Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ghehe nah ik heb het hoop ik over een uurtje ofzo.Bij mij is het 6 kilometer ofzo maar das nog te ver als je gesloopt bent en moet fietse.Maar ja nu hoef ik er geen reet voor te doen. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
heb dat gemist in kreta ---------------------------------------- joahh | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
nee ik ook niet word met de auto gehaald door iemand die toch die kant op moet ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.dumpalink.com/media/1153997257/Mary_Go_Round_Of_Death SHIT MAN, Hoe die man al zegt in dat filmpje OMG! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
wat ik dan wel een beetje flauw vind dat ze niet laten zien wat er met die meiden is gebeurt.Een beetje leedvermaak op zn tijd is leuk. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
ik denk dat die mensen geen zin meer hadden om het verder te filmen ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ja luie bitches ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
hoe hard zou die lopen die scooter lelijke kleur eingelijk geel voor een scooter ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Dat eughm.... doet auw! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
MOGE ZE INSH'ALLAH NOG LEVEN.!1111111111 ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Of met God's wil. JWHW's zegen. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
ow dat filmpje is kenkervet ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik kan 3 grote ijsklontjes tegelijk in mn mond doen. | ||
![]() | ![]() |
http:////www.krazyshow.com/media/playvideo.aspx?f=flash7&cid=B8472266F3A94BD49C60F243B9DBB5F3 op ongeveer 3/4 word er een chick door een hoop gegooit Quote: Thomas schreef op 27-07-2006 @ 21:01 Ik kan 3 grote ijsklontjes tegelijk in mn mond doen. ik kan 36 pepernoten in mijn mond doen [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-07-2006 @ 21:03:27 ] ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
wow respect man, met sinterklaas ga ik 't ook proberen. | ||
![]() | ![]() |
doen maar je mag niet kauwen ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Word wel lekker plakkerige massa dan. haha dat filmpje. | ||
![]() | ![]() |
valt wel mee die er als eerste in zijn gegaan wel maar later word je muil alleen maar droger en het leukste is met een vriend en dan tellen elkaar overbieden ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
is de roddel waar: Kapowski wordt gemist op dit forum de laatste tijd | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Hoax. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 27-07-2006 @ 21:32 Dat zeker, waar zal die toch blijven, och en wee, och en wee.is de roddel waar: Kapowski wordt gemist op dit forum de laatste tijd | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ja andere dingen te doen maar mijn hart ligt hier nog![]() | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zag net in de player van www.top-notch.nl staat een nummer van Helderheid. Wie heeft er wat gehoord over een postuum album dat uitkomt op TopNotch ? | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
wats up met die avatars? zijn die kleiner geworden ofzo? | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
nee. kom je net van ML75 ? Ik heb dat wel eens als ik een tekst heb gelezen en ik ga terug naar een pagina. dan lijken de letters ineeens kleiner. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
IK ZEG DAAR MOET EEN PIEMEL IN of niet kipmans shit ik voel me weer helemaal rlx ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
Mixman gaat losss. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
'lekker los' ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ah fijn, je hebt de pomp kunnen vinden ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: BattleCat schreef op 27-07-2006 @ 22:08 Ah fijn, je hebt de pomp kunnen vinden ![]() ![]() | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
benzinepomp bier ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Hoe was 't op kreta simons? | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 27-07-2006 @ 22:05 Mixman gaat losss. kepeh!ja ik weet zit beetje blij op een forum te poste maar skijt ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
Je laat ons gewoon megenieten met jouw losgaan. Erg sociaal van je. ![]() | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
kanker dik.. 10 keer beter weer dan hier.. luxe hotel en zeer veel geile engelse chicks.. was er echt kapot van dat ik weer weg moest ---------------------------------------- joahh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
"10 keer beter weer dan hier" omdat het vandaag net iets minder wordt... afgelopen 2 weken kon Kreta echt niet tippen aan NL | ||
![]() | ![]() |
ah chill, en met dat weer, wat dap zegt, tis hier echt kaka heet geweest. En daarom ga ik in herfstvakantie naar kreta, als het hier rond de 8 graden is. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
hou toch op.. dat benauwde kanker weer hier het wordt juist beter.. liever wat koeler dan ademnood daar was het precies goed, heelijk warm volle zon maar niet zo kanker warm dat je zo sloom en moe wordt ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Als er mensen zijn die denken, wtf zou ik nou weer eens doen. https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=16334 | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 27-07-2006 @ 22:58 Als er mensen zijn die denken, wtf zou ik nou weer eens doen. https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=16334 yeahhh ---------------------------------------- bla | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
steeds meer meisjes hier op het forum zeg wordt hiphop voor meisjes populairder of zoeken ze aandacht van de rappers in opkomst? ![]() ---------------------------------------- joahh | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Als ik geen uitgebreide feedback hoef te geven dan ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
of zijn het allemaal clones van één en hetzelfde meisje ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SimonS schreef op 27-07-2006 @ 23:03 steeds meer meisjes hier op het forum zeg wordt hiphop voor meisjes populairder of zoeken ze aandacht van de rappers in opkomst? ![]() hmm ja man.. als geen piemel hebt en je houdt van hiphop ben je gelijk een groupie ![]() ---------------------------------------- bla | ||
![]() | ![]() |
@ noedels, nee hoor, gewoon zeggen wie je beter vind en een ( kleine) reden erbij. Alvast bedankt. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ghost account van jongens die merken dat er veel gegeilt wordt op meisjesaccounts door internetrukkers? ---------------------------------------- joahh | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ik geef toch een andere optie piemelloze ![]() ---------------------------------------- joahh | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
oke oke dan is et goed.. ---------------------------------------- bla | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
volgens mij word hiphop gewoon in het algemeen populairder, der komen toch ook veel meer nieuwe jongens. bijgevolg ook meer meisjes. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
relatief meer meisjes denk ik, aangezien er altijd maar 2 meisjes ofzo waren ---------------------------------------- joahh | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |