Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik hoorde dat jij al een paar weken in de greppel lag. WOW! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
van wie heb je die inside informatie? | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Sadarreke. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
sadar? hahaha wat weet die neger nou, moet em nog steeds klappen, word weer is tijd dat jas terug komt van vakantie, begint beetje saai te wordne hiero, is slug alweer terug? | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Slug is terug ja. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
aait, dan bel ik die neger | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
En wederom is het erg heet. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
beter ga je eerst spitten pascal nerdje ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
pascal nerdje spitt ff niet meer, mischien later weer, ga weer in een bandje , maar ik zal nog wel spugen ook die beat van je dont worrie ldtje [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-07-2006 @ 12:42:30 ] | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
kknerd. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
nou niet gaan huilen.. zeg tog dat ik nog over die beat ga bleheren van je | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
damn windows live messenger is toch nog cool. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
Duurt alleen fokop lang om in te loggen, tenminste bij mij. | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
mm, bij mij duurt het even lang als normaal denk ik toch. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
Gvd, ik moet echt een nieuwe computer. Ik ga naar buiten waar de vogeltjes fluiten, doei. | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Iminic schreef op 27-07-2006 @ 02:34 Hee Tanya, ik heb jou eigenlijk nog nooit gezien hier of kennis met je gemaakt. Bij deze, ik ben Iminic. Jouw naam, van welk land is het afkomstig? owww sorry, had je post nie gelezen maar goed.. aangenaam.. btw mijn naam is geloof ik russisch ofzo.. Haha.. ben gewoon een kaaskoppie.. ---------------------------------------- bla | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
het is vandaag wasdag en tas-inpak dag, morge ist feestdag ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
http://www.recrelease.nl/artist/150 Pappie'z, geef me die 10 kud0ws! (votes dus) ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Sjo pappies, de hitte is eindelijk wat minder hier op zolder, alsnog bijna niet te doen maar toch.. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Heb gewoon op de bank in de huiskamer lopen maffen vannacht omdat de slaapkamer te heet was... dusss om half 6 wakker omdat de zon aan de huiskamerkamt opgaat btichass zon ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
ik om 7uur want braken een oude leeg staand schuur die grenst aan onze achtertuin af, nu kan elke mongool zo bij ons in de achtertuin kijke ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
weet je wat mij opvalt.. de zon is weg en k ben zo chago als de pest! ---------------------------------------- bla | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Lekker dit rotzon weg, het is wel nog zwaar warm .. dus uiteindelijk heb je dr nog niks aan. | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
ja hij indd lekker weg.. maar ben nu chago ![]() ---------------------------------------- bla | ||
![]() | ![]() |
moet je een dansje doen | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 27-07-2006 @ 14:28 moet je een dansje doen de regendans ![]() ---------------------------------------- bla | ||
![]() | ![]() |
noh gewoon een happy dansje, jeeej | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, misschien ook wel![]() ---------------------------------------- bla | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
ik heb lekker nieuwe cds waaronder junior maffia ---------------------------------------- betta believe that | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
zeker chill uitslapen je word alleen wakker met een zon in je gezicht om drie uur staat de zon zo dat die tussen mijn gordijnen door schijnt ![]() ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Wie zijn hiero dan eigenlijk Dé drie producers? ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
LD Bigsam FF volgens Ozcan | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
neeeeh vinnik niet. FF wel, verder vinnik Noedels (voor wat ik daarvan gehoord heb) en dan Imnic of hoe j 't ook schrijft (al heb ik daar ook weinig van gehoord) ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Net wat lekkere jazz gekocht. Ait dat gaat samplen worden vanavond. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
Laten we het over het weer hebben. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=37990B917D0726B7 aittttt beats rollen om de 10 minuten van de band af. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
dope, een ode aan Pete Rock, J Dilla en Premier! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Connected? ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
dat album hebbik ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
http://www.dumpalink.com/media/1153997257/Mary_Go_Round_Of_Death hahahahaha. eigen schuld dikke bult. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 27-07-2006 @ 17:55 dat album hebbik Goed album? Die ode bedoel je toch? ;x ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
Omg, ernstige shit. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Die zullen wel morsdood zijn ofzo? jezus. kut gevoel in je buik krijg je daar toch altijd van he. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
jaman ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Quote: LD50 schreef op 27-07-2006 @ 17:57 (...) Goed album? Die ode bedoel je toch? ;x nee, ik bedoelde eigenlijk die van Foreign Exchange en die viel best tegen ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 27-07-2006 @ 17:55 http://www.dumpalink.com/media/1153997257/Mary_Go_Round_Of_Death hahahahaha. eigen schuld dikke bult. Waajooo, lastig. ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 27-07-2006 @ 17:55 http://www.dumpalink.com/media/1153997257/Mary_Go_Round_Of_Death hahahahaha. eigen schuld dikke bult. oow dikke shit die gaan hard gek kenkerhard gek ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
whahahaha vette shit en die pussys laten die dames het ook nog is ff uitproberen ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ik ben echt zo hard toe aan een joint echt gesloopt door mn werk gelukkig komt er zo iemand aan.Woon in een boerengat dus ja de shop staat niet op de hoek ofzo. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
ik leef je mee ik krijg mijn wiet om 11 uur vanaaf ![]() zelfde boerengat stylo coffeshop is 15 km verder haha check de reacties onder dit bericht van mensen die nu nog harder haten ![]() https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=942 ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |