Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Melk en koeien, lalalala. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Melk en kutjes lalala. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Slapen en zweten lalala. doei. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Doei Doei. | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
nou ik ga ook daaaaaaag ---------------------------------------- bla | ||
![]() | ![]() |
Dat zeggen vrouwen altijd, twee keer doei. Ik hou het bij 1. Doei. | ||
![]() | ![]() |
Laten we een goed gesprek hebben tanya. | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
nou heb k al 2 x gezegd dat ik ging,.. en blijf k nog steeds ---------------------------------------- bla | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
vrouwen weten niet wat ze willen ---------------------------------------- son get wrec | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
weet k ook egt niet op dit moment.. wil ik chillen/slapen.. ---------------------------------------- bla | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
luister naar nas en blijf gewoon op ---------------------------------------- son get wrec | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
ja effe lekker cdtje pakken ---------------------------------------- bla | ||
![]() | ![]() |
We gaan door tot vrijdag ochtend. Ik heb zin in morgen ![]() beter gaan jullie nu vragen waarom. | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
oke tis geen nas geworden maar 2pac.. en btw wat is er morge? ---------------------------------------- bla | ||
![]() | ![]() |
Komt een dame langs.. En nee, het is geen hoer. | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
oehhh nice ![]() ---------------------------------------- bla | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
ach ik doelde ook alleen op een citaat van nas:"I never sleep cuz sleep is the cousin of death" ---------------------------------------- son get wrec | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- bla | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Wie zijn dé drie producers? LD50, Sam, FF? ( van dit forum dan) ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
Dat denk ik ook. EN swike natuurlijk! [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-07-2006 @ 02:30:08 ] | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: Sadar schreef op 27-07-2006 @ 02:28 ach ik doelde ook alleen op een citaat van nas:"I never sleep cuz sleep is the cousin of death" Das niet echt van Nas dacht ik. Eerder van de bijbel ofzo. Edit: van origine dan he [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-07-2006 @ 02:31:38 ] ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
![]() | ![]() |
Waar blijft dat goede gesprek ![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
En toen was het 2 over half 3. En toen ging ik mn nest in, aju! | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
ik heb de bijbel niet gelezen maar dat zegt hij wel degelijk in n.y state of mind, misschien dat hij terug verwijst naar de bijbel, dat kan. Edit: nooit gezegd dat hij van origine van hem was [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-07-2006 @ 02:33:36 ] ---------------------------------------- son get wrec | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
het gesprek heeft het niet gehaald rip ![]() ---------------------------------------- bla | ||
![]() | ![]() |
Hee Tanya, ik heb jou eigenlijk nog nooit gezien hier of kennis met je gemaakt. Bij deze, ik ben Iminic. Jouw naam, van welk land is het afkomstig? ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
ik ben goed in gesprekken, vooral virtuele gesprekken. ---------------------------------------- son get wrec | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
en nu echt!! DAAAAAAG SLAAP LEKKER sorry sadar.. me bed roept [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-07-2006 @ 02:34:41 ] ---------------------------------------- bla | ||
![]() | ![]() |
Haha, Sadar, wil je m'n msn? Ah, hell: mistadevil@hotmail.com ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Ik zal maar genoegen nemen met jou alex ---------------------------------------- son get wrec | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Noedels, Spook en Nav zijn inderdaad 3 dope producers die wel een eigen topic verdienen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-07-2006 @ 03:48:17 ] | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
battlecat doet sc op zijn grondvest schudde ---------------------------------------- son get wrec | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
brutus zoekt zijn nest op ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BattleCat schreef op 27-07-2006 @ 03:44 Noedels, Spook en Nav zijn inderdaad 3 dope producers die wel een eigen topic verdienen. tsss better think twice ---------------------------- maar ik ben weg kinders ben naar het strand.. alleen zie ik wolken verdomme [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-07-2006 @ 08:14:23 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
shit goeiemorgen NLHH. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Wie zijn dé drie producers? LD50, Sam, FF? ( van dit forum dan) En Iminic en apro*kuch* ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-07-2006 @ 10:14:42 ] ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
mogguh | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
kom je thuis uit 40 graden, regent het de volgende dag ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
lekker toch, wou dat het hier regende | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
goedemorgen.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
ik hou niet zo van regen ![]() jij zit denk al 2 weken in dat weer en wil nu weleens wat anders, of niet? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
twee? hoe lang is het al hittegolf... pokkehitte! Wat regenbuien en 23 graden zou wel even mooi zijn nu | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
tja ik kom van Spaanse kust, daar is het lekker warm. hier is t idd maar benauwd dan, Nederland hè. snap ik dat je ff wat anders wilt. ga je nog ergens heen of ben je al ergens geweest? | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hier was vanochtend een lekker buitje toen ik moest werken. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
hier (nog) geen regen te bespeuren. maar het is wel al een heel stuk frisser dan gisteren. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Dour maar dat schoot ook niet echt op met 4 dagen 30 graden ![]() volgens mij moet je buiten europa voor wat verkoeling | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
wier zijn die DRIE PRODUCERS dan? ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 27-07-2006 @ 10:49 hier (nog) geen regen te bespeuren. maar het is wel al een heel stuk frisser dan gisteren. Hier ist Tsunami | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
hier is het ook koeler ![]() ---------------------------------------- joahh | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Ik hoorde dat jullie mij allemaal 5 euro gaan geven? ait ait dope.. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |