Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 ]
Snacky Gepost door Snacky op donderdag 20-03-2008 om 11:46:04
wat een topic zeg... vrienden van mij volgen toevallig in leiden de studie filosofie, dus ik word echt elke dag doodgegooid met dit soort shit, wel grappig om jullie visie hierop te zien , een ding wat mij opviel was het tijdreizen, tijdreizen is wel degelijk mogelijk, het probleem is alleen dat je sneller dan het licht moet reizen, en dan nog zijn er vragen waar je terecht komt, kom je in een tijd-ruimte continium terecht? en hoe werkt het? moeten we tegen de draai van de aarde in gaan? maakt het niets uit? teveel vragen joh

maar ff terugkomend op het feit dat we het zouden weten als je kan tijdreizen in de toekomst, waarom? alsof je aan iemand kan zien dat ie uit de toekomst komt ofzo, ik zie dagelijks figuren die regelrecht uit een sf boek kunnen wandelen te spacende figuren kom je tegen vandaag de dag, ik zie ook wel is gasten die eruitzien alsof ze uit de jaren 70 komen en dat komen ze ook wel maar dat heeft bijna 40 jaar geduurd voordat ze hier zijn

wat mij altijd heeft bezig gehouden zijn de ''Anunaki'' alle geloven (allemaal) vinden hun oorsprong terug in de verhalen van de anunaki, ook komen de anunaki wel is terug in de geloven, b.v. in de bijbel :

Genesis 6:1-4
1 En het geschiedde, als de mensen op den aardbodem begonnen te vermenigvuldigen, en hun dochters geboren werden,
2 Dat Gods zonen de dochteren der mensen aanzagen, dat zij schoon waren, en zij namen zich vrouwen uit allen, die zij verkozen hadden.
3 Toen zeide de HEERE: Mijn Geest zal niet in eeuwigheid twisten met den mens, dewijl hij ook vlees is; doch zijn dagen zullen zijn honderd en twintig jaren.
4 In die dagen waren er reuzen op de aarde, en ook daarna, als Gods zonen tot de dochteren der mensen ingegaan waren, en zich kinderen gewonnen hadden; deze zijn de geweldigen, die van ouds geweest zijn, mannen van name.

bij de 4e regel word gesproken over de reuzen der aarde, waar de anunaki meerdere malen zijn uitgebeeld als reuzen die de aarde bewandelde

De grote grap (in mijn ogen) is dat Jodendom, Christendom en Islam hun oorsprong in Mesopotamië hebben. Abraham de aartsvader woonde in Ur, een van de belangrijkste steden van de Sumeriërs. Vergelijk je de oorspronkelijke tekst van de Sumerische kleitabletten met b.v. het Bijbelse scheppingsverhaal dan is de god uit de Bijbel die met Adam door het paradijs loopt steeds een andere Anunaki. Daardoor gedraagt de god uit de Bijbel zich steeds zo verwarrend, hij is zowel jaloers als barmhartig, wraakzuchtig, liefdevol, vergevingsgezind, vernietigend van wat hij gemaakt heeft enz. enz. Het is iedere keer een ander met een ander karakter maar wordt iedere keer alleen met 'God' of de 'Heer' aangeduid. Of Allah natuurlijk.

ok genoeg gefilosofeerd in de ochtend
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
United
Gepost door United op vrijdag 21-03-2008 om 20:54:24
Quote:
GIANT schreef op 20-02-2008 @ 18:57
Ik heb zelf wel vage shit meegemaakt eigenlijk... weet niet of het geesten zijn.. maar laatste tijd maak ik gewoon genoeg mee.. .. zat bij kameraad van mij.. op zijn bureau ligt 'n digitale wekker.. doet het nooit.. wij praten/roken.. ineens gaat dat ding piepen, hij stond weer op nul en begon opnieuw met tellen. vage shit.. weet niet of het met geesten shit te maken heeft.. en diezelfde kameraad heeft eerder ook 3 balletjes achter mij gezien.. (was 's avonds).. er zweefden 2 witte en 1 geel/goudkleurige bal achter mij.
Meer ga ik niet vertellen.. want dan word ik uitgelachen, snappie?

Het kan best zijn dat een lichtelijke ontlating van bliksem no g in de lucht hing en door de juist atmosfeer precies toen jij daar liep, een soort bliksembol.

Zowieso effe 1 ding.. ik liep met diezeldfe kameraad ong. 4 maanden terug buiten in't donker.. toen riep hij ineens "KIJK DAAR SWA!!" ik kijk goeie kant op meteen.. zie ik 'n dondersgrote neonachtige bal in de lucht.. was groen/geel/wit.. begoon heeeel sloom en ineens was ie weg. Vage shit.. zelfde ding is door 'n paar anderen ook gezien.. alleen niet diezelfde avond.

wat zou het volgens jullie kunnen zijn?

----------------------------------------
Oke oke.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op vrijdag 21-03-2008 om 20:58:27
drugs
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Esperanto
The Storyteller
Gepost door Esperanto op zaterdag 22-03-2008 om 01:03:05
ja gek, betekent of kappen met smoken of ur fokt and call die fokkin ghost whisperer!
----------------------------------------
Enigszins verloren, verloren in enig zin,
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op zaterdag 22-03-2008 om 01:11:56
Ik ving laatst trouwens iets op over een documentaire over Char
Blijkbaar gebruikt ze trucjes ofzo ...........
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
Esperanto
The Storyteller
Gepost door Esperanto op zaterdag 22-03-2008 om 01:17:21
noem alle letters van de alfabet en je krijgt een naam... hoe simpel is dat
----------------------------------------
Enigszins verloren, verloren in enig zin,
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op zaterdag 22-03-2008 om 01:19:58
Mwoah om eerlijk te zijn geloof ik wel in Char hoor ........
Ze heeft iets wat andere mediums niet hebben, ik weet niet wat
Maar blijkbaar is dat dus ook allemaal achterhaald
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
Esperanto
The Storyteller
Gepost door Esperanto op zaterdag 22-03-2008 om 01:21:21
kwil niet zeggen dat ik niet in het paranormale geloof... maar die sjit wat je op de tv ziet is allemaal fake!
----------------------------------------
Enigszins verloren, verloren in enig zin,
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op zaterdag 22-03-2008 om 01:24:05
Hier is het:

Quote:
'Medium Char ontmaskerd'

Het medium Char is ontmaskerd. Tenminste, dat beweren de makers van het tv-programma Zembla. Aanstaande zondag zendt Nederland 2 een uitzending uit waarin de makers laten zien dat de readings gebaseerd zijn op technieken die bijna iedereen kan aanleren.

Hiervoor heeft Zembla maandenlang onderzoek gedaan naar de gebruikte technieken van het RTL4-medium. Ook enkele gasten die te gast zijn geweest bij het Amerikaanse medium komen aan bod om te zegen dat ze spijt hebben van deelname aan het programma, zoals Yoeri van der Sman.

Hij werd uitgenodigd door de redactie van het programma van Char op RTL 4 voor een screening. Daar werden volgens Yoeri allemaal vragen gesteld. In de uitzending vertelde Char dingen over zijn overleden vader die helemaal niet klopten. "Ik werd steeds chagrijniger en keek niet al te vriendelijk." Vervolgens is hij uit de uitzending geknipt.

Char nodigt in haar programma mensen uit die een dierbare zijn verloren. Zij kan dan zogenaamd contact maken met de overledene. Aanstaande zondag om 21.45 uur laat Zembla zien dat het allemaal fake is.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-03-2008 @ 01:24:29 ]

----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
Esperanto
The Storyteller
Gepost door Esperanto op zaterdag 22-03-2008 om 01:27:27
hoef het niet eens te zien... weet van mezelf wel dat he fake is
----------------------------------------
Enigszins verloren, verloren in enig zin,
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op zaterdag 22-03-2008 om 01:29:15
Waarom zo naïef?
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
Esperanto
The Storyteller
Gepost door Esperanto op zaterdag 22-03-2008 om 01:30:29
niet naïef, zolang dat soort dinge logisch te beredeneren zijn is het voor mij al fake....

----------------------------------------
Enigszins verloren, verloren in enig zin,
Snacky Gepost door Snacky op zaterdag 22-03-2008 om 12:27:50
char is zeker een fake, ik zag laatst op discovery (nachtelijke stonedheid tog) een docu hierover, een wetenschappper benaderde mensen op pcies dezelfde wijze als char, en die mensen waren ook overdonderd door het feit dat hij zogenaamd die dingen kan weten, maar kom op... als ik tegen jouw zeg; goh, ik krijg de letter H sterk door... is er soms iets... of neej iemand, met de letter H? we kennen allemaal wel iemand met de letter H ... ik ben er heilig van overtuigd dat er genoeg mensen op aarde zijn met gavens die niet te verklaren vallen (of wel als je gelooft in de energie theorie) maar char is zeker niet een van die mensen
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op zaterdag 22-03-2008 om 13:02:09
Ik ken niemand met een H ..........
Nee grapje, op zich heb je wel gelijk
Er zullen vast en zeker genoeg mensen zijn geweest zoals die Yoeri van der Smam, die gewoon uit het programma geknipt worden
Toch vind ik het jammer, want ik geloofde best in die shit
----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
Esperanto
The Storyteller
Gepost door Esperanto op zaterdag 22-03-2008 om 21:06:39
zou dit eckte eckte zijn dan?

----------------------------------------
Enigszins verloren, verloren in enig zin,
Finger
Gepost door Finger op zaterdag 22-03-2008 om 21:42:23
Foto's zijn voor mij geen bewijs, zeker niet in het digitale tijdperk.
Jere Gepost door Jere op zondag 23-03-2008 om 00:52:10
Ik ben digitaal, ik besta niet, ik denk niet.
Of is niet wat ik denk? Nee, ik denk van niet.

Ben ik al lang gek? nog niet zo gek lang.
Da's lang niet gek gozer.
----------------------------------------
www.jere-me.com
Snacky Gepost door Snacky op maandag 24-03-2008 om 12:30:30
http://video.google.com/videoplay?docid=-6169135939953228374&hl=nl

video over tijdreizen, verklaart wel wat dingen
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Snaba_Dog
Crack!
Gepost door Snaba_Dog op maandag 24-03-2008 om 12:40:39
Quote:
Esperanto schreef op 22-03-2008 @ 21:06


kan ook een stofwolk zijn in het licht
maar dit is zoiezo gefaked.. gwn simpel watermerkje, zwartwit maken voor een ietswat interesantere uitstraling maarja
----------------------------------------
Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer
LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op woensdag 28-05-2008 om 22:14:25
gaan mensen in een sociale utopie wel of niet uit van de goedheid van de mens? (heb morgen examens filosofie)
----------------------------------------
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato
Seubie Gepost door Seubie op woensdag 28-05-2008 om 22:17:11
Why does te fly fly?
because the spider spied her.
Pavlove
Gepost door Pavlove op woensdag 28-05-2008 om 22:19:48
Quote:
LAUWESHIT schreef op 28-05-2008 @ 22:14
gaan mensen in een sociale utopie wel of niet uit van de goedheid van de mens? (heb morgen examens filosofie)


Hoeft daar geenszins logischerwijs uit te volgen lijkt me, de definitie van een sociale utopie zegt niet noodzakelijkerwijs iets over de 'beginstaat' van een mens.

Maar filosofieshit is alweer een tijdje geleden, bij de definitie van social utopie lijkt het mij beetje overbodig om ook wat te zeggen over de staat van de al dan niet 'volwassen' mens, dat doe je dan maar in je definities die daarop betrekking hebben. Maar zou kunnen dat e.e.a. toch inbegrepen is, ik weet 't niet zeker. Zou mij iig onzinnig lijken dan dus.
----------------------------------------
Owkee, maar ken je Fróns?
LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op woensdag 28-05-2008 om 22:22:38
ik heb t antwoord al! de voorstanders gaan niet uit van de goedheid van de mens, in de utopie van more (wat een sociale utopie is) zijn er namelijk verschillende maatregelen om er voor te zorgen dat de mensen op t rechte pad blijven.

tis kut man 2 jaren dope shit gehad in de klas maar dit examenonderwerp is een beetje bulshit
----------------------------------------
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato
Pavlove
Gepost door Pavlove op woensdag 28-05-2008 om 22:32:21
Quote:
LAUWESHIT schreef op 28-05-2008 @ 22:22
ik heb t antwoord al! de voorstanders gaan niet uit van de goedheid van de mens, in de utopie van more (wat een sociale utopie is) zijn er namelijk verschillende maatregelen om er voor te zorgen dat de mensen op t rechte pad blijven.

tis kut man 2 jaren dope shit gehad in de klas maar dit examenonderwerp is een beetje bulshit


Ah, als je maatregelen (nodig) hebt om de mensen op 't rechte pad te houden dan volgt daar dus idd uit dat je niet uitgaat van een soort natuurlijke goedheid van de mens (goedheid is natuurlijk ook vrij discutabel, ligt ook maar net aan je motieven/waarden e.d., maargoed).

Ja wel kut dan. Filosofie kan best cool zijn, maar ik vind zelf echt 95% ervan ook echt schijt eigenlijk. Zoveel triviale shit en aangerommel allemaal wat nergens op lijkt.

succes iig morgen dan.
----------------------------------------
Owkee, maar ken je Fróns?
Dionysus
Dio_Deus is niet meer...
Gepost door Dionysus op vrijdag 30-05-2008 om 04:25:59
Quote:
Masahiro schreef op 20-02-2008 @ 20:43
ik vind het zo ongelooflijk gay dat sommige mensen ineens filosofisch gaan doen als ze stoned ofzo zijn. sukkeltoys. dat wilde ik even gezegd hebben.

woooooooooooooord
----------------------------------------
wat nu? wat nu?
Snacky Gepost door Snacky op zondag 01-06-2008 om 15:21:34
lol, maar dat gebeurd nu eenmaal, je verruimt je geest waardoor je via andere ogen naar zaken kunt kijken, de grote geesten in de geschiedenis hebben ook de meeste inzage ervaren tijdens paddo trips, hoe denk je dat einstein aan zijn theorie is gekomen? dus die opmerking is vrij... inhoudloos
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 01-06-2008 om 16:51:49
Er is nogal een groot verschil tussen 'de grote geesten in de geschiedenis' en een stelletje op forum rondhangende stoners die wat quasi intellectuele bijdragen willen leveren.

InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op vrijdag 06-06-2008 om 00:10:39
Ik denk dat er zoveel meer mogelijk is dan wij voor mogelijk houden..

Ik vind het bijv. egoistisch om te denken dat de mens de hoogste levensvorm is. Alsof wij de aarde ''rulen'' met materie, macht, technologie en shit.


Er is zoveel meer wat wij als mens niet waarnemen (denk aan frequenties van geluid en infrarood licht, UV enz.).
maar het is er mooi wel..

Hoe veel hersencapaciteit benutten we van al wat mogelijk is ?

Ben ik een lichaam van vlees en bloed?, of ben ik energie?, Ben ik bewustzijn, een ziel, dat een lichaam ''bewoont''?

Houdt bewustzijn op na de dood?

Er zijn veel theorieen die deze laatste stelling met nee doen laten beantwoorden..

Wie zegt bijv. dat bewustzijn wel voortkomt uit de hersenen?
(misschien zijn de hersenen slechts de schakel voor iets groters wat de kosmos herbergt)
Wat het gros van de huidige wetenschappers ons doet laten denken..
Er zijn al bugs gevonden in de Newtoniaanse wetenschap die we toch allemaal recent uit de schoolboekjes hebben geleerd.. we weten amper iets van DNA, check kwantumfisica, lees boeken van bijv. Ervin Laszlo of Bob Frissel

Ik wacht op een volgende paradigma-verschuiving..
Vroeger dacht men ook dat de aarde plat was en nu lachen we erom..

We bouwen straaljagers, maar hoe groeit een appelboom uit een pit, waar is die informatie opgeslagen?
we kunnen geen appel maken..

het lijkt alsof we heel wat zijn met onze technologie, maar we weten niks.. Materie leidt af van de essentie..

The higher the climb, the harder the fall:
Kinderen weten straks niet meer dat melk van de koe komt, maar denken dat het van de fabriek komt..
Als de stroom wereldwijd voor langere tijd uitvalt gaan er mensen dood..

We hebben intuitieve ''gaven'' die wij door de eeuwen heen als mens verleerd zijn..
Waarom zien paranormaal begaafden meer?
Er is meer, denk ik..

Heeft er iemand hier trouwens wel eens serieus gemediteerd?

Ik heb gevoelens ervaren beter dan xtc of paddo's puur door het vrede hebben met hoe alles gaat in de wereld en in de natuur.. het uitschakelen van angsten en stoppen met piekeren..

Probeer als 1e maar eens als je in bed ligt voor het slapen gaan(het liefst nuchter) om te stoppen met denken.. je hoofd vrij van gedachten te maken.. een juiste ademhaling door de buik, (net zoals een zanger of mc zingt/spit vanuit z'n buik) en minder of niet via de borst.. en je dan concentreren op het middelpunt van je lichaam/ziel. jonge, er gaat eens stoot euforie en (hoe heet ookalweer dat stofje in je hersenen waar je vrolijk van wordt, net als je verliefd bent) door je lijf heen..

ik ben er net achter dat ik dit kan, en ik denk dat iedereen het moet kunnen..

Ik ben nieuw hier op dit forum en ik zal wel weer raar aangekeken worden door sommige gasten, maar ik hoop dat iemand er iets in herkent..

er is meer tussen hemel en aarde, negers weten, maar ik hou er wel mee op voor nu en ik ga verder met m'n track..

Welterusten

[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-06-2008 @ 00:19:33 ]
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 06-06-2008 om 00:44:44
Quote:
livio schreef op 01-06-2008 @ 16:51
Er is nogal een groot verschil tussen 'de grote geesten in de geschiedenis' en een stelletje op forum rondhangende stoners die wat quasi intellectuele bijdragen willen leveren.



opkutten dan, je mag ook niet voetballen als je t niet goed kan?
Matt90o
Matt
Gepost door Matt90o op vrijdag 06-06-2008 om 02:20:22
Eey ff mijn ervaring met het fenomeen "Geesten", want ik heb de aanwezigheid van deze dingen zeker meegemaakt.
Ik heb namelijk een Italiaanse opa en oma (die allebei al lang dood zijn, ouders van mijn vader), en ik was met me ouders en een maat van me in Italië. We waren zo'n beetje aant praten over de ouders van mijn vader, en me vader zegt iets lulligs over me vader.

Vervolgens beweert me pa dat hij op z'n schouder wordt getikt, en vraagt aan iedereen wie dat was. Nouja ik nogal sceptisch, en ik zeg LUL NIET NIEMAND tikt je op je schouder! vroeger gewoon te veel geblowd ouwe.

Maarja, mijn maat ook erg sceptisch, en ik twijfelde al een beetje of me pa niet lulde.

En m'n maat loopt zo door de gang, en hij was heletijd aant kankeren over dat geestne niet bestaan. Vraagt ie ineens wie hem op z'n schouder tikt. En ik zeg, jah ik niet! En hij gelooft nogsteeds niet dat het een geest was, maar niemand stond achter hem.... Is toch raar?

Owja, en @ InnerDialogue: Ik heb vaker geprobeerd te mediteren, ik ga zo slapen en zal het nog een keer proberne hahahaa, misschien herken ik je euforie wel
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-06-2008 @ 02:24:41 ]

----------------------------------------
http://www.myspace.com/opstelling303
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op vrijdag 06-06-2008 om 02:27:54
dus ze zij getikt.. big deal
nee ik geloof best dat er iets is na de dood. Maar een bewust zijn in de vorm van geesten lijkt me ver gaan. Dan geloof ik eerder in onderontwikkelde zintuigen van de mens. Wij worden opgevoed om onze bekende 5 zintuigen te gebruiken. Mensen die blind zijn horen beter, en mensen die doof zijn zien beter. Ik denk dat er naast de 5 basis zintuigen een hoop meer te ontwikkelen is, zeker omdat we maar ongeveer 30 % van onze hersencapaciteit gebruiken. De paranormale belevingen van mensen zie ik dus eerder als een fractie van onderontwikkelde zintuigen. Zoals bijvoorbeeld het gevoel hebben dat je bekeken wordt. Of een deja vu. Ik zelf wordt altijd 1 minuut voor de wekker gaat wakker. Of het nou half 6 of 12 uur is.
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op vrijdag 06-06-2008 om 02:29:59
zeker omdat we maar ongeveer 30 % van onze hersencapaciteit gebruiken

dat is nooit bewezen toch?
InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op vrijdag 06-06-2008 om 03:15:05
Ik zal binnenkort wat shit uit een boek van Laszlo droppen.. daar kan je je haast niet onderuit lullen..
InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op vrijdag 06-06-2008 om 03:35:38
Trouwens, wat de meeste mensen ook niet weten is dat je (sinds kort wetenschappelijk aangetoond hoe wack t ook klinkt) naast je stoffelijk skelet en organen ook een energetisch lichaam hebt.. zie het als een bloedvatenstelsel, maar dan in banen van electromagnetische straling..
en knooppunten daarvan genaamd Chakra's

Bij de aziaten al 1000en jaren bekend..

Elke chakra resoneert met een bepaalde toonhoogte en kent zelfs z'n eigen kleur. Elke ziekte heeft weer verband met een blokkade in een bepaald chakra, veelal van psychologische oorsprong..

Ik dwaal af, wat ik wilde zeggen, onze 5 zintuigen zijn naar buiten gericht, er is te veel poespas in het dagelijks leven.. we staan steeds verder af van onze natuur.. als je lsd of paddo's, DMT weet ik veel nuttigt kun je ook in een verruimde staat van bewustzijn komen, dat moet ook intern mogelijk zijn, ik weet het zeker..

Ik ga binnenkort wat info droppen, jullie zijn nog niet van me af..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-06-2008 @ 03:38:16 ]
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op vrijdag 06-06-2008 om 07:53:30
Quote:
Thomas schreef op 06-06-2008 @ 02:29
zeker omdat we maar ongeveer 30 % van onze hersencapaciteit gebruiken

dat is nooit bewezen toch?

Dat zou echt kanker ziekie zijn. Wat voor übermenschen zouden we dan zijn als we 100% zouden gebruiken?

Oja...als je een serie of film op tv kijkt dan heb je zonder dat he het doorhebt altijd de gedachte in je hoofd: als dit echt zou zijn.

Klinkt een beetje vaag maarja ik ben vaag.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 06-06-2008 om 09:42:11
Quote:
InnerDialogue schreef op 06-06-2008 @ 03:35
Trouwens, wat de meeste mensen ook niet weten is dat je (sinds kort wetenschappelijk aangetoond hoe wack t ook klinkt) naast je stoffelijk skelet en organen ook een energetisch lichaam hebt.. zie het als een bloedvatenstelsel, maar dan in banen van electromagnetische straling..
en knooppunten daarvan genaamd Chakra's

Bij de aziaten al 1000en jaren bekend..

Elke chakra resoneert met een bepaalde toonhoogte en kent zelfs z'n eigen kleur. Elke ziekte heeft weer verband met een blokkade in een bepaald chakra, veelal van psychologische oorsprong..



geef eens een link naar waar dat onderzoek staat dan
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 06-06-2008 om 10:08:38
ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, als het echt wetenschappelijk is bewezen.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op vrijdag 06-06-2008 om 10:25:31
En de geest is een product van je hersenen, vanzelfsprekend houdt je geest op te bestaan als je hersenen niet langer functioneren....
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op zondag 08-06-2008 om 20:51:39
De geest is hoogstwaarschijnlijk géén product van de hersenen, kwantumfisica vermoeden steeds meer dat bewustzijn zelf een primair onderdeel is van de kosmos..

En ik heb nu weinig tijd, maar ik ga zeker nog links doorpassen..
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 09-06-2008 om 00:49:01
Quote:
Zjoerd schreef op 06-06-2008 @ 07:53
(...)
Dat zou echt kanker ziekie zijn. Wat voor übermenschen zouden we dan zijn als we 100% zouden gebruiken?

Oja...als je een serie of film op tv kijkt dan heb je zonder dat he het doorhebt altijd de gedachte in je hoofd: als dit echt zou zijn.

Klinkt een beetje vaag maarja ik ben vaag.


je hersens zijn er ook om je lichaam te besturen enzo, je gebruikt maximaal 30% op één moment. maar de geactiveerde hersengebieden variëren, dus je gebruikt wel degelijk 100%, alleen niet op hetzelfde moment.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op maandag 09-06-2008 om 00:55:04
Quote:
Zjoerd schreef op 06-06-2008 @ 07:53
(...)
Dat zou echt kanker ziekie zijn. Wat voor übermenschen zouden we dan zijn als we 100% zouden gebruiken?

Oja...als je een serie of film op tv kijkt dan heb je zonder dat he het doorhebt altijd de gedachte in je hoofd: als dit echt zou zijn.

Klinkt een beetje vaag maarja ik ben vaag.


Niet als in vergelijken met je eigen leven/leefomgeving?
InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op woensdag 11-06-2008 om 02:28:47
Mensen, kijk bijv. eens de docu zeitgeist..

http://www.madbello.nl/videodump/?p=77
(deze is Nederlands ondertiteld, dat vergemakkelijkt een hoop)

verdiep je eens in kwantumfysica, heilige geometrie; de gulden snede shit..

Niets is wat het lijkt, echt niet..

InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op woensdag 11-06-2008 om 02:49:35
We zijn oude kennis kwijt die vroeger alom bekend was bij vele volkeren uit de geschiedenis waaronder miss. wel meest bekend de oude Egyptenaren..

De Heilige geometrie zet het scheppingsverhaal uit de bijbel in een ander daglicht.
Zie de symboliek..

Vandaar de link naar de film, het eerste half uur geeft mooi weer hoe de bijbel eigenlijk geinterpreteerd moet worden..

Als je dat snapt en het scheppingsverhaal van Genesis linkt aan de Geometrie van alle mogelijke vormen, dan gaat er weer een deurtje open..

Zal wat info opzoeken..

Luister trouwens eens muziek van lost childs of babylon..
Swike
Newskool
Gepost door Swike op woensdag 11-06-2008 om 02:59:21
Zeitgeist al een tijd terug gezien, hele ille shit.
Misschien vindt je deze shit ook wel dope om te kijken:
http://video.google.com/videoplay?docid=7839230871595849116&q=bram+vermeulen&ei=EyNPSJyZPKWOiALZ3uzLDA

Bram Vermeulen- In den Beginne

Tis wel een tegenhanger van dat heilige geometrie verhaal, maar denk dat je t wel ill vindt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-06-2008 @ 03:11:01 ]

----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op woensdag 11-06-2008 om 16:17:19
Quote:
Ziek schreef op 09-06-2008 @ 00:55
(...)

Niet als in vergelijken met je eigen leven/leefomgeving?

Nouja tis een beetje moeilijk uit te leggen.
Hoe kan je meeleven met personages als je gewoon weet dat het gespeeld is?
Maar ik weet wel dat die dingen in een film of serie in het echt ook gebeuren.
Dus ik denk dan altijd: als dit echt zou zijn.
Beetje rare uitleg maarja..

Ik kreeg dit idee trouwens terwijl ik zat te kijken naar Goede tijden slechte tijden.
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 11-06-2008 om 16:18:32
die zeitgeist heb ik vanochtend gekeken, interessante shit.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 11-06-2008 om 18:01:27
Quote:
Zjoerd schreef op 11-06-2008 @ 16:17
(...)
Nouja tis een beetje moeilijk uit te leggen.
Hoe kan je meeleven met personages als je gewoon weet dat het gespeeld is?
Maar ik weet wel dat die dingen in een film of serie in het echt ook gebeuren.
Dus ik denk dan altijd: als dit echt zou zijn.
Beetje rare uitleg maarja..

Ik kreeg dit idee trouwens terwijl ik zat te kijken naar Goede tijden slechte tijden.


Dat is gene filosofie. Dat is wetenschappelijk bewezen. Komt er gewoon op neer dat je empathie krijgt voor bepaalde situaties. Komt door iets in je lichaam wat weet ik niet, moet je maar op googelen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op woensdag 11-06-2008 om 19:35:40
Achja als ik kk stoned ben stroomt m'n hoofd altijd vol met allerlei gedachtes en theorieën en filosofische skeit, maar 1 minuut later ben ik dat dan alweer vergeten.
Is wel jammer.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-06-2008 @ 20:54:28 ]
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 11-06-2008 om 20:53:23
Ik vergeet die dingen vaak niet. en als ik ze wle vergeet, dan ben ik ze vergeten.

Misschien is t maar klein maar ik vond het leuk dat een betekenis voor iets pas bestaat als iemand er een betekenis aan gééft. De betekenis van de betekenis.
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op woensdag 11-06-2008 om 20:55:19
Haha ja zulk soort shit bedenk ik ook altijd
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-06-2008 @ 20:55:38 ]
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0183 sec.