Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
ik kende um al, deze is ook leuk David Chappelle | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Buitenwesten buitenbad! | ||
McGrindHustler MGH ![]() |
![]() | ![]() |
Hatsjoe ! hooikoorts![]() ---------------------------------------- MGH | ||
![]() | ![]() |
ah, dat lijkt me echt een hel. Zo bbq ![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
schaduw kan ook blij zijn. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Die Chapelle dat ie GTA is is kankadope, uit die aflevering met playa haters ball... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
jazeker, Damn ons zwembad is nog steeds niet vol.. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 09-06-2006 @ 18:45 jazeker, Damn ons zwembad is nog steeds niet vol.. heb je je laptob mee? cyber zwemmen | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 09-06-2006 @ 18:42 (...) Die Chapelle dat ie GTA is is kankadope, uit die aflevering met playa haters ball... dees? | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 09-06-2006 @ 18:46 (...) heb je je laptob mee? cyber zwemmen laptob, leuke woordspeling ![]() maare, ik zeg nog, zwembad is nog niet vol. Dus ga er nog niet in zitten. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
jij vermaakt je vanavond wel? | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Nee, die gaat vanavond niet op.. dit is de voorpret alleen al.. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-06-2006 @ 18:51:37 ] | ||
![]() | ![]() |
ghe ghe JEZES WANNEER WORD GVD DIE BBQ NOU ES HEET? ( kan ik me dan druk om maken he...) | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
zet je computer uit & ga je druk maken op de barbekjoew | ||
![]() | ![]() |
Doe ik, laters mensen. | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Ej joh klootviool, gewoon ff lekker peukie roken! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Juistem! ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
hahahaha kenker die gta is dope ey ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Check Dit Trouwens, een bombay filmpje van een vriend van me ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
Hehe wel lachen deze shit man! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Damn wat is het heerlijk in de achtertuin met een chill muziekje en een sigaretje en een Jupie. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
eey stoeprand speel jij WoW? Zoja ( onder de naam stoeprand ? ) [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-06-2006 @ 21:08:51 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
hyreme welke server speel je? | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Killrogg Bij de guild Leger van Oranje dacht ik.. Nightelf - Druïde [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-06-2006 @ 21:18:49 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
mm daar heb ik geen chars![]() ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
haha.. als ik ff goed geleveld ben ga ik wel nieuwe chars maken op andere servers.. maar ben net 2 a 3 weken begonnen.. en eigenlijk speelt me broertje het meest ![]() Dus ik heb met mijn night elf maar miss 8 uurtjes gespeeld en ben op level 11 mja ik ga ff verder ermee later ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
zo t was in een best wel vervalle buurt van denhaag, of heel denhaag is vervallen... maar t was een barbeque voor lichamleijk gehandicapten geloofk want er liepen maar weinig normale mensen rond en die waren geloof ik begeleiding... het 'bedrijf' heette kessler, voor als iemand dat kent ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wat moes je doen dan ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
nop speel ik nie wat is het? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
every nigga in the hood got guns maybe that explaines why most of the nigga's in the hood die young ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
elke boer in het dorp heeft klompen mischien verklaard dat waarom alle boeren jenever dronken | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
dies niet zo straat, g ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
nee die is weilands ouwe | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Waddap met de Backstreetboys Pas? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
ja fan he I want it that EUH way.. dat zegge ze echt check dat nummer maar | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ait g, dat is die eckte weiland shit. Mijn ma had mijn hasj gevonden vandaag. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
hahahah kut voor je ouwe wou ze mee smoken? | ||
![]() | ![]() |
Dus? ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe nee dat nog net niet. ![]() Maar ze vond het niet zo erg, zolang ik maar beloofde het niet meer te doen. Ook niet zo slim om dat op de tafel in de kamer te laten liggen he... ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
hhhahahahaa het beloven om niet meer te doen? ait nee is cool ma ik gooi dit weg en smoked noooooit meer... lalalala | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 09-06-2006 @ 22:53 hhhahahahaa het beloven om niet meer te doen? ait nee is cool ma ik gooi dit weg en smoked noooooit meer... lalalala Hehehe, maar ik mocht het niet weggooien van d'r, ze ging het bewaren ofzoiets... Jaaaaaaaaaaaja... ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
hahahahahahahha lijpe ma ouwe, "nee jonge ik bewaar de hasj wel even voor nader onderzoek" hahahaha | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Shit man, dalijk zit ze hier zwaar te spacen in de kamer. Ik mag het niet gebruiken van haar, maar wel bij een vriend van haar vriend zegmaar in een dikke loods in Rotterdam heel de dag lekker toppen knippen... Hahaha, leipe shit, paar toppen in mn zak, hoppaaaaa. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Whaha, doodsmoken daarzo! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
huh je mag het niet gebruiken maar ze brengt je er wel mee in aanraking? hahaha das net zoiets als een kindje een lolly geven en zeggen maar niet aan likken he! shit werkt niet ouwe | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
anders loop ik hem wel te spacen we swerious zwaar bezopen met zn allen, ik hoor swerious schreeuwen![]() ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Shit werkt inderdaad niet. ![]() Achja, kennelijk vindt ze het niet zo erg, ik dacht dat ze echt helemaal door het lint zou gaan, flippen als een mofo jeweet. Maar dat viel dus ook wel weer mee... gelukkig voor mij ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jos de Boss schreef op 09-06-2006 @ 22:59 anders loop ik hem wel te spacen we swerious zwaar bezopen met zn allen, ik hoor swerious schreeuwen ![]() ![]() Heb je daar een mic? Dan moet je iets heel droogs opnemen met z'n allen en dat versnellen, kopiëren en dan 4 keer onder elkaar zitten en dan van eentje de stem hoog zetten en de andere heel laag. Kapot ga je dan van de lach gast. -edit- Zal binnekort eens dat ding van 15 minuten uppen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-06-2006 @ 23:02:17 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Mijn stiefpa haalt altijd wierie voor me, en smoked mee. Best handig! | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |