2 uur tekenen a.k.a. kunstgeschiedenis.. ![]() | ||
![]() | ![]() |
Haha succes, hey maar Hyreme me moeder wacht man ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ja sorry.. me moeder heeft alles genomen.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Ja maar ze wacht op je pik toch, vind je toch geil zonder kunstgebit enzo :x ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik weet man.. mja die shit moet maar lekker een andere keer.. ik krijg overmorgen nieuwe lading binnen.. ga ik gelijk ff langs d-neger.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Zogenaamd groothandelaar en pimpmachine hierzo hoor. Die meisjes lopen hard weg voor hem :p ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Als ik ze dat beveel ja ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Tuurlijk :o zogenaamd zijn het je slaafjes ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Last van m'n rug, kut botsauto's. | ||
ey, gesprekken onderling doen jullie maar via MSN.. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Wacht maar mensen als ik nlhiphop ga overnemen over een paar jaar hehe ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Schaduw wilde je ook meepraten dan? :o ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ROCKA schreef op 08-06-2006 @ 22:06 Last van m'n rug, kut botsauto's. nu al kermis? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 08-06-2006 @ 22:07 (...) nu al kermis? Jup, altijd rond deze tijd van het jaar bij ons. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Je komt in ieder geval niet van een koude kermis thuis! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Nouw schaduw krijg je daar een harde pik van? wilde je ook nog fluistere offe? ^^ ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Quote: Stoeprand schreef op 08-06-2006 @ 22:06 Schaduw wilde je ook meepraten dan? :o Ja, ik wordt overal buitengesloten ![]() | ||
![]() | ![]() |
Ja we willen geen schaduw vriend we willen zon! en je word smeris dus dat is logisch he, de meeste mensen houden niet van smerissen ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
en vooral zo'n tuigneger als jou niet he stoeprand ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
geen zon zonder schaduw, vrind ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
Ja zal ik je morgen ff aftuigen? :o ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Aftuigen hahaha.. gast de enigste manier om mij in te maken is als je me wilt wegblazen met die stinkadem van je haha ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
:o wie heeft het over wegblazen? Dat soort kinderen als jouw moeten we opblazen! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Wat moeten we toch van jou denken.. De ene keer een tuigneger De andere keer een kaaskop En nu weer een zelfmoord terrorist.. Je bent een veelzijdig iemand man.. heb je last van meerdere persoonlijkheden ? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 08-06-2006 @ 22:07 Je komt in ieder geval niet van een koude kermis thuis! Nee. Maar wel met 'n gekneusde pink, overigens. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |