Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 28-07-2006 @ 15:35 wraps mx wrap zijn de sjit, gehakt rillen, intructies van pak volgens (ivm sauzen.bindmiddel), dan nog ff de oven in met veel kaas dr overheen bakkie sla bij zijn je ouders ook weer blij best te nuttigen met een gigantische aardbeien smoothie of een half liter glas kouder dan bereburg cola Weurd naar dit, erg lekker. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 28-07-2006 @ 15:35 wraps mx wrap zijn de sjit, gehakt rillen, intructies van pak volgens (ivm sauzen.bindmiddel), dan nog ff de oven in met veel kaas dr overheen bakkie sla bij zijn je ouders ook weer blij best te nuttigen met een gigantische aardbeien smoothie of een half liter glas kouder dan bereburg cola me ouders zijn split, dus die saus hoeft niet ![]() Bedankt osi. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
saus??? je bedoeld sla ![]() maar sla dr bij is chill voor die verkoeling, zeker als ik ze maak want dan gaat er extra rode peper en een zooi sambal doorheen ![]() en gewoon zo een wrap pakket hallen waar alles in zit, heb je alleen nog gehakt en sla nodig [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-07-2006 @ 15:43:05 ] ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
Osiris de wrap koning. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
owja..die sla...ben ik niet zo gek op ![]() Maar ik zal kijken, kan ik best wagen. Thnx man. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Vakantie in renesse.. was schitterend.. elke dag naar de klote ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
hoe waren de vrouwtjes?? ---------------------------------------- beng! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
had een tom tom nodig op me lul om al die vrouwen te kunnen volgen.. jezus christus.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Waren ze zo ingewikkeld? | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
neen, ze waren zo moeilijk te vinden haha ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
nee.. om ze allemaal te kunnen volgen.. keek me ogen uit.. schitterend.. we hadde lonsdalers als buren.. dus we dachten.. kut weet je.. maar was wel lachuh.. raar genoeg geen allochtoon gezien op wat stonede duitsers na.. heb 2 joints voor 15 eutjes verkocht haha.. idioten daar jongen ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Ja dat is lekker verdienen dan. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
ABC aruba bonaire curacou, lekker lauwwww. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
alleen maar rotterdammers.. we waren de enigste die uit de buurt van amsterdam kwamen.. elke avond een afterparty bij tent nummer 1 ( waar wij zaten dus ).. gisteren met 40 man ![]() heel bruut en shit allemaal.. iedereen kende ons en zo.. lijpe shit ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Foto's ! | ||
![]() | ![]() |
jaaaa foto'ss ik wil ook minderjarige meisjes met breezers en een iq gelijk aan de weerstempratuur zien geeeillllllllll ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
een IQ van dertig is best hoog op dit forum, dan hoor je bij de koplopers ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
oei ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 28-07-2006 @ 16:11 jaaaa foto'ss ik wil ook minderjarige meisjes met breezers en een iq gelijk aan de weerstempratuur zien geeeillllllllll ![]() | ||
![]() | ![]() |
Ej osi, ik was gecontroleerd bij de douane, echt kenker ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Shit nog drie minuten internet tijd over, ik ga weer hosselen, later. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
lauw angelix ik werd gister in de kroeg gevraagd , waarom mensen nooit winnen van mij toen heb ik dit filmpje met die gast gemaakt die het vroeg (dude in rode sjirt)... ik hoop dat jullie na mijn tips je wat veiliger voelt met het uit gaan https://www.youtube.com/watch?v=P8mBe0_Ha78&mode=related&search=bas%20rutten ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
lijkt tell sell wel, maar dan op een iets andere manier. "you can also stab him ofcourse" ![]() | ||
![]() | ![]() |
na mooiste tip die ik geef is toch wel creat some distance...... GRAB A CHAIR ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
als je hem gewoon neerschiet ben je er in één keer vanaf ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
niet haten op mijn fighting skills ozcan jij heb niet eens tijd om je gun te pakken, in een bar fight met mij boom boom bap wham ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Özcan toch, je moet niet schieten man, dat is voor watjes. Echt mannen stropen hun mouwen op en delen klappen uit. | ||
![]() | ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=P8mBe0_Ha78&mode=related&search=bas%20rutten gewoon op de nieuwe pagina sjit is baws ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
haha, echte mannen bevuilen hun handen niet aan sjappies.. ![]() MX.. ga je niets inzenden voor die recrelease shit [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-07-2006 @ 16:37:38 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
ozcan ik denk dat als bas rutten voor je staat, jij niet eens meer handjes heb om vuil te maken drna ik weet nog wel jaren geleden dat ik met en trainde, echt op dagen dat ik veel gesmoked had kon ik maar 2uurtjes met een sparren hij slaat hard en schopt nog harder en juist echte mannen hebben geen gun, guns zijn voor onzekere g's die niet genoeg annabolen en getraind hebben ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
weet niet eigenlijk man ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
@ osiris .. hij heeft toch pas een come-back gemaakt, na 7 jaren of zo .. is hij niet die gek die bekend staat om zijn low-kick ? en MX... waarom niet? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ik ken ook een aantal van die trucjes ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
ja ozcan bas heeft laatst tegen warpath gevochten weer klats klats dead, dat was de tactiek en die werkt nog steeds als een malle filmpje staat ook op youtube geloof ik, die klets die je hoord als die die trap uitdeeld liet me gewoon bijna over me eigen bovenbeen wrijfen ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga vnavond naar een beachparty. Nu is de vraag of ik een zwembroek moet aan doen ![]() toch maar niet zeker ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ali B gaat vanaf nu zingen .. https://www.youtube.com/watch?v=tOS388nh3pU&search=Ali%20b%20-%20zomervibe ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
haha kk ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
was dr met ze hoofd gebeurd? ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Nog niks van gehoord op tv? (Nog) geen hit? Klinkt wel weer zuur. ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 28-07-2006 @ 16:11 jaaaa foto'ss ik wil ook minderjarige meisjes met breezers en een iq gelijk aan de weerstempratuur zien geeeillllllllll geen foto's.. ik sta er alleen maar stoned op en shit.. of met een meisje stoned.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
ik word wel veel gequote vandaag voel me wel belangrijk weer ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Dat wijf in die clip van Ali B, Jolante van Kasbergen, die gaat gewoon met John Heitinga .. De wonderen zijn de wereld nog niet uit .... [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-07-2006 @ 17:30:02 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=5mzX_1Zcvcs warpath tegen bas rutten en @ hyreme, boeiend ![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Tering, Heitinga? Van aaaaaal die voetballers gaat ze met de lelijkste??? ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 28-07-2006 @ 17:44 Tering, Heitinga? Van aaaaaal die voetballers gaat ze met de lelijkste??? ![]() ja bizarre shit, hè ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Is Theo Lucius niet de lelijkste ? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
paul scholes, wayne rooney, klaas jan huntelaar, bas roorda. om maar een paar namen te noemen. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
En ik [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-07-2006 @ 18:06:47 ] | ||
![]() | ![]() |
ik heb ook dubbellikkers en ik heb iemand voor me afwas gevonden moehahahahahahaha hulde aan sloeberige arme vrienden ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
Haha, shit hé, ik hoop niet dat er een dag komt dat ik mijn vrienden mijn afwas laat doen. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |